پناهگاه تیراندازی خیابانی: جزئیات اتهام دو قتل ظهور در ردینگ گزارش پلیس

مت Brannon ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:00 AM EDT آوریل 2 سال 2020پس از تیراندازی هفته گذشته که در سمت چپ دو ک

توسط ABTINNEWS در 13 اردیبهشت 1399

پس از تیراندازی هفته گذشته که در سمت چپ دو کشته و یک زخمی در یک پناهگاه خیابان, خانه, دادستان متهم بعدی همسایه درب با دو فقره قتل است.

پلیس دستگیر Nouan Mokthephathai, 75, هفته گذشته پس از کشف دو بدن خون آلود در یک خانه در کنار خود را در شرق ردینگ.

پلیس ادعا Mokthephathai شد در خانه خود و همسایه درب بعدی بله Sosavanh, 68, زمانی که او به ضرب گلوله کشته و Sosavanh و چو چنگ, 64. چو شناخته شد Mokthephathai صاحبخانه در گزارش.

بدن Sosavanh و چو کشف شد بعد از آن روز توسط Sosavanh که او به خانه بازگشت حدود 5 بعد از ظهر با توجه به گزارش پلیس.

مقامات در این گزارش گفت: Mokthephathai اعتراف به تیراندازی یکی از مردان خود را مالک چو در مصاحبه ای در ردینگ اداره پلیس.

در زمان تیراندازی پلیس گفت: آنها هنوز در تلاش برای درک آنچه اتفاق افتاده بود. گزارش میریزد نور بیشتری در این حادثه بیان کرد که Mokthephathai شده بود ناراحت چو زیرا چو می خواستم به اخراج او.

در یک مصاحبه Mokthephathai محققان گفت که چو شد کسی که شات Sosavanh. در حالی که گزارش پلیس آمد هرگز به طور مستقیم نتیجه گیری در مورد چگونه و یا چرا Mokthephathai گفته شات Sosavanh آنها گفت: آنها تا به حال شواهد کافی برای دستگیری او به اتهام دو قتل.

پلیس اشاره کرد و پیدا کردن مقدار زیادی از خون در سراسر بدن اما همچنین شاهد یک تپانچه در چو دست "در یک موقعیت است که به نظر می رسد مربوط می شود." بازرسی از تپانچه نشان داد و آن را به نظر می رسد تحت پوشش در خون مانند مناطق اطراف آن با توجه به گزارش.

بیشتر: 'این است که ما در شهر': چرا جوامع روستایی در سراسر کالیفرنیا می خواهید برای بازگشایی اولیه

چگونه پلیس را مشکوک

در این گزارش یک محقق کرده بود در مصاحبه Mokthephathai پس از اجساد کشف شد حدود 5 p. m. و که Mokthephathai به نظر می رسد مست از دارو و گفت که در خانه در تمام طول روز.

حدود 4 صبح روز بعد Mokthephathai به نام کنندگان و خواسته به صحبت می کنند با این محقق که به خانه اش آمدند. هنگامی که یک محقق به نام پشت Mokthephathai گفت که او "در بدهی و چو چو شد تلاش برای اخراج او را از محل اقامت" با توجه به گزارش.

چو همسر پلیس گفت شوهرش به حال سمت چپ برای رفتن به اموال که در آن Mokthephathai زندگی می کند صبح روز بعد او به ضرب گلوله کشته شد. امنیت فیلم از نزدیکی یک کسب و کار به نظر می رسد برای نشان دادن Chu ورود در Sosavanh خانه و سپس در یک نقطه, پیاده روی بیش از به Mokthephathai خانه درب بعدی. Mokthephathai قبلا محروم داشتن هر گونه تماس با چو آن روز با توجه به گزارش.

به زودی پس از, پلیس Mokthephathai صفحه اصلی و قفل شده ریخته و بعد به یک "مهاجم نر پیت بول" با توجه به گزارش.

داخل ریختن آنها در بر داشت یک تفنگ ساچمهای با صرف مثل حلزون حرکت کردن دور پوسته هنوز هم حفره ای است. که به نظر می رسید برای مطابقت زیادی دور آنها پیدا کرده بود در این خانه در کنار درب نزدیکی چو بدن با توجه به گزارش.

در جستجوی خود را از Mokthephathai خانه پلیس نیز یافت کد اجرای کارهای اداری در ارتباط با جریمه های احتمالی برای رشد ماری جوانا. چو املاک و مستغلات عامل به پلیس گفت Mokthephathai گرفتار شده بود رشد ماری جوانا در اموال با توجه به گزارش.

پلیس خواسته Mokthephathai به مصاحبه دوباره در آوریل 24.

بیشتر: برای مشترکین: Clovis مرد پس از دستگیری ادعا سلاح سرد در ردینگ پارکینگ

چه همسایه از محققان گفت:

زبان زبان تایی, Mokthephathai گفت که او در بدهی به چو بیش از ماری جوانا و گفت: Chu شده است اذیت و آزار او و گفتن او را به حرکت بر اساس این گزارش. در مورد قبلی روز Mokthephathai گفت چو او گفته بود آمدن به خانه و نمیفهمد آن را به آزار و اذیت او بیشتر در مورد اخراج.

زمانی که چو وارد Mokthephathai گفت: چو از او خواست برای کمک در ترجمه یک نامه از چو پسر. Mokthephathai گفت و چو راه می رفت به Sosavanh خانه به طوری که او می تواند کمک کند چو ترجمه آن با توجه به گزارش.

در Sosavanh خانه Mokthephathai گفت Sosavanh و چو شروع به استدلال در زبان انگلیسی است که او نمی تواند درک. Mokthephathai سپس گفت: چو شات Sosavanh. پرسید که چو آمد تا با تفنگ Mokthephathai "نمی تواند ارائه یک پاسخ" با توجه به گزارش.

"Mokthephathai در ابتدا ساخته شده که نظرات او را ترک کرده بود و راه می رفت به خانه اش و سپس اظهارات که او تا به حال اقدام به گرفتن تفنگ از چو رفت آن خاموش" با توجه به گزارش.

Mokthephathai گفت که او به خانه رفت اما پس از بازگشت به Sosavanh به دیدن اگر آنها مرده بودند. Mokthephathai سپس گفت: هنگامی که او را به خانه اش رفت, او تفنگ خود را و آمد و شات چو بر اساس این گزارش.

بر اساس شواهد و مدارک پلیس دستگیر Mokthephathai ظن تیراندازی مردان است.

Mokthephathai باقی مانده در Shasta County زندان با قید وثیقه تعیین شده در $2 میلیون نفر است. او برنامه ریزی شده است که به آینده نظر می رسد در دادگاه در تاریخ 2 ژوئیه با توجه به Shasta County دفتر دادستان منطقه.

بیشتر: ردینگ پلیس بررسی 2 'مرگ مشکوک' در شرق ردینگ صفحه اصلی

بیشتر: ردینگ مرد 75 بازداشت به عنوان پتانسیل مشکوک' در کشنده دو تیراندازی در پناهگاه خیابان

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن