کالیفرنیا رتبه آب کوچک سازمان در شهرستان دولت برای خشکسالی آسیب پذیری

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:09 PM EDT May 22, 2020روی وینسنت هیچ مشکل تیک تاک کردن مشکلات او می گو

توسط ABTINNEWS در 4 اردیبهشت 1399

روی وینسنت هیچ مشکل تیک تاک کردن مشکلات او می گوید چهره جامعه کمی آب منطقه است که در خدمت او در جونز دره در نزدیکی ردینگ.

سیستم نشت سیستم تصفیه است و مستعد ابتلا به شکستن بسیاری از فردی متر کهنه و پمپ آب را ناکافی سیم کشی, او گفت:.

اما حتی با این مسائل او معتقد است که جونز دره خدمات اجتماعی منطقه سیستم آب می تواند آب و هوا یکی دیگر از خشکسالی است.

"تا آنجا که ما در حال به موضوع خشکسالی وضعیت ما هرگز حتی نزدیک به آن گفت:" وینسنت که نشسته در سازمان جامعه مشورتی هیئت مدیره.

مقامات دولتی اخیرا رتبه جونز دره و هزار نفر از جامعه کوچک سیستم های آب در سراسر کالیفرنیا در آسیب پذیری خود را به خشکسالی و یا کمبود آب.

جونز دره به دست آورده و نمره 48 از 100 با 100 که آسیب پذیر ترین و یکی بودن حداقل آسیب پذیر است.

این منطقه که در حدود 460 اتصالات به دور از رتبه های آسیب پذیر در شهرستان, با توجه به وزارت امور خارجه از منابع آب که انجام شده این رتبه بندی است.

پیش نویس گزارش رتبه 80 جامعه سیستم های آب در Shasta County با کمتر از 3000 سرویس اتصالات.

از سیستم های آب با بیش از یک اتصال دریاچه شستا سنبه RV پارک و اردوگاه به دست آورده و بالاترین رتبه بندی 94. RV پارک در خدمت 59 اتصالات شمال Lakehead با توجه به دولت است.

این شستا خدمات اجتماعی منطقه که در خدمت تاریخی جامعه غرب از ردینگ به دست آورده است 83. کوه دروازه خدمات اجتماعی منطقه شمال شاستا لیک به دست آورده و بالاترین نمره را در این شهرستان دو.

Sugarloaf خدمات اجتماعی منطقه در نزدیکی Lakehead که مورد نیاز مشتریان خود را به آب جوش به مدت 17 ماه به دلیل تصفيه موضوع قرار گرفت 33. Sugarloaf آب سیستم اجرا شده توسط بخش عمومی آثار بخش به عنوان جونز دره آب سیستم.

به منظور توسعه رتبه بندی دولت در زمان را به حساب عوامل متعددی از جمله هر آب و سیستم آسیب پذیری برای تغییر آب و هوا و پیش بینی تغییرات دما پیش بینی افزایش سطح دریا اخیر و کمبود آب که آیا این سیستم در یک overdrafted آب های زیرزمینی حوضه و یا واقع شده بود در منطقه با زمینه ای سنگ شکسته.

از 29 شاخص های آنها نیز در نظر گرفته یک سیستم آب است قرار گرفتن در معرض آتش سوزی, شرایط و سن, سیستم, میانگین درآمد خانوار در یک جامعه تعداد واحد-پدر و مادر خانواده و حتی اینکه آیا خانواده ها نه خود خودرو.

اما مقدار قابل توجهی از داده ها از دست رفته بود از بسیاری از آب سیستم رتبه بندی. مقامات وزارت امور خارجه گفت: آنها گم شده 42 درصد از داده ها برای Sugarloaf; 67% برای شستا CSD و 42 درصد جونز دره رتبه بندی است.

کریس Koeper district مدیر کل برای شستا CSD, سوال رتبه بندی و تعجب که چگونه بسیاری مقامات دولت واقعا می دانستم که در مورد منطقه خود. او گفت: منطقه آماده شد برای آینده خشکسالی و حتی تا به حال یک بازگشت به بالا منبع آب در دسترس از Anderson-Cottonwood آبیاری منطقه است.

او همچنین گفت که او را نمی شنوند و از وزارت امور خارجه از آب بیرون آمد و با رتبه بندی خود را.

"من نیمه شگفت زده کرد. آن معنا ندارد" او گفت:. "من نمی دانم چه مقدار از آنها در مورد ما."

عمومی می توانید آنلاین ببینید که چگونه هر یک از این جامعه کوچک آب سیستم های رتبه بندی شدند با استفاده از این خطر به ثمر رساند ابزار.

مقامات دولتی در حال مصرف دیدگاهها برای: پیش نویس گزارش ریسک به ثمر رساند ابزار و خطر نمرات در http://bit.ly/dwrrisktool و یا از طریق ایمیل در droughtrisk@water.ca.gov. نظرات باید دریافت شود 5 p. m. در 19 ژوئن سال 2020 است.

مقامات وزارت امور خارجه گفت که طی پنج سال خشکسالی به پایان رسید که در سال 2016 جامعه کوچک آب سیستم ضربه سخت با چاه رفتن خشک در برخی از مناطق روستایی است.

"دولت و استان ها ارائه شده و آب بطری شده و نصب شده زیادی مخازن ذخیره آب برای خانه زد که خشک است. کوچک سیستم های آب را می توان بیشتر در معرض هزینه های بالاتر و کیفیت آب مسائل در طول دوره های خشک طولانی مدت," وزارت امور خارجه از منابع آب می گوید در وب سایت خود را.

رتبه بندی جامعه کوچک آب سیستم های شناسایی افراد در معرض خطر خشکسالی و کمبود آب آسیب پذیری این گزارش می گوید. مقامات دولت می تواند با استفاده از اطلاعات از این گزارش به بهبود خشکسالی برنامه ریزی برای سیستم های کوچک آنها گفت.

در آخرین خشکسالی بسیاری از ساکنان خدمت آب مناطق در شهرستان مواجه محدودیت آب و مجازاتهایی را برای استفاده بیش از حد از آنجا که سازمان های خود را به حال آب تخصیص را کاهش دهد.

جونز دره که می شود آب آن از دریاچه شستا حال تخصیص آن را از دولت فدرال مرکزی دره پروژه در نیمه قطع و ساکنان خواسته شد به منظور کاهش استفاده از 20٪. بسیاری از آب دیگر مناطق در این شهرستان نیز تا به حال خود را در اداره اعتبارات در نیمه قطع در طول خشکسالی است.

دولت آب مقامات در حال حاضر برنامه ریزی برای آینده خشکسالی است.

بارندگی در مجموع در این ردینگ این منطقه در سال در حال اجرا است حدود 63% طبیعی, با توجه به خدمات ملی آب و هوا. شاستا لیک اما فراهم می کند که آب را به بسیاری از مناطق شهری و روستایی از کالیفرنیا بود که در 97 درصد از متوسط به عنوان چهارشنبه.

در حالی که این رتبه بندی بر مناطق کوچک با کمتر از 3000 اتصالات دولت آب مدیره این هفته اتخاذ یک سیاست نیاز به بزرگتر آب شهری سیستم های با 3000 یا بیشتر مشتریان مانند شهر ردینگ به فایل ماهانه آب-استفاده از گزارش با دولت است.

این گزارش باید شامل اطلاعات در مسکونی آب استفاده از آب در تولید اقدامات اجرا شده برای صرفه جویی در مصرف آب و بهبود بهره وری و محلی اجرای اقدامات با توجه به وضعیت آب مدیره.

یک گزارش منتشر شده در این ماه در مجله علمی, علم می گوید: در دو دهه گذشته بودند در خشک ترین رکورد از 1500s. و شدید تر و در شرایط خشکسالی می تواند در راه, این گزارش می گوید.

رانده تا حدودی با تغییر آب و هوا متوسط خشکسالی در جنوب رانده شده و به "megadrought قلمرو" این گزارش می گوید.

"این به نظر می رسد فقط آغاز یک افراطی تر نسبت به روند megadrought به عنوان گرمایش جهانی ادامه می دهد" در این مقاله می گوید.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب