مبارزات انتخاباتی برای انتخابات هیئت مدیره و رسمی ثبت درخواست; چه قانونی و چه چیزی نیست ؟

Avi S. Tryson Esq. ویژه به TCPalmمنتشر شده 10:03 AM EDT Jun 24, 2020یادداشت سردبیر: وکیل در Goede, Adamczyk, D

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

یادداشت سردبیر: وکیل در Goede, Adamczyk, DeBoest و مقطع در پاسخ به سوال در مورد, فلوریدا, انجمن جامعه قانون است. این شرکت نشان دهنده انجمن های جامعه در سراسر فلوریدا و تمرکز در مالکیت مشترک و با صاحب خانه ارتباط قانون قانون املاک و مستغلات دعوی قضایی مدنی برنامه ریزی املاک و معاملات تجاری است.

س: من در هیئت مدیره از من مشاع ساختمان. ما ساکن است که در طول سال ها توسعه یافته دشمنی با بسیاری از دیگران در ساختمان و به خصوص با هیئت مدیره است. او در حال حاضر ارائه درخواست به صورت های مختلف انجمن رسمی سوابق بر اساس این هفته. آن است که در نظر گرفتن یک معامله بزرگ از زمان ما و با رعایت کلیه درخواستهایی که ما نیاز به انجام این کار تحت قانون. وجود دارد هر چیزی که ما می توانید انجام دهید برای جلوگیری از او را از ادامه به این درخواست های غیر ضروری? من نسبتا خاص او حتی نمی مراقبت در مورد سوابق (اگر چه شاید او امیدوار است به "گرفتن" هیئت مدیره چیزی انجام می دهند نه با کتاب) است اما به سادگی انجام این کار را آنتاگونيزه ما.

K. G., Sunrise

یک: فرض کنید که این مالک است که در ساخت این درخواست در نوشتن این انجمن باید مطابق با اساسنامه و ارائه سوابق. به موجب بخش 718.111(12)(ب) اساسنامه فلوریدا انجمن باید دسترسی به سوابق ظرف مدت ده (10) روز کاری پس از دریافت درخواست کتبی. بسته به اینکه چگونه شما در حال ارائه سوابق ممکن است آسان تر و کارآمد تر راه به صاحب این پرونده که می تواند به شما صرفه جویی در برخی از زمان. برای مثال اساسنامه اجازه می دهد تا انجمن به ارائه گزینه ساخت سوابق موجود به یک واحد صاحب الکترونیکی از طریق اینترنت و یا اجازه می دهد سوابق را می توان مشاهده در قالب الکترونیکی بر روی صفحه نمایش کامپیوتر و چاپ در صورت درخواست. در علاوه بر این به موجب بخش 718.111(12)(c) اساسنامه فلوریدا "ارتباط ممکن است اتخاذ قوانین مناسب با توجه به فرکانس و زمان و محل توجه و شیوه ای برای ثبت و ضبط بازرسی و کپی کردن." اگر انجمن در حال حاضر هیچ قوانین در محل آن ممکن است یک ایده خوب به موسسه قوانین جدید مربوط به سوابق درخواست. برای مثال این انجمن می تواند نیاز است که تمام سوابق درخواست ارسال شده در برخی از ارتباط فرم و یا محدود کردن تعداد دفعات سوابق می تواند درخواست ظرف یک دوره زمانی خاص (به عنوان مثال صاحبان نمی تواند درخواست همان ثبت بیش از یک بار در یک دوازده (12) ماه دوره). اگر چه شما نمی توانید این ممنوع مالک (یا هر صاحب) از قادر بودن به سوابق درخواست از انجمن این چند گزینه برای ارتباط به تلاش برای کاهش زمان صرف شده بر روی یک کینه جو مالک ثابت درخواست.

س: محل سکونت من است برگزاری سالانه خود را برای برگزاری انتخابات هیئت مدیره این ماه است. دو دیگر صاحبان و من در حال اجرا برای هیئت مدیره به عنوان ما خسته از راه ارتباط بوده است اجرا برای چند سال گذشته توسط هیئت مدیره فعلی. وجود دارد پنج عضو تعداد در هیئت مدیره اما تنها سه کرسی هستند تا برای انتخابات این سال است. دو تا از اعضای هیئت مدیره که کرسی هستند تا برای انتخابات تضعیف نامه در زیر درب هر واحد در ساختمان صحه سه تا از اعضای هیئت مدیره به نگه داشتن خود را در هیئت مدیره کرسی و تشویق صاحبان رای و آنها بیش از ما. نامه بیش از بزرگ نمایی دستاوردهای این هیئت در طول چند سال گذشته و اشاره نمی کند هر یک از جنبه های منفی از وقت خود را در هیئت مدیره. است که هیئت مدیره فعلی مجاز به گسترش تبلیغات مثل این برای محافظت از خود و دوستان هیئت مدیره صندلی ؟

P. C., استوارت

یک: تمام نامزدهای یک صندلی هیئت مدیره مجاز به مبارزات انتخاباتی. در واقع به موجب بخش 718.112(4)(الف) اساسنامه فلوریدا حداقل 35 روز قبل از تاریخ انتخابات هر نامزد ممکن است ارسال یک نامزد برگه اطلاعات که ممکن است توصیف نامزد زمينه آموزش و پرورش و مدارک. این ارتباط ممکن است ویرایش و تغییر دهید و یا تغییر محتوای اطلاعات ورق و انجمن باید ارائه کپی به هر یک از مالک. نامزد برگه های اطلاعاتی باید همراه با برگه های رای که به طور معمول محصور شده با دوم اطلاع از انتخابات. اما ارتباط خود را از طریق هیئت مدیره ممکن است تایید رد یا اظهار نظر در مورد یک نامزد. آیا نامه ای که فرستاده شده بود نادرست یا نه بستگی به ماهیت و جزئیات این نامه خود را. به عنوان شما اظهار داشت که این نامه تضعیف تحت هر واحد درب و نه از طریق پست و با رسمی اطلاع از انتخابات و یا نامزد برگه های اطلاعاتی که به نظر می رسد نشان می دهد که آن را ساده مبارزه و باید اجازه داده شود. یکی دیگر از توجه است این است که آیا این نامه در سربرگ انجمن و یا در غیر این صورت ضمنی که آن را از انجمن به عنوان فرستاده توسط دو تن دیگر از اعضای هیئت مدیره در ظرفیت های فردی خود را. اگر این نامه ای است از دو نفر اعضای هیئت مدیره به صورت جداگانه و سپس آن را به احتمال زیاد مجاز است.

Avi S. Tryson Esq., این است که شریک قانون شرکت Goede, Adamczyk, DeBoest و مقطع. بازدید gadclaw.com و یا برای پاسخ به سئوالات در مورد مسائل مربوط به خود را برای آینده, ستون, ارسال درخواست به: question@gadclaw.com. اطلاعات ارائه شده در اینجا فقط برای مقاصد اطلاعاتی و باید به عنوان مشاوره حقوقی تفسیر. انتشار این مقاله ایجاد نمی کند یک رابطه وکیل مشتری بین خواننده و Goede, Adamczyk, DeBoest و مقطع و یا هر یک از وکلای ما. خوانندگان باید عمل یا خودداری از اقدام و بر اساس اطلاعات موجود در این مقاله برای اولین بار بدون تماس با یک وکیل اگر شما سوالی در مورد هر یک از مسائل مطرح شده در اینجا. استخدام یک وکیل است که یک تصمیم است که باید صرفا بر اساس تبلیغات و یا این ستون.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن