دانشگاه ایالتی کالیفرنیا چشم مطالعات قومی نیاز

CUNEYT DIL, آسوشیتد پرس, منتشر شده 1:17 PM EDT Jul 22, 2020ساکرامنتو (AP) — امنای دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در

توسط ABTINNEWS در 1 مرداد 1399

ساکرامنتو (AP) — امنای دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در این کشور چهار سال دانشگاه دولتی سیستم انتظار می رود که برای رای دادن چهارشنبه در ساخت مطالعات قومی فارغ التحصیلی نیاز.

اگر تایید آن خواهد بود که اولین تغییر به طور کلی آموزش و پرورش برنامه درسی در بیش از 40 سال و خواهد آمد در میان ملی داد و بیداد بیش از نژادپرستی و خشونت پلیس.

در ضمن مقننه دولت است که در آستانه عبور از یک لایحه خود را با قوانین تعریف شده برای مطالعات قومی که ابطال رهبران مدرسه, باز, بحث در مورد اینکه آیا نمایندگان مجلس باید در اب راه رفتن به دانشگاه.

اگر این لایحه در نهایت توسط استاندار امضا "همه چیز در حال انجام در مورد پیشنهاد جدید است مسئله," داگلاس Faigin یک متولی در هیئت مدیره گفت: در ساعت بحث و گفتگو در روز سه شنبه نشست.

امنا پشتیبان دانشگاه ایالتی کالیفرنیا پیشنهاد قومی مطالعات طرح گفت: این اجازه می دهد تا دانش آموزان را انتخاب کنید از یک آرایه وسیعی از مطالعات قومی موضوعات را به انجام برسانند البته نیاز از قوه مقننه لایحه. امنا گفت: پیشنهاد خود را جادوها است که دانش آموزان می توانند در دوره های عدالت اجتماعی است که کشف مسائل مانند سیستم عدالت کیفری و بهداشت عمومی و نابرابری.

یک کمیته تصویب طرح های سه شنبه و ارسال آن به هیئت امنا. این پیشنهاد در زمان شش سال به منظور توسعه.

اعضای هیئت مدیره در نیاز به توافق بیشتر مطالعات قومی به خصوص بعد از پلیس با قتل جورج فلوید در مینیاپولیس و ملی و بیداد بیش از نژادپرستی است. اما بسیاری از گفت اجازه می دهد سیاستمداران دیکته دانشگاه دوره های عبور یک خط است.

"دولت تعیین یک برنامه درسی خاص منطقه فوق العاده خطرناک است" گفت: تیموتی سفید صدراعظم از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا. "اجازه عبور نمی کند که خط مرزی."

Assemblywoman شرلی وبر سن دیگو دموکرات و سابق, استاد, نویسنده, مجلس, لایحه.

مجلس به بررسی جزئی و اصلاحات پس از سنا تصویب آن در ماه گذشته. همچنین این امر نیاز به تصویب از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom.

این لایحه نیاز به دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در دانشگاه شروع در 2021-2022 سال تحصیلی به ارائه دوره های آموزشی در نژاد و قومیت با تمرکز بر بومی آمریکایی ها, آمریکایی های آفریقایی تبار, آمریکایی های آسیایی تبار و لاتین و لاتین آمریکایی است. دانش آموزان نیاز به سه اعتبار دوره به فارغ التحصیل.

سیستم دانشگاه را پیشنهاد خواهد اثر را در 2023-2023 سال تحصیلی و ارائه می دهد یک انتخاب بیشتر از موضوعات از قوه مقننه لایحه که منتقدان گفت: نمی شامل برخی از دروس مانند یهودی مطالعات. دانشگاه طرح هزینه $3 به 4 میلیون دلار در حالی که این لایحه برآورد شده است به نیاز به 16 میلیون دلار برای اجرای.

به عنوان رئیس قوه مقننه سیاه حزبی وبر در نامه ای به هیئت مدیره به زودی پیشنهاد خود را. این قانون باعث شد او نوشت: از آنجا که دانشگاه بود و خیلی آهسته در اجرای یک نیاز پس از اعلام قومی مطالعات برنامه تقریبا پنج سال پیش.

او با اشاره به کالیفرنیا دانشکده انجمن پشتیبانی از لایحه خود را. این انجمن که نشان دهنده 29,000 اعضای هیئت علمی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا گفت: پیشنهاد دانشگاه است که بیش از حد گسترده ای اجازه می دهد در کلاس های عدالت اجتماعی که هدف باید آموزش دانش آموزان در مورد تجارب اقلیت ها و مردم از رنگ در آمریکا

وبر نوشت که مدرسه توصیه می کند در پاسخ به چالش های ما در حال حاضر در صورت رد شده توسط دانشکده و پشتیبانی شده توسط دانش آموزان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن