کالیفرنیا اعلام وضعیت اضطراری به منظور جلب کردن بودجه ذخایر

آسوشیتد پرس منتشر شده 1:31 PM EDT Jun 25, 2020ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اعلام

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اعلام کرد یک بودجه اضطراری روز شنبه که اجازه خواهد داد که کالیفرنیا را نزدیک به 8 میلیارد دلار از دولت حساب ذخیره به کمک پلاگین های زیادی کسری بودجه در آورده با کوروناویروس.

مجلس سنا دولت تنظیم شده است با رای خود در این بودجه بعد از آن دوشنبه و پس از مجمع روز بعد. آن را اثر ژوئیه 1.

مازاد بودجه کالیفرنیا لذت می برد که سال شروع شد و به سرعت از بین برود با این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان دولت با تاخیر مالیات, مجموعه, کسب و کار رنج می برد و صرف افزایش یافت و به مبارزه با ویروس. در حال حاضر دولت مواجه پیش بینی $54.3 میلیارد دلار کسری بودجه.

Newsom: کالیفرنیا با استفاده از کمک های مالی تهدید بیش از اقدامات ویروس

Coronavirus: Newsom chides ساکنان به ویروس احتیاطی

بودجه پیشنهادی را $7.8 میلیارد دلار از دولت را "روز بارانی" صندوق حدود نیمی از آنچه در آن به کمک پلاگین کل. Newsom نیاز به اعلام بودجه اضطراری به طور قانونی به آن ضربه بزنید.

بقیه کمبود خواهد بود وصل از طریق ترکیبی از کاهش پرداخت به کارکنان دولت و تاخیر در پرداخت به مدارس دولتی داخلی استقراض کاهش هزینه و موقت افزایش مالیات بر کسب و کار. Newsom می خواهد پول بیشتری از دولت فدرال برای جلوگیری از برخی از این اقدامات است.

او گفت: در شرایط اضطراری اعلام که پول لازم است برای کمک به پرداخت برای coronavirus هزینه های مربوط از قبیل خرید محافظ شخصی, تجهیزات پزشکی, لوازم و خدمات آسیب پذیر کالیفرنیا.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن