کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. Newsom با استفاده از بودجه به عنوان تهدید بیش ویروس اقدامات

Don Thompson آسوشیتد پرسمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 25, 2020ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — به کالیف

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — به کالیفرنیا می بیند نگران کننده افزایش تعداد coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان رژیم صهیونیستی است. Newsom تهدید شنبه به خودداری و به $2.5 میلیارد دلار در دولت آینده بودجه از دولت های محلی است که قادر به تطابق با دولت مقرر در پوشیدن ماسک ، تست و دیگر اقدامات به منظور کاهش سرعت گسترش ویروس.

"برخی وجود دارد که باید ساخته لفظی نظرات در مورد دادن نیست لعنت" Newsom گفت: در برخی از سروده های گوش خراش نظرات به تاریخ. "که دقیقا به همین دلیل من به جلو نگاه به امضای این بودجه که استطاعت من کمی از اهرم در این گفتگو."

پول در نظر گرفته شده است برای کمک به دولت های محلی پرداخت برای خدمات مورد نیاز به دلیل بیماری همه گیر. اما آن را مشروط به شهرستانهای زیر اورژانس سفارشات به اجرای اقدامات ایمنی به عنوان آنها به تدریج بازگشایی اقتصاد است.

Newsom هشدار آمد به عنوان دولت ثبت 69 درصد افزایش در موارد جدید این هفته و روزانه چندین پرونده برای موارد جدید. مقامات گزارش مربوط به افزایش نرخ از مردم تست مثبت و بستری شدن در بیمارستان. هنوز Newsom گفت: دولت آماده است که مسئولیت رسیدگی به روند.

ملت های عفونی-بیماری, متخصص, Dr. Anthony Fauci, به طور کلی تحسین فرماندار قلدر منبر رویکرد به تشویق کالیفرنیا برای بازگرداندن حس مشترک ضرورت آنها نشان داد در اوایل این بیماری همه گیر.

"شما رو به جمعیت به درک که ما همه در این با هم. آن است که "من مراقبت از خودم من واقعا نمی مراقبت در مورد شما'" Fauci گفت: در یک رویداد آنلاین دوشنبه با ساکرامنتو باشگاه مطبوعات.

بیشتر: افزایش در محلی COVID-19 موارد نیست زنگ مقامات بهداشت

فرماندار گفت: او views $2.5 میلیارد در بودجه نمایندگان مجلس انتظار می رود به تصویب این هفته به عنوان یک پاداش است نه یک مجازات برای دولت های محلی.

"هنگامی که مردم به سادگی انگشت شست خود بینی و نمی آیند با روح مشترک ... سپس با تمام معنی ایالت کالیفرنیا دارای یک مسئولیت و تعهد — از نظر قانونی و در غیر این صورت به اجرای این قوانین و به استفاده از ابزار است که در حال فراهم ما," او گفت:.

Newsom گفت: او قصد دارد برای به دست کردن پول ماهانه بر اساس استان ها' انطباق. اما لایحه بودجه قبل از قانونگذاران برگ آن را به دولت های محلی برای تایید به دولت که آنها مطابق.

اورنج کانتی هیئت ناظران معاون میشل جراحی به نام بودجه به اندازه "یک عمل اخاذی و خودسرانه اعمال قدرت است."

مجلس جیمز گالاگر یک جمهوری خواه است که مبارزه دموکراتیک فرماندار در دادگاه بیش از دستور خود گفت: Newsom "است که سازماندهی یک one-size-fits-all دستور این بار با عمده عواقب مالی اگر در صلاحدید ما نمی انطباق."

"و در حال حاضر در زمان ما بزرگترین نیاز ما بودجه فدرال هستند به گروگان برگزار می شود," او اضافه شده است.

بخش عمده ای از بودجه از دولت فدرال از طریق Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل کند, همچنین شناخته شده به عنوان مراقبت در عمل از جمله $550 میلیون دلار برای دولت های محلی به خانه افرادی که بی خانمان هستند و یا در معرض خطر از دست دادن خانه های خود به دلیل همه گیر و یکی دیگر از 1.8 میلیارد برای شهرستان و محلی برای بی خانمان بهداشت ایمنی عمومی و همه گیر-خدمات مرتبط.

بیشتر: مرگ داخل: چرا بیشتر مرگ و میر اتفاق می افتد در Shasta County زندان بازداشت ؟

لیگ کالیفرنیا شهرستانها گفت آن است که "مشتاق به یادگیری جزئیات بیشتر در مورد چگونه شهرستانها خواهد بود واجد شرایط برای دسترسی به این وجوه" در حالی که ایالت کالیفرنیا انجمن استان ها اشاره کرد که فدرال پول "به طور خاص در نظر گرفته شده به حدی جبران شهرستانهای COVID-19 هزینه" است و بلافاصله مورد نیاز برای حفظ ایمنی net.

Newsom خود را صرف ساعته آنلاین در کنفرانس خبری التماس افراد به عمل اقدامات ایمنی برای محافظت از خود و دیگران در یک نقطه حتی شخصا نشان دادن صحیح شستن دست ها-تکنیک های.

اما Fauci گفت: مسئولان در سراسر کشور به طور فزاینده ای نادیده گرفت که همه گیر تعداد افزایش یابد. برخی از مقامات محلی در کالیفرنیا نیز صدایی زنگ.

"اگر من خواندن درست است ما در حال نشان دادن اولین نشانه های شروع به از دست دادن این نبرد در برابر COVID-19 ما در شهرستان" شهرستان ونتورا بهداشت عمومی افسر دکتر رابرت لوین گفت: با استناد به رشد مورد اعداد و رو به کاهش انطباق. او هشدار داد که افرادی که اصلا به جدایی فیزیکی و با پوشیدن ماسک به طور جدی در معرض خطر دیگری سخت shutdown.

"ما بهانه ای ما به عنوان سوء رفتار بیهوده و بیمعنی و بی معنی است. به داشتن دوستان به شام. ... افزایش مقدار از زمان ما صرف دور از خانه اجتماعی" لوین گفت.

شهرستان سانتا کلارا سلامت مدیر سارا کودی نیز هشدار داده بود که روند نگران کننده در منطقه خلیج سان فرانسیسکو, تشبیه ویروس به یک آتش سوزی است که می تواند موجود باشد که آن را کوچک.

"هنگامی که COVID انتقالات شروع به سرعت بخشیدن به آن را بسیار دشوار است برای مهار و به سرعت پایین و من فکر می کنم که آنچه که ما شاهد هستیم در بسیاری از نقاط کشور," او گفت:.

بیشتر: چگونه Shasta County, خانواده, طرفداران را افزایش اطلاع رسانی به عنوان کودک آزاری گزارش کاهش طول COVID-19

کالیفرنیا است که هنوز بازگشایی اقتصاد خود را پس از ماه از محدودیت هایی که توقیف بسیاری از کسب و کار و سرگرمی, مکانهای اما سالن بزرگتر مانند پارک هنوز دریافت نکرده اند اجازه.

دیزنی چهارشنبه اعلام کرد که آن را به طور نامحدود به تعویق انداختن برنامه ریزی شده در اواسط ماه جولای بازگشایی دیزنی لند و دیزنی کالیفرنیا ماجراجویی در آناهایم تا زمانی که آن را دریافت دولت بازگشایی دستورالعمل.

آسوشیتد پرس نویسندگان آدم پرتو و کاتلین Ronayne در ساکرامنتو جان Antczak و برایان Melley در لس آنجلس و امی Taxin در اورنج کانتی کمک به این داستان.

آخرین مطالب