Brevard County برادرانه منظور از پلیس: نظم و زندانی پلیس باید در اینجا درخواست

الساندرو Marazzi ساسون و J. D. تازد فلوریدا امروزمنتشر شده 12:23 PM EDT Jun 8, 2020Brevard فصل برادرانه منظور

توسط ABTINNEWS در 19 خرداد 1399

Brevard فصل برادرانه منظور از پلیس ارسال شده در حال حاضر حذف تبلیغات بیش از آخر هفته با دعوت از کسانی که افسران درگیر در حوادث خشونت بار در نیویورک و آتلانتا, GA, به پیوستن به صفوف پولیس محلی سازمان های نقشه کشی زوزه از خشم و انزجار از شهروندان در سراسر فلوریدا.

"هی بوفالو 57... و آتلانتا 6... ما در حال استخدام در فلوریدا. کاهش مالیات, هیچ درخت رهبری یا خنگ شهرداران درهم و برهم در کنفرانس های مطبوعاتی... به علاوه... ما پشت خود را! #lawandorderFlorida" می خواند ژوئن 6 ارسال شده در 1:21.m در Brevard County F. O. P. Facebook صفحه. پست حذف شده گاهی اوقات در صبح روز دوشنبه به دست آورد بیش از 2000 نظرات و 1000 سهام.

برادرانه منظور از پلیس است که بزرگترین سازمان قسم خورده مأموران اجرای قانون در کشور به نمایندگی از برخی از 300000 عضو در سراسر برخی از 2,000 محلی "لژ." منتقدان می گویند این سازمان غیر انتفاعی است که یک مانع عمده به پلیس اصلاحات از طریق حمایت و پیوند های عمیق به پلیس اتحادیه های کارگری.

رئیس Brevard County تسلیم اذعان کرد که پست مشروع و دفاع از آن تلاش های استخدام و همچنین اقدامات بوفالو و آتلانتا ماموران پلیس درگیر در این به طور گسترده ای محکوم حوادث. برخی از این افسران بازداشت شده اند و پس از بازداشت ،

در بوفالو 57 افسران پلیس ترک واحد خود پس از دو تن از همکاران خود را به حالت تعلیق شد برای هل دادن گزارشی از 75 سال به زمین ترک خوردگی جمجمه او است. این حادثه گرفتار شد ،

در آتلانتا. شش افسران جنایی به اتهام چهار با جنایات برای دستگیری دو, سیاه, کالج, دانش آموزان, یک مرد و یک زن در حالی که ترک اعتراض در ماشین خود را. این حادثه همچنین در ویدئو نشان می دهد که آنها را با خشونت از بین بردن جفت از خودرو با تنبیهبدنی آنها و کوبیدن آنها به زمین است. یکی از دانش آموزان دچار مچ دست شکسته و یک جای زخم.

Brevard County F. O. P. جمهور برت Gamin, که گفت که او 28 سال اجرای قانون کهنه با دو سال به عنوان ملبورن اداره پلیس reservist و 26 سال با Brevard County, کلانتر, مسئولیت استخدام پست.

"ما شهروندان حق اعتراض مسالمت آمیز و قانونی است. آنها نه حق دارند برای جلوگیری از جاده های تجاوز در مالکیت خصوصی و یا نافرمانی دستورات قانونی از اجرای قانون افسران" نوشت: او در پاسخ به ایمیل فرستاده سوال از فلوریدا امروز.

او همچنین در دفاع از این حوادث در بوفالو و آتلانتا.

"پلیس مجبور به استفاده از اختیارات قانونی در هر دو مورد. در آن زمان هشدارهای ارائه شد که شهروندان در حال حاضر با شکستن قانون است. آن دسته از شهروندان تصمیم به بی اعتنایی به هشدارهای. آن را به طور مستقیم منجر به escalations و درگیری با پلیس. هنگامی که ما در موضوع دستورات قانونی/هشدارهای شهروندان باید مسئولیت خود را مطابق. واقعیت این است که عدم رعایت منجر به تشدید."

"آن را به عنوان به طور خاص مربوط به افراد سالمند آقا در بوفالو او و دیگران بارها و بارها هشدار داده بودند توسط پلیس به ترک این منطقه است. آنها نافرمانی از دستورات او نوشت و اضافه کرد "کسانی که بوفالو افسران مانند بسیاری از سراسر این کشور قرار داده شده در مطلق هیچ برنده شرایط. که زمینه نیروی واحد دستور داده شد برای روشن شدن این منطقه است. آنها به دنبال سفارشات آنها داده شد و به دنبال آن آموزش خود را."

Gamin ضمنی نیز که همکار خود را تسلیم اعضای احساس به همان شیوه.

"اعضای تسلیم و بسیاری از کسانی که با من کار با بیان ناکامی های خود را به روزانه من," او گفت: "هیچ کس در این سیاره اغماض آنچه رخ داده به آقای فلوید."

Gamin شد که BCSO در سال 2018 برای صرفه جویی در 72 سال از یک وسیله نقلیه است که نورد جاده به یک باتلاق.

اما Brevard County Sheriff Wayne Ivey فاصله خود را از بروارد F. O. P. پست در بیانیه ای در Facebook خواستار آنها را "بسیار ناخوشایند و غیر حساس به زمان مسائل مهمی است که در حال وقوع در سراسر کشور ما است."

Ivey گفت: دیدگاه این سازمان یا اعضای آن هیچ اتصال به آژانس و "نه به هیچ وجه نشان دهنده دیدگاه ما آژانس است."

Ivey گفت BCSO اعضا نشان داده شده "یکی دیگر از انجمن."

این Brevard County F. O. P می گوید آن را فراهم می کند پشتیبانی به بیش از 600 افسران و نمایندگان با توجه به وب سایت خود را, اما Gamin گفت: عضویت "حدود 190."

"این FOP وجود دارد با هدف بهبود شرایط پلیس (sic) و برای پیشرفت اجتماعی خیرخواه خیریه آموزشی و تعهدات میان پلیس و جامعه" با توجه به بروارد FOP Facebook صفحه.

"ما با ارائه یک محیط اجتماعی و حقوقی نمایندگی بسته به سطح خود را از عضویت در" او گفت:.

این فصل J. W. دونن یادبود Lodge #37, قدیمی ترین در شهرستان تاسیس شده در سال 1965 با توجه به سایت خود را. Gamin گفت: عضویت شامل افسران در BCSO کاکائو در ساحل, PD, ماهواره, ساحل, PD, ایندین هاربر بیچ PD ملبورن PD, فلوریدا, حیات وحش کمیسیون (FWC) و "بسیاری از اعضای بازنشسته از سازمان ها در سراسر کشور است." در Facebook صفحه نیز می گوید رککلدگ PD افسران عضو هستند.

Jim Mitchner که سازمان فضایی ساحل بزرگترین تظاهرات مسالمت آمیز در روز شنبه گفت که او امیدوار است برای دیدن بروارد ادارات پلیس فاصله خود را از این التهاب Facebook موارد.

"مردم در حال راهپیمایی (در برابر) خشونت پلیس و بی عدالتی ... بود که یک نظر غیر ضروری و بسیار توهین آمیز به قربانیان که رنج می برد دست از خشونت پلیس" او گفت:.

سرهنگ مایک اسمیت سخنگوی کف خلیج اداره پلیس بروارد بزرگترین شهرداری گفت: پالم بای افسران نیست نمایندگی FOP فصل ساخته شده است که استخدام پست.

"هر چه یا هر که نشان دهنده هیچ ربطی به شهر نخل خلیج و یا خلیج پالم PD" اسمیت گفت: با توجه افسران از شهرستان ها نمایندگی تسلیم #111.

"برخی از افراد و یا سازمان ها نظرات و یا برنامه و همه ما را فشرده به این, اما ما قطعا انجام کارهای مختلف در اینجا در پالم بای همین دلیل است که ما باید یک رابطه قوی با جوامع ما," او اضافه شده است.

پالم بای رئیس پلیس نلسون ملا بود پیوست تظاهرات مسالمتآمیز در این شهرستان در هفته گذشته.

الساندرو Marazzi ساسون یک ناظر خبرنگار در فلوریدا امروز. تماس با او را در 321-355-8144, asassoon@floridatoday.com و توییتر: @alemzs

J. D. تازد است که عدالت کیفری خبرنگار در فلوریدا امروز. تماس با او را در 321-917-4641, jdgallop@floridatoday.com و توییتر: @JDGallop



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب