برادوی ستاره نیک کردرو می میرد در 41 بعد از coronavirus مبارزه برجسته توسط همسر آماندا Kloots

برایان Truitt ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 10:59 PM EDT Jul 5, 2020نیک Cordero برادوی بازیگر که بسیاری ا

توسط ABTINNEWS در 16 تیر 1399

نیک Cordero برادوی بازیگر که بسیاری از جدید در سراسر جهان طرفداران که بسیج پشت او را به عنوان او تلاش می کرد با coronavirus درگذشت یکشنبه در سن 41.

"خدا به فرشته ی دیگر در بهشت" همسرش آماندا Kloots تایید در Instagram یکشنبه. "عزیزم من شوهر در گذشت این صبح است."

Kloots نوشت که شوهرش "احاطه شده بود در عشق با خانواده اش به آواز خواندن و دعا به عنوان او به آرامی به سمت چپ این زمین است."

"من در ناباوری و صدمه زدن به همه جا. قلب من شکسته است که من نمی توانم تصور کنید که زندگی ما بدون او" Kloots, 38 نوشت. "نیک بود مانند یک نور روشن است."

Zach Braff که ستاره دار در برادوی است "Bullets Over Broadway" با کردرو نوشت: در Instagram که بازیگر درگذشت در 11:40 صبح جمعه با Kloots و مادر خود را در کنار او.

"من صادقانه هرگز شناخته شده مهربانتر فرد" Braff نوشت. "اما Covid نمی مراقبت در مورد خلوص روح خود را و یا خوبی را در قلب خود را."

کردرو بستری شد Cedars-Sinai Medical Center در لس آنجلس در اواخر ماه مارس برای آنچه که در ابتدا تصور می شود ذات الریه. اول coronavirus آزمون آمد تا منفی هر چند پس از آن تست مثبت بود برای COVID-19.

در طول دوره 13 هفته کردرو رو بسیاری از عوارض جدی از جمله قطع پا و عفونت در ریه های خود و درج یک ضربان ساز موقت.

متولد کانادا بازیگر به دست آورده و یک نامزدی جایزه تونی در سال 2014 برای نقش خود در "Bullets Over Broadway" و همچنین ستاره دار در تولیدات "Rock of Ages," "پیشخدمت" و "داستان برانکس."

Kloots به طور منظم به اشتراک گذاشته شده به روز رسانی به پیروان خود از طریق رسانه های اجتماعی در یو پی اس و فراز زندگی از شوهرش بازیابی. طرفداران و به خوبی wishers جمع آوری روزانه به رقص به کردرو آهنگ "زندگی خود را" امید buoying بازیگر به عنوان او دراز در کما اغلب با هشتگهای #WakeUpNick, #OffTheVent یا #CodeRocky.

کردرو به حال نشان داده شده است نشانه هایی از بهبود اما متعدد خود را COVID-19 عوارض ثابت بیش از حد برای غلبه بر.

برادوی ستاره آگاهی به دست آورد در اوایل ممکن است پس از چند ماه در حال اغماء اما Kloots گفت شوهرش هنوز هم نمی تواند حرکت کند و یا صحبت در اواسط ماه ژوئن در بخشی به دلیل کاهش قابل توجه وزن با توجه به آتروفی عضلانی.

"او نمی تواند صحبت به دلیل ونتیلاتور. ... اما او را بیدار و او را در وجود دارد" Kloots گفت: در ژوئن 18. "او خیلی ضعیف است. او هنوز هم نمی تواند حرکت و عضلات خود هستند قطعا atrophying. او را از دست داده و 65 پوند است."

در ژوئن 3, Kloots به اشتراک گذاشته است که او کار را به نگه داشتن یک چشم انداز مثبت پس از گفت شانس کردرو بازمانده بودند پایین.

"به من گفته شده است یک زن و شوهر بار که او آن را ندارد. به من گفته شده است برای خداحافظی. به من گفته شده است آن را یک معجزه" Kloots نوشت: در یک Instagram post. "من ایمان داشته باشد. ایمان است که کوچک است به عنوان یک دانه خردل اما این است که همه چیز شما نیاز دارید گاهی اوقات. او هنوز هم در اینجا و با وجود شانس می شود کمی بهتر در هر روز است."

از آن زمان او به بیمارستان تا ژوئن 19, Kloots قادر به دیدن شوهرش به دلیل coronavirus محدودیت. او در بررسی او از طریق FaceTime توسط خود پرستاران است.

در 79 روز از بستری شدن او ارسال شده یک عکس از خودش در نهایت نگه داشتن دست خود را در ICU.

در اواخر ماه مه Kloots ارسال شده رجعت عکس از دو راه رفتن به سمت خورشید با کلمات شوهرش به او نوشته بود در روز ولنتاین: "آینده نامشخص مسیر است که همیشه روشن نیست اما با تو در کنار من من راه رفتن بدون ترس."

طرفداران از جمله معروف آنهایی که در اطراف بسیج کردرو داستان.

سیلوستر استالونه ارسال یک پیام دلگرم کننده و تشویق به کردرو: "شما که چشم ببر, شما که استعداد شما که خواهد. شما شده اند برخورد وحشتناک دست. سخت خواهد بود. و آن را قوی و قوی و قوی خانواده به نادیده گرفتن این وضعیت است.

"شما در نقش یک مدل برای افراد دیگر است که باید برای غلبه بر باور نکردنی شانس. همه می توانم بگویم این است که نگه داشتن پانچ – شما مرد هستید."

کردرو دوست Braff بود آوازی مورد تاکید کردرو سالم بود با "هیچ شرایط از پیش موجود" قبل از انقباض رمان coronavirus اصرار پیروان خود را به این بیماری همه گیر به طور جدی.

در نشاط بخشی Instagram post on May 13, Braff نیز خواست پیروان خود را به ادامه "ریشه و دعا برای نیک" و جشن کردرو را "مافوق انسانی است."

تد Brunetti که به نظر می رسد در کنار کردرو در "داستان برانکس," همکاری با برادرش یوسف یک طراح برای Crocs, Tommy Hilfiger و بیشتر به ارائه آنچه آنها به نام "جهان تنها آنتی ویروس کیت" که شامل ضد عفونی کننده دست و ماسک و الکل و دستمال و دستکش. آنها اهدا بخشی از درآمد حاصل از هر کیت به Cordero Kloots و پسر الویس که تبدیل 1 در ماه ژوئن و به دیگر coronavirus امداد باعث می شود.

اما بعد هفته پر شد با اخبار کردرو وخامت وضعیت. در ژوئن 30 روز 90 از کردرو بیمارستان روی لئامت دادن Kloots نوشت: "من دیوانه در خدا. من دعا و من از مردم سراسر جهان دعا. من گفتم به من بابا و مامان, 'چرا او ما پرتاب استخوان. من متاسفم اما من دیوانه در او در حال حاضر است.' من احساس بد درست پس از انفجار, اما آن را نیاز به بیرون می آیند."

"من را حفظ خواهد کرد من ایمان و نگه دارید برای درخواست معجزه," او نوشت.

کردرو بازی اراذل و اوباش سرباز با استعداد برای نمایشی در برادوی را با اقتباس از سال 1994 وودی آلن فیلم "Bullets Over Broadway." او از نقل مکان به لس آنجلس با خانواده اش به ستاره در "Rock of Ages."

کردرو سرچشمه شوم نقش شوهر ارل مقابل همسر خود جدا, بازی های برگزار شده توسط جسی مولر در "پیشخدمت" در برادوی به عنوان به خوبی به عنوان نقش سانی در Chazz Palminteri را "داستان برانکس."

بر روی صفحه نمایش کوچک کردرو به نظر می رسد در چندین قسمت از "Blue Bloods" و "Law & Order: Special Victims Unit" و همچنین "Lilyhammer" و او تا به حال یک نقش در فیلم "رفتن در سبک."

این ویروس به بیمار دیگر برادوی جانبازان از جمله بازیگران دنی Burstein برایان استوکس Mitchell, گاوین کریل, Aaron Tveit و Laura Bell Bundy و همچنین به عنوان آهنگساز David Bryan. آن را نیز ادعا کرد که زندگی تونی برنده نمایشنامه نویس Terrence McNally.

Kloots به پایان رسید او Instagram وداع کردرو صحبت کردن در مورد "خود زندگی" که او و دوستان انجام شده برای او یک زمان نهایی در روز یکشنبه.

"ما سنگ آن را به امروز او را به نگه داشتن دست خود را. من به عنوان سنگ خط آخر به او گفتند شما را به جهنم اما شما نمی (اجازه) آنها شما را بکشند نور ، زندگی می کنند زندگی خود را' من لبخند زد چرا که او قطعا قرار داده تا مبارزه. من شما را دوست دارم برای همیشه و همیشه شیرین من است."

کمک: Cydney Henderson, راشا علی, Bryan الکساندر چارلز Trepany و Sara M Moniuszko



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن