کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. Newsom می پرسد وارن بافت به پشت سد حذف

رابرت Jablon آسوشیتد پرسمنتشر شده 1:15 AM EDT Jul 31, 2020لس آنجلس (AP) — رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom است به

توسط ABTINNEWS در 10 مرداد 1399

لس آنجلس (AP) — رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom است به دادگاه تجدید نظر به طور مستقیم به سرمایه گذار وارن بافت برای حمایت از تخریب چهار سد برق آبی بر روی رودخانه همراه اورگان-کالیفرنیا مرز برای نجات ماهی قزل آلا جمعیت است که باید کاهش یافته و به تقریبا هیچ چیز.

Newsom روز چهارشنبه با ارسال نامه ای به بافت اصرار او را به عقب Klamath رودخانه پروژه خواهد بود که بزرگترین سد حذف در تاریخ ایالات متحده است.

این سد متعلق به PacificCorp یک اورگان بر اساس ابزار است که بخشی از بافت Berkshire Hathaway Inc. کنگلومرا.

$450 میلیون پروژه خواهد تغییر شکل کالیفرنیا دومین رودخانه و خالی کردن لوله و مخازن. آن می تواند همچنین احیای کاهش جمعیت ماهی قزل آلا با بازگشایی صدها مایل از پتانسیل زیستگاه است که مسدود شده است برای بیش از یک قرن است.

که می تواند کمک به یک و نیم دوجین قبایل بومی آمریکا است که تکیه بر ماهیگیری ماهی قزل آلا و در حال گسترش در سراسر صدها مایل در جنوب اورگان و کالیفرنیا.

"رودخانه بیمار است و Klamath حوضه قبایل در حال درد و رنج" Newsom نوشت و خواستار حذف پروژه "یک نمونه درخشان از آنچه که ما می توانید انجام هنگامی که ما در عمل با توجه به ارزش های ما."

نامه فرستاده شده به بافت برکشایر هاتاوی را رئیس و PacifiCorp رئیس جمهور.

تلاش برای حذف سدها و احیای حوضه بوده است که با این نسخهها کار برای ده سال است. Newsom پشتیبانی از یک سال 2016 قرارداد که تحت آن PacifiCorp خواهد انتقال آن فدرال آبی مجوز برای این سدها به یک غیر انتفاعی و ائتلاف های Klamath رودخانه تجدید Corp. تشکیل شد که به نظارت بر تخریب.

مرتبط با: آژانس می اندازد موبایل و کامپیوتر در آمریکا سد تخریب طرح

PacifiCorp ratepayers در اورگان و کالیفرنیا در حال کمک 200 میلیون دلار برای این پروژه اما این برنامه اجازه می دهد تا ابزار برای جلوگیری از مسئولیت برای هزینه های اضافی. یکی دیگر از $250 میلیون خواهد آمد از 2014 رای دهندگان تایید کالیفرنیا آب پیوند.

اما دو هفته پیش فدرال انرژی کمیسیون تنظیم مقررات تصمیم گیری ساخته شده است که می تواند تهدید مقابله. آژانس تایید مجوز انتقال به شرط این که PacifiCorp باقی می ماند یک شرکت دارنده پروانه با Klamath رودخانه تجدید Corp.

این سازمان گفت: آن معتقد است غیر انتفاعی است که قادر به انجام پروژه و این نگران است که شرکت "اتحاد مالی محدود و بدون تجربه با سد آبی عملیات و یا حذف سد."

"هزینه های تشدید می تواند فراتر از سطح پیش بینی و غیر منتظره مسائل فنی می تواند بوجود می آیند. بودند تجدید Corp. بود و تنها دارنده پروانه آن در نهایت ممکن است در مواجهه با مسائل آن است که مجهز به رسیدگی به" آژانس گفت.

تصمیم به ایجاد "قابل توجهی" چالش اما این شرکت با اعتماد به نفس است آن را می توانید کار با ذینفعان در پروژه "یک بار دیگر هنر و صنعت متعادل راه حل" گفت: نامه ای به Newsom دوشنبه امضا شده توسط Stefan A. پرنده جمهور و رئیس اجرایی از قدرت اقیانوس آرام است که متعلق به PacifiCorp.

"ما به اشتراک گذاشتن نگرانی خود را در مورد اجتماعی و زیست محیطی به پیشرفت و باقی می ماند متعهد به حل این ریشه عمیق فرهنگی و جامعه اثرات" نامه است.

چندین قبایل و همچنین ماهیگیری و حفاظت گروه با صدور یک بیانیه مشترک خواستار بافت را پشتیبانی می کند.

"راه رفتن به دور از توافقنامه قرار داده خواهد شد PacifiCorp ratepayers در قلاب برای تمام خطرات و بدهی در ارتباط با کشته شدن ماهی های سمی جلبک شکوفه های حقوقی و نقض قبیله ای حقوق" بیانیه ای گفت:. "ما می خواهیم وارن بافت و PacifiCorp به پایان تاخیر و حرکت حذف سد روند رو به جلو بلافاصله."

اخبار: نویسنده می گوید داستان از شخصیت های رنگارنگ با Siskiyou County به عنوان پس زمینه

سدها هستند جنوبی از شش ساخته شده در جنوب اورگان و کالیفرنیا, far north, آغاز در سال 1918 به ارائه برق قدرت. آنها همچنین بخشی از یک سیستم آبیاری خدمت وسیع کشاورزی مناطق.

چهار سد به تخریب بتن فاقد سینی به نام ماهی نردبان که از طریق آن ماهی می تواند عبور برای رسیدن به بالادست مناطق تخم ریزی. تجدید مجوز نیاز به صدها میلیون دلار در فدرال تغییرات شامل اضافه کردن ماهی نردبان.

Coho salmon از Klamath رودخانه ذکر شده به عنوان تهدید تحت فدرال و کالیفرنیا قانون و جمعيت آنها در رودخانه کاهش یافته است در هر نقطه از 52% به 95%. بهار chinook یک بار Klamath حوضه بزرگترین اجرای کاهش یافته با 98% است.

سقوط chinook, آخرین باقی بماند در هر تعداد قابل توجهی بوده به طوری ناچیز در چند سال گذشته که Yurok لغو ماهیگیری برای اولین بار در قبیله حافظه.

اخبار: 530 جرم سازمان دیده بان: ردینگ مرد پنجه نرم می کند گناه به پر کردن ادعاهای دروغین پس از آتش اردوگاه

بیش از 1700 پیری سدها شده اند برچیده سراسر ایالات متحده آمریکا از سال 2012 با توجه به گروه غیر انتفاعی آمریکایی رودخانه. این Klamath رودخانه پروژه خواهد بود که بزرگترین تا کنون اگر درآمد حاصل از آن را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن