برنت چاق شدن: جنوب غربی فلوریدا مملو از اهداف منتظر "اشک-it-down" جمعیت

برنت چاق شدن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:00 PM EDT Jul 5, 2020مجسمه در حال سقوط سریع تر از بولینگ پین در لیگ

توسط ABTINNEWS در 15 تیر 1399

مجسمه در حال سقوط سریع تر از بولینگ پین در لیگ شب.

خواستار تغییر نام محل به عنوان مشترک به عنوان آفتاب سوختگی در ساحل.

در این رای ما قصد داریم آن را نمی خواهد طولانی تا اشک-it-down جمعیت آغاز می شود به دنبال اهداف جدید.

خوشبختانه برای آنها وجود دارد هیچ کمبود از نامزدها اگر آنها فقط با قرار دادن یک بیت از خود نام تجاری منحصر به فرد از تفکر به کار می کنند.

اگر واشنگتن و جفرسون در حال بازی منصفانه و سپس یک میزبان از کمتر شناخته شده افراد برخی از آنها را در اینجا در جنوب غربی فلوریدا, نامزدها برای تهمت به عنوان به خوبی.

از آغاز تاریخ ثبت در سراسر قاره ها و فرهنگ ها و هنجار شده است و برای قوی به انقیاد ضعیف است. چند غنی حاکمان نشسته در بالا در حالی که هر کس دیگری صرفا subsisted به عنوان کارگران eking را ناچیز زندگی و توزیع بیش از هر گونه مازاد به اربابان خود.

ثروت به دست آورد با در نظر گرفتن توسط نیروی آنچه که دیگران تا به حال تولید شده است.

در جایی در امتداد راه جدید فکر کردن شروع به پدیدار شود که فرض شده است که مردم تا به حال حقوق فراتر از آن اعطا شده توسط king.

اوایل نمونه هایی از این تفکر را می توان در یونان باستان و رم.

بیشتر: برنت چاق شدن: Oakes وکلا به عنوان پرسش از آزادی بیان قراردادهای دولتی بوجود می آیند

بیشتر: برنت چاق شدن: ساحل الکل ممنوعیت یک مثال از یک به طور گسترده ای نادیده گرفته و حکم

اما آن را نگه دارید در مقیاس وسیع. چرا قدرتمند اجازه دهید آن ؟

کشف دنیای جدید و استعمار ایجاد یک آزمایشگاه و یک مهد کودک که در آن این ایده ها می تواند جوانه زده.

مفاهیم خدا داده حقوق فردی و آزادی اموال شخصی و دولتی توسط مردم مندرج در قانون اساسی ما به لطف عقل فداکاری و شجاعت از پدران موسس.

آنها ناقص افراد زندگی می کردند که در زمان به مراتب متفاوت تر از ماست. مبارزه در جهت آزادی و حقوق برابر برای همه پایان ندارد با آنها. آنها به سمت چپ مقدار که مورد نیاز برای انجام شود به نسل های بعد. آنها نمی توانند ما را به آن محل که در یکی از گام های غول پیکر.

اما آنچه بنیانگذاران آیا نشان از یک جهش کوانتومی به جلو در arc تاریخ بشر به دور از ظلم و ستم و به سوی یک جامعه فقط. ما هنوز هم وجود دارد اما در ماه مارس همچنان ادامه دارد.

همه که شمارش برای هیچ, ظاهرا در میان مجسمه topplers و نام قطره چکان.

هنگامی که آنها انجام می شود پایین کشیدن مجسمه واشنگتن و جفرسون و هنگامی که آنها به پایان رسید تغییر نام مکان هایی مانند کلمبوس در اینجا دیگر اهداف بالقوه:

فلوریدا: نام داده شده به ما شبه جزیره توسط کاشفان اسپانیایی به دلیل فراوان گل. کاشفان اسپانیایی نیز شناخته شده به عنوان فاتحان در فتح و آنها wreaked ویران کردن در جمعیت بومی. آنها شایسته به نام دولت بنابراین ما باید به آمده تا با چیزی جدید.

ذغال سنگ شهرستان: بارون هدیه ذغال سنگ سفید بود که ثروت در تبلیغات و توسعه املاک و مستغلات. سفید و غنی او در حال حاضر دارای دو اعتصاب در برابر او. جاده او ساخته شده اتصال ناپل میامی به پایان رسید تا بودن مضر به فلوریدا (و یا هر آنچه که ما تصمیم به آن تماس بگیرید) باتلاقی. اعتصاب سه. شروع به دنبال یک نام جدید برای زمین های اطراف ناپل.

ناپل: پس از نام شهر. کریستف کلمب ایتالیایی. او نه جرأت را با قایق شکست, واشنگتن, Jefferson و دیگران را هرگز اتفاق افتاده است. بنابراین هیچ بیشتر ناپل.

لی شهرستان: بیش از حد آسان است.

فورت مایرز: لی بخشداری در اصل واقعی فورت در سمینول جنگ از اواسط 1800s. آن را نشان دهنده سربازان آمریکایی در مبارزه علیه جمعیت بومی و بنابراین نام باید محروم شود.

توماس ادیسون: معروف زمستان ساکن است و جاودانه در چند مجسمه از جمله در فورت مایرز و مستغلات. آنها باید بر این فرض استوار است که اختراعات خود را مانند لامپ و سایر دستگاه های الکتریکی کمک به گرم شدن کره زمین و در نتیجه کشتن این سیاره است.

هنری فورد: همسایه از ادیسون در فورت مایرز (در حال حاضر) معرفی فورد تولید انبوه خودرو است. ببینید در بالا گذشت در گرم شدن کره زمین ، شما می توانید پیدا کردن مجسمه خود را در ادیسون-فورد آمریکا برای هم بودن.

اگر شوق و به ندرت تا به اصطلاح شده است مناسب تر از پاره کردن و پاک کردن تاریخچه بر اساس هوی و هوس این لحظه همچنان ادامه دارد, جنوب غربی فلوریدا است سهم خود را از اهداف بالقوه.

(اتصال با برنت چاق شدن در brent.batten@naplesnews.com و یا از طریق Facebook.)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب