کسب و کار تیم را برای خوراک پلیس در بیمارستان شیفت شب در Indian River County

جانت Begley ویژه به TCPalm.comمنتشر شده 1:32 PM EDT Apr 17, 2020INDIAN RIVER COUNTY — وجود داشته سینی از کوکی

توسط ABTINNEWS در 30 فروردین 1399

INDIAN RIVER COUNTY — وجود داشته سینی از کوکی ها ده ها تن از شیرینی و صدها دونات تحویل به اولین پاسخ دهندگان در طول COVID-19 بحران برای تشکر از آنها را برای خدمات خود را.

اما بسیاری از کسانی که هدیه را راه خود را به ایستگاه های پلیس و اورژانس بیمارستان اتاق در طول روز ترک بحرانی پزشکان و پرستاران و کارکنان تمیز کردن و افسران پلیس کار یک شبه احساس از سمت چپ.

یک برنامه جدید هماهنگ از طریق Strunk کفن در ورو بیچ ساخت شب تحویل یک واقعیت است.

با کمک کلاه پیتزا & Pub نیکی & Jimbo را Roadhouse و ناتالی را Orchid جزیره آب شرکت کارکنان در Sebastian رودخانه مرکز پزشکی کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان و سباستین پلیس دریافت تازه آماده وعده های غذایی به عنوان یک تشکر از شما برای کار خود را در خط مقدم.

مریم Kopchak رئیس جمهور Strunk تشییع جنازه صفحه اصلی ابداع این طرح است.

"ما احساس می کردم که ما تا به حال به انجام کاری برای کارگران در شب)" گفت: Kopchak. "این افراد در معرض ویروس به طور مداوم و آنها نیاز به پاداش برای خدمات خود را بیش از حد."

Kopchak گفت: او به رستوران نیکول Capobianco در مورد این ایده از ارائه وعده های غذایی گرم برای شیفت شب و این برنامه فقط در زمان خاموش.

در روز تحویل به سباستین رودخانه مرکز پزشکی کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان و سباستین اداره پلیس ساخته شد با تحویل آینده برنامه ریزی شده برای ورو بیچ اداره پلیس و هند رودخانه شهرستان کلانتر دفتر.

میشل بولینگر یک دستیار اجرایی برای کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان گفت: او پذیرفته تحویل مواد غذایی برای شب کارکنان نمایندگی از رئیس بیمارستان دکتر گرگ Rosencrance.

بیشتر: مارس 17 COVID-19 مورد جزئیات

هفتاد و وعده های غذایی آماده همه سادگی بسته بندی توزیع شده به پرستاران و پزشکان و خدمات محیط زیست و اعضای تیم برای لذت بردن از طول خود را می شکند و در شب شیف بولینگر گفت.

مشابه تحویل ساخته شده بود به سباستین اداره پلیس مرکزی که یک شبه افسران بسیار سپاسگزار از وعده های غذایی.

"ما بسیار با مهربانی و سخاوت خود را گفت:" سباستین رئیس پلیس میشل موریس. "جامعه ما این است که چه چیزی باعث این مشکل زمان کمی ساده تر برای ما اولین پاسخ دهندگان. ما شده ایم به برکت که اکثر مردم به پیروی از قوانین است."

با شیفت شب تحت پوشش Kopchak تبدیل شده و توجه خود را به حیوانات خانگی در جامعه است.

Strunk کفن است که در خدمت به عنوان یک نقطه افت کردن برای مواد غذایی و کمک های مالی را از پنجه های مواد غذایی حیوان خانگی بانک.

بیشتر: گنج ساحل COVID-19 موارد توسط کد پستی

اعضای جامعه که نمی تواند سفر به Fellsmere شربت خانه را ترک می توانید کمک های مالی در رها کردن نقطه بعدی به Strunk کفن 884 17 سنت در ورو بیچ.

مواد غذایی حیوان خانگی بنیانگذار بانک تد Pankiewicz گفت سپاسگزار او مردم را در حال حاضر مواد غذایی حیوان خانگی, اهدا نقطه در ساحل Vero و Strunk پیشنهاد برای جمع آوری کمک های مالی به سازمان خود را بیشتر قرار گرفتن در معرض.

"این اجازه می دهد بیشتر مردم می دانند که چه کار می کنیم بنابراین ما بسیار سپاسگزار برای کمک" گفت: Pankiewicz. "شما شگفت زده می شود در تعداد زیادی از مردم که هنوز هم نمی دانم در مورد ما و داشتن چنین به خوبی شناخته شده کسب و کار مانند Strunk خدمت به عنوان نقطه مجموعه است که واقعا یک پیروزی برای هر دو ما است."

به رها کردن حیوان خانگی لوازم

  • به رها کردن لوازم حیوان خانگی برای عشق پنجه سازمان را کمک مالی خود را به 884 17 سنت در ورو بیچ یک مرکز نوار فقط در شرق Strunk کفن.
  • وارد پارکینگ از شرقی ترین جلوی خانه. شما ببینید, مکان های تعیین شده برای کمک های مالی خود را.
  • شما به سادگی کشیدن به پارکینگ رانندگی به تعیین اهدای محل و رها کردن آیتم های خود را.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر تماس Strunk کفن در 772-562-2325.

برای بیشتر Indian River County, جامعه, داستان, مانند این, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب