سازنده پیشنهاد 2,700-صفحه اصلی روستا دادخواست شهرستان به تغییر زمین-توسعه کد

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:52 PM EDT Jul 28, 2020ST. لوسی شهرستان — توسعه پیشنهاد یک شهر

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

ST. لوسی شهرستان — توسعه پیشنهاد یک شهر جدید در Indrio جاده ها و بزرگراه بین ایالتی 95 می خواهد این شهرستان خود را به تغییر زمین-توسعه کد به آن را آسان تر برای ساخت این پروژه است.

Indrio & I95 توسعه LLC از سانی آیلز بیچ نیاز 834 هکتار از سابق مرکبات گرو rezoned از کشاورزی به برنامه ریزی ایجاد کرد حدود 2,700, خانه, خرده فروشی, دفاتر, یک ایستگاه گاز, هتل, K-8 مدرسه و ایستگاه های آتش نشانی با توجه به توسعه نرم افزار است.

توسعه دهندگان می خواهند زمان مورد نیاز برای 25 سال از نیروی کار مسکن کاهش به هشت سال و می خواهید برای ارائه برنامه های توسعه در هر مرحله از پروژه به جای یک طرح جامع در ابتدا.برای انجام این کار کد فراهم می کند که قوانین در مورد چگونگی توسعه این پروژه باید بازنویسی شود به کاهش تعداد سال از آن مورد نیاز خواهد بود برای ارائه نیروی کار مسکن از 25 سال به هشت. همچنین توسعه پیشنهاد county تغییر کد اجازه می دهد تا توسعه برنامه های ارائه شده در هر مرحله از پروژه به جای استفاده از یک طرح ارائه شده در شروع است.

بیشتر: South Florida توسعه دهنده چشم Indrio & I-95 در فورت پیرس برای 2,700-خانه ایجاد کرد

بیشتر: 7-Eleven می خواهد برای باز کردن 24 ساعت در سایت ارائه شده در کشمیر و سنت لوسی غرب بلوار

شهرستان برنامه ریزی و منطقه بندی هیئت مدیره در تاریخ 17 ژوئیه توافق با توسعهدهنده و توصیه می شود این شهرستان کمیسیون تغییر کدهای. این کمیسیون به بحث در مورد تغییرات سپتامبر. 1.

شهرستان کد اجازه می دهد تا هر کسی به درخواست مقامات برای تغییر گفت: Leslie اولسون, برنامه ریزی و توسعه مدیر خدمات. این شهرستان در هر سال دریافت پنج تا 10 درخواست برای اصلاح زمین-کد توسعه بسیاری از شهرستان ها کمیسیون اولسون گفت.

"همه به تصویب رسید برنامه ها و کدهای ارائه شده با یک مکانیزم برای به روز رسانی آنها را از زمان به زمان" اولسون گفت. "این قابل درک است که به تصویب رسید و کدهای سیاست نیاز به بازبینی شود به عنوان اطلاعات جدید جمع آوری شده است, سیاست جهت تغییرات و شرایط توسعه و تغییر در طول زمان است."

تغییرات پیشنهادی اجازه می دهد توسعه به ارائه بیشتر نیروی کار و مسکن با هر مرحله از پروژه. خریداران نیروی کار مسکن قادر خواهد بود به فروش اموال پس از هشت سال و جبران سود — به جای انتظار از 25 سال گفت: Marcela Camblor-Cutsaimanis یک برنامه ریز به نمایندگی از توسعه دهنده. Camblor-Cutsaimanis قبلا یک شهرستان برنامه ریز و نوشت: قانون فعلی است که بر این پروژه است.

بیشتر: St. Lucie مدارس شهرستان برای شروع Aug. 24 زیرا از COVID-19

بیشتر: فلوریدا ماشین منگنه که مجبور به اضافه کردن رستوران ها به بازگشایی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

"آن را آرامش بخش قوانین و اما در پاسخ به شرایط بازار" Camblor-Cutsaimanis گفت. "آن را به هر چیزی دور اما بازسازی آن است."

با توجه به ترافیک طرح تجاری بخش از این پروژه خواهد بود در نزدیکی Koblegard و Indrio جاده ها و در جانستون و Indrio جاده ها.

این بخش در Johnston خواهد بود یک نقطه جمع آوری با استفاده از شامل یک شهر و یک نقطه برای کامیون مواد غذایی برای جمع آوری Camblor-Cutsaimanis گفت.

شهرستان دریافت کرده است فقط یک نامه در مخالفت با این پروژه و حمایت از آن است.

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب