کالیفرنیا ماهی و بازی کمیسیون برگ ماهیگیری مقررات به شهرستانهای استان به دلیل ویروس

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:59 PM EDT May 15, 2020کالیفرنیا ماهی و بازی کمیسیون روز چهارشنبه به ات

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

کالیفرنیا ماهی و بازی کمیسیون روز چهارشنبه به اتفاق آرا مورد تایید اقدامات اضطراری اجازه می دهد تا شهرستانهای استان به خود تنظیم تفریحی و ماهیگیری ورزشی در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

این اقدامات از این کمیسیون اجازه خواهد داد که برای "فولاد و باریک اجرای" در کمک به استان ها تصمیم گیری fishing regulations با توجه به ماهی ها و بازی کالیفرنیا رییس کمیسیون اریک Sklar و مدیر چارلتون بانهم.

کمیسیون اعطا اضطراری اقتدار به مدیر وزارت امور خارجه از ماهی ها و حیات وحش به تعویق انداختن بهار قزل آلا فصل به درخواست چند روستایی شهرستان آسوشیتد پرس گزارش داد.

Sklar و بانهم آغاز شده و روز چهارشنبه جلسه توسط تکرار کرد که مقامات نمی شد فکر کل ممنوع.

"نه این گروه از ماهی ها و حیات وحش و ماهی ها و بازی کمیسیون پیشنهاد کرده است یک ایالت بسته شدن ایالت ماهیگیری. نه در نظر دارد برای انجام این کار" بانهم به نقل از به نقل از آسوشیتد پرس.

پس از او اعطا شد اضطراری اقتدار AP گزارش بونهام گفت: هر گونه محدودیت او تحمیل خواهد بود در پاسخ به "نیازهای محلی در این اضطراری برای بهداشت عمومی" و منقضی خواهد بود مه 31.

"این بخش مدیر می تواند تنها عمل پس از مشورت با رئیس کمیسیون و مشاوره با شهر و قبیله ای دولت" Sklar گفت.

این مناطق که با دریافت بیشترین توجه بودند آلپ Inyo و مونو شهرستان که واقع در شرق کوه های سیرا و رسم هزاران نفر از ماهیگیران تفننی از سراسر جهان که ماهی برای ماهی قزل آلا. فصل اوج شروع می شود در ماه آوریل است.

تک سرپرست جان پیترز توضیح داد که منطقه خود را ندارد منابع برای کمک به حمایت از هجوم گردشگری شهرستان خود را معمولا دریافت می کند.

نیز وجود دارد که ترس مردم از سفر خارج از منطقه را کمک به گسترش coronavirus. جمعیتی از شهروندان ارشد در هر یک از این مناطق در محدوده بین 15% تا 25%.

"من شده است به محلی برای حمایت از شیلات و من ادامه خواهد داد برای حمایت از مردم به ادامه آمده به تک شهرستان و لذت بردن از ماهیگیری" پطرس گفت. "آن عملی نیست امن و یا مسئول به درخواست ما جمعیت کمتر از 15 ، 000 و دریافت از طریق معرفی از هزاران نفر از مردم است."

اعضای Shasta County هیئت ناظران و کلانتر اریک Magrini شد در دسترس نیست برای اظهار نظر در این کمیسیون ،

Magrini با صدور نامه هفته گذشته به کمیسیون, مدیر اجرایی, Melissa Miller-Henson ابراز پشتیبانی برای ماهیگیری جامعه است. او همچنین در این نامه اعلام کرد که اجرای قانون دشوار خواهد بود چرا که "این امر می تواند تقریبا غیر ممکن است برای افتراق بین ماهیگیری تفریحی در مقابل کسی که به دنبال یک منبع غذایی است."

مسائل مطرح شده در مورد خارج از دولت ماهیگیران تفننی رفتن به دریاچه شاستا. اورگان بسته ماهیگیری و شکار به افراد غیر مقیم.

آن را تبدیل به یک مشکل برای ردینگ ساکن مارک استفنز و پسرانش مارک جونیور و تنر که صید دریاچه سه تا چهار بار در هفته.

"من فکر می کنم Shasta County باید در نظر بستن دریاچه شستا و دیگر Shasta County مناطق به خارج از کشور ماهیگیران" استفن گفت. "از آنجا که در حال حاضر هنگامی که ما برای رفتن شاستا لیک آن را پر از اورگان پلاک. و من می دانم که خود را در مناطق تعطیل شده اند به کالیفرنیا ماهیگیران بنابراین من می توانید ببینید که چرا آنها می توانند ماهی کالیفرنیا آبراه."

NorCal Junior, باس, باشگاه, رئیس جمهور اسکات الکساندر معتقد است که ماهیگیری مورد نیاز است برای مبارزه با هر گونه خستگی ذهنی است که از طریق دولت stay-در-خانه سفارش.

"ماهیگیری یکی از کسانی که ورزش های منحصر به فرد است که اجازه می دهد تا مردم به تمدد اعصاب و لذت بردن از خارج از منزل و به یک استراحت از آنچه در جریان بوده است و در" الکساندر گفت. "آن را نیز اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله و مطابق با فرماندار درخواست است."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن