کالیفرنیا اجازه می دهد تا هوای آزاد, کوتاهی مو و ناخن و مانیکور و ماساژ

DON THOMPSON, آسوشیتد پرس منتشر شده 11:04 AM EDT Jul 21, 2020ساکرامنتو (AP) — کالیفرنیا مو و ناخن در سالن محدو

توسط ABTINNEWS در 31 تیر 1399

ساکرامنتو (AP) — کالیفرنیا مو و ناخن در سالن محدود استان ها در لیست سازمان دیده بان ممکن است ارائه خدمات در خارج از منزل تحت قوانین جدید روز دوشنبه اعلام کرد که هدف از آن ارائه یک راه نجات برای خدمات مراقبت شخصی نابود دولت shutdown سفارشات اما یک صنعت سازمان می گوید تغییرات کمی را برای کمک به بسیاری از صاحبان.

اعلام شد که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گزارش داد که عفونت بستری شدن در بیمارستان و مراقبت های ویژه موارد ادامه داد: اما افزایش در نرخ آهسته تر پس از دولت کوچک پشت بازگشایی در اوایل این ماه.

"ما شاهد یک افزایش بزرگ در حال حاضر ما در حال دیدن برخی از تثبیت" Newsom گفت. او با اشاره به رای مثبت coronavirus آزمون کمی کاهش یافت در هفته گذشته به رقم 7.2%.

ویروس موارد باید رسید در بسیاری از بخش هایی از ایالت کالیفرنیا در ماه گذشته. در دو هفته گذشته تنها تعداد موارد تایید شده بود حدود 120,000 وجود دارد و 1,357 مرگ و میر.

بیشتر: Lassen Wolf Pack دولت را تنها شناخته شده خانواده می دهد تولد به نوزادان برای چهارمین سال متوالی

Newsom ادامه به التماس کالیفرنیا برای جلوگیری از گردهمایی های اجتماعی و به پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله.

کالیفرنیا, کسب و کار مصرف کننده خدمات و مسکن آژانس منتشر قوانین اجازه می دهد مو به سبک آرایشگران, manicurists, ماساژ درمانگران و estheticians به ارائه برخی از خدمات مراقبت شخصی در خارج از منزل.

آنها می توانند تحت عمل چادر سایبان و یا پناهگاه های دیگر تا زمانی که بیش از یک طرف محصور شده است آژانس گفت, اجازه می دهد برای به اندازه کافی هوای جنبش برای جلوگیری از ایجاد یا گسترش ویروس.

این قوانین هنوز هم نوار شیمیایی مو خدمات از جمله شامپو و دائم تکان دادن سفید طنتنج رنگ رنگرزی و صاف. الکترولیز خالکوبی و سوراخ کردن نیز ممنوع است.

"من باز به نوآوری و من واقعا هستم اما چگونه بسیاری از کسب و کارهای کوچک در حال رفتن به قادر به پرداخت هزینه همه این تغییرات پرسید:" جسی سانتیاگو صاحب سالن گوشه های گرد در لانگ بیچ. او برنامه ریزی شده برای خرید یک ساختار سایه ای بود و با توجه به تجهیزات دیگر او نیاز خواهد شد.

بیشتر: دو آتش نشان صدمه دیده در 4,500 هکتار فروغ در Lassen; آتش سوزی دیگر در ادامه به سوزاندن

فرد جونز وکیل برای حرفه ای زیبایی فدراسیون کالیفرنیا گفت که در حالی که برخی از آرایشگر مغازه ها و سالن های زیبایی آماده برای بازگشایی, خارج از منزل, بسیاری از فدراسیون 53,000 اعضای دارای مشکل پیدا کردن فضای مناسب و یا گرفتن اقامت از خود صاحبخانه بیمه و یا همسایه ها.

"چگونه شما می خواهم به خارج ناهار خوری و شما در کنار یکی از این چادر و شما باید مو پرواز به همبرگر خود را?" جونز گفت.

قوانین جدید آمده یک هفته پس از Newsom بسته میله و داخلی رستوران ناهار خوری در سطح ایالت و اعمال دیگر تعطیلی در داخل کسب و کار برای بسیاری از دولت است. رستوران ها ممکن است خدمات مشتریان در خارج از منزل.

بیشتر: ببینید که چگونه شوالیه طلایی چتر نجات تیم داد با تشکر از پاسخ اول

مو و ناخن سالن صاحبان پیوست حداقل 16 قانونگذاران از هر دو حزب سیاسی به نام به حال در فرماندار به آن را روشن است که مغازه ها می تواند در خارج هشدار داد که تعطیلی کامل قرار می تواند بسیاری از کسب و کار.

"این نمونه دیگری از این سردرگمی مطلق است که ما شاهد" گفت: جمهوری خواه مجلس جیم پترسون که سازمان یکی از تلاش های دو حزبی. او به نام قوانین تجدید نظر شده "یک گروه کمک روش" است که با این وجود اجازه خواهد داد که برخی از مغازه ها به بازگشایی شده است.

جونز گفت: اپراتورها صرف هزاران دلار در شخصی دنده محافظ سپر جدا مشتریان و دیگر داخلی احتیاطی. Newsom اجازه داده شده بود داخل سالن خدمات به رزومه در اواسط ماه ژوئن اما زمانی که ویروس موارد مشخصی پیروی از روز یادبود و چهارم جولای تعطیلات کسب و کار بسته شد دوباره.

"ایده این است که (عامل خارج از منزل) است که امن تر از ما امکانات داخلی است نه تنها یک شوخی است اما یک سیلی در ما حرفه ای چهره," او گفت:.

در جای دیگر مراکز در سان فرانسیسکو دستور داده شد به روز دوشنبه حدود یک ماه پس از آنکه به آنها اجازه بازگشایی به عنوان شهرستان فرود در دولت فهرست سازمان دیده بان برای مناطق با افزایش عفونت و بستری نرخ. فروشگاه ها با دسترسی مستقیم به خیابان مجاز به باز بماند.

چهار ماه پس از منطقه خلیج سان فرانسیسکو شد مقام اول را در کشور به موضوع گسترده stay-at-home سفارشات برای جلوگیری از گسترش coronavirus تنها یک منطقه خلیج شهرستان است نه دولت لیست دیده بان — San Mateo County است.

به جنوب لس آنجلس بهداشت عمومی مدیر باربارا فرر مشخص شده اقدامات جدید برای بهبود تماس با ردیابی از جمله کارت های هدیه به مردم را تشویق به تکمیل فرایند و یک تماس در مرکز برای افرادی که دارای تست مثبت.

بیشتر: ردینگ شورای وزن آینده هزینه برای چشم انداز تعمیر و نگهداری مناطق

"بدون شک شماره 1 راننده خروش که ما امروز تجربه ساده برای شناسایی: مردم در تعامل با یکدیگر و آنها در حال پیوستن به این توصیه می شود اقدامات پیشگیری," او گفت:.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم است که روشن کردن در عرض چند هفته. اما برای دیگران و به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود بسیار مسری ویروس می تواند باعث علائم شدید و کشنده است.

آسوشیتد پرس نویسندگان جان Antczak در لس آنجلس و ژولیت ویلیامز در سن فرانسیسکو کمک به این داستان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن