کالیفرنیا شل شدن برخی از معیارها برای بازگشایی شهرستانهای

آسوشیتد پرس منتشر شده 3:45 PM EDT مارس 18 سال 2020کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom آرام شهرستان بازگ

توسط ABTINNEWS در 30 اردیبهشت 1399

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom آرام شهرستان بازگشایی معیارهای روز دوشنبه در یک حرکت او گفت: اجازه خواهد داد که بسیاری از دولت 58 استان ها برای شروع اجازه می دهد ناهار خوری در رستوران ها و سایر خدمات است.

"خط پایین این است: مردم می توانند با سرعت خود را دارند و ما توانمند سازی محلی ما سلامت مدیران و مسئولان شهرستان است که درک خود را به جوامع محلی و شرایط" Newsom گفت.

معیار جدید او مشخص شده امر به نواحی که می خواهید برای بازگشایی سریع تر از دولت است. در حالی که خرده فروشی ممکن است برای منظقه وانت ایالت محدودیت در ناهار خوری در رستوران ها و سایر خدمات هنوز در محل در سراسر ایالت. استان ها می تواند حرکت سریع تر اگر آنها برنده دولت تصویب.

بیست و چهار شهرستان در بیشتر مناطق روستایی شمال کالیفرنیا در حال حاضر موفق به کسب تاییدیه های تحت راهنمایی.

معیار جدید را حذف می کند نیاز است که یک شهرستان باید صفر مرگ و میر و بیش از بیش از یک مورد در هر 10000 نفر ساکنان بیش از یک دوره دو هفته ای. به جای شهرستانهای استان باید بیش از 25 مورد در هر 100,000 ساکنان و یا بالاتر از 8% مثبت رای در میان مردم تست برای coronavirus. آنها همچنین باید بالاتر از 5% افزایش در بستری شدن در بیمارستان بیش از 7 روز و یا کمتر از 20 بستری شدن در بیمارستان در مجموع بیش از 14 روز است. دومی را تضمین کوچک شهرستانهای آیا دریافت جریمه فقط برای یک یا دو فوق العاده بستری شدن در بیمارستان.

Newsom همچنین گفت: در استان ها به زودی قادر خواهد بود به اجازه خرید در فروشگاه ها و سالن مو برای بازگشایی شده است. او همچنین پیشنهاد کرد ورزش حرفه ای می تواند شروع در ماه ژوئن بدون تماشاگر. او گفت: "بازگشایی کلیساها شروع می تواند در عرض چند هفته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن