کالیفرنیا اجازه می دهد تا میله ورزشگاه مدارس برای بازگشایی در هفته آینده

آسوشیتد پرس منتشر شده 5:19 PM EDT Jun 5, 2020ساکرامنتو — کالیفرنیا اجازه خواهد داد که مدارس و اردوگاه های روز,

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

ساکرامنتو — کالیفرنیا اجازه خواهد داد که مدارس و اردوگاه های روز, بارها ورزشگاه اردو و ورزش حرفه ای را آغاز بازگشایی با تغییرات شروع ژوئن 12.

علامت Ghaly دولت top بهداشت گفت: وزارت امور خارجه منتشر خواهد شد هدایت بعد جمعه برای شهرستان به دنبال بازگشایی طیف گسترده ای از کسب و کار است که بسته شده اند پس از اواسط ماه مارس به دلیل نگرانی در مورد گسترش coronavirus.

قوانین در مدارس و اردوگاه های روز اعمال خواهد شد در سطح ایالت. اما تنها در شهرستانهای استان که ملاقات برخی از آستانه در تعدادی از موارد و تست آمادگی خواهد شد مجاز به شروع به بازگشایی بخش های دیگر. دولت را هدایت نیز شامل قوانین در هتل ها و قمار و موزه ها و باغ وحش ها و آکواریوم ها و از سرگیری موسیقی فیلم و تلویزیون تولید می باشد.

خبر می آید به عنوان بسیاری از سالن های ورزشی و باشگاه های بهداشتی و کسب و کارهای دیگر در ردینگ را به مبارزه طلبیده دستور دولت و در حال حاضر باز است. فواره پارک باز فصل آن جمعه است.

لیبریا گاوین Newsom حرکت کرده دولت از طریق یک روش فرایند چهار مرحله برای بازگشایی. بسیاری از کسب و کارهای جدید هستند و بخشی از "فاز 3." ناخن سالن را شامل نمی شود در لیست Ghaly گفت.

Ghaly تاکید کرد که آن را به استان ها برای تعیین اینکه آیا آنها آماده هستند برای بازگشایی بر اساس توانایی خود را برای مدیریت انتظار می رود افزایش در تعداد از کسانی که تست مثبت است. او روز پنجشنبه گفت که دولت coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان پایدار باقی می ماند.

اما دولت نظارت است و در حال آماده شدن برای افزایش بالقوه در موارد با توجه به گسترده تر بازگشایی و تظاهرات گسترده در سراسر کشور در برابر نژادی و بی عدالتی است.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائمی مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث ذات الریه و مرگ است.

بیشتر مسیر خود را در شهرستان نرخ بیکاری در میان COVID-19

بیشتر: ردینگ ولز فارگو شعبه بازگشایی جمعه پس از شرکت شناسایی COVID-19 مورد

بیشتر: پلیس: معاون شاخه های جان کاتن که حاضر به تسلیم شدن



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن