برنت چاق شدن: Oakes وکلا به عنوان پرسش از آزادی بیان قراردادهای دولتی بوجود می آیند

برنت چاق شدن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:00 PM EDT Jun 25, 2020به تعجب از هیچ کسی شده است پس این موضوع الفی O

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

به تعجب از هیچ کسی شده است پس این موضوع الفی Oakes رفتن نیست دور بی سر و صدا.

پس از قرارداد خود را به ارائه تولید به لی در مدارس شهرستان متوقف شد دو هفته پیش یک وکیل برای Oakes' شرکت Oakes مزارع است که نشان می دهد یک طرح دعوی در دادگاه می تواند در اینده نزدیک.

ناگهانی فسخ $6 میلیون معامله نشان دهنده نه تنها نقض قرارداد اما یک تخلف از Oakes' متمم اول قانون اساسی حق آزادی بیان می گوید ناپل وکیل استیون Bracci که به نمایندگی از Oakes مزارع.

هیئت مدیره مدرسه نیست از حمایت رای گیری روز سه شنبه به استخدام یک جایگزین برای ارائه سبزیجات Oakes مزارع خواهد در غیر این صورت عرضه. که رای به عنوان بخشی از هیئت مدیره رضایت دستور کار است که به طور معمول از تصویب به اتفاق آرا به عنوان یک گروه غیر از موارد بحث برانگیز.

Oakes شده است اما هر چیزی غیر از بحث برانگیز در ماه های اخیر.

موقعیت خود را به عنوان صاحب دانه محبوب به جدول فروشگاه مواد غذایی در ایممکلی جاده ساخته شده او یک هنرمند مشهور در سراسر جنوب غربی فلوریدا قصد بازگشت به 2019 زمانی که از افتتاح این فروشگاه بود و با نگرانی در انتظار.

زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس زده Oakes در زمان به رسانه های اجتماعی و عمومی جلسات به نگرانی دولت پاسخ که او نامیده می شوند دولت نفس بیش از حد. در برخی از نوشته های او رفته تا آنجا که برای مراجعه به کروناویروس به عنوان یک "جعل."

Lee County schools 'فاصله' از Oakes مزارع: Lee County school district قدم دور از Oakes مزارع پس از مدیر عامل رسانه های اجتماعی پست

دو طرف برخورد: Black Lives Matter معترضان و حامیان الفی Oakes و Oakes مزارع در ایممکلی

که او را به دست آورده دشمنی از یک بخش از جمعیت است که او را متهم کرد از نقض اقامت در خانه, قوانین مانند استفاده از جایگاه خود را به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی را نیز در خدمت مواد غذایی مانند رستوران و نوشیدنی مانند یک نوار در داخل.

پس از آن آمد مرگ جورج فلوید افزایش تظاهرات که گاهی اوقات تبدیل اشوبگرانه و تجدید تمرکز در زندگی مهم جنبش است.

پوشش مرتبط: حامیان و منتقدان الفی Oakes صورت خاموش در downpour در میان سیاه و سفید زندگی می کند تجمع ماده

به علاوه: Oakes مزارع دانه به جدول مالک می گوید: او زیر فرماندار سفارش در میان COVID-19

Oakes بود دوباره جلو و مرکز اشاره به جزئیات فلوید جنایی گذشته و دوباره با استفاده از کلمه جعل به توصیف سیاه زندگی مهم است.

به برچسب ویروس منکر شد و افزود: یکی دیگر از: نژادپرست است.

یک طومار خواستار Lee منطقه مدرسه خود را پایان معاملات با او گردش در وب سایت change.org و دارای بیش از 13000 e-امضا.

مدارس در صورت واکنش: Collier, Lee مدارس صورت واکنش پس از Oakes مزارع مدیر عامل پست

'بسیار غیر مسئولانه": Oakes' Facebook پست در ذغال سنگ کمیساریای COVID-19 خبرنامه تساوی انتقاد

در ژوئن 11, منطقه بود که فقط.

این مشکل با توجه به Bracci است که در این منطقه نقض قرارداد خود را با Oakes مزارع.

به نظر می رسد تصمیم به ساخته شده توسط یک مدیر بدون یک رای از هیئت مدیره مدرسه به عنوان قرارداد نیاز به Bracci استدلال می کند.

Oakes مزارع بود و نه اطلاع از هر گونه کمبود در نوشتن و یا یک فرصت برای اصلاح آنها به عنوان قرارداد نیاز او می افزاید.

به جای Oakes دریافت یک پاراگراف نامه ای از منطقه خود را بیان کرد قرارداد فسخ "به راحتی."

Bracci باور ندارد که برگزار خواهد شد در دادگاه. "$6 میلیون قرارداد مالیات دهندگان را مجبور به پرداخت. شما می خواهم فکر می کنم آنها می خواهم کمی بیشتر ماده به آن" او گفت:.

"Oakes مزارع دروغ نمی گوید در خلاء و در نتیجه ممکن است گمان کردند که این منطقه اقدام به فسخ یک زانو حرکت تند و سریع واکنش به برخی احساسات عمومی علیه Oakes مزارع بر اساس اخیر منتشر شده شخصی ديدگاه صاحب آن الفی Oakes. Oakes مزارع می داند که در حال حاضر فضای سیاسی در کشور ما و در جنوب غربی فلوریدا ممکن است فشار بر مقامات منطقه به عمل بر اساس مصلحت سیاسی به جای قانون و به سمت کسانی که در حال حاضر اعتراض بسیاری بلند" Bracci نوشت: در ژوئن 17, نامه به فرد راس منطقه است مدیر تدارکات.

"آن وقت در Lee County, مدرسه, مدیره ... به درک که به عنوان یک سازمان دولتی منطقه نمی تواند تبعیض علیه یک فرد یا یک شرکت بر اساس دیدگاه. این یک حق در قانون اساسی مندرج در متمم اول قانون اساسی," او اضافه شده است.

Bracci همچنین اشاره می کند که تظاهرات حمایت از Oakes جلب جمعیت زیادی به دانه به جدول در ژوئن 13.

"به درک بیشتر واگرا ديدگاه در مسائلی که در حال حاضر در حال بحث هر دو سطح ملی و محلی منطقه ممکن است مشاهده پوشش های اخیر, صلح آمیز, نشاط بخشی رویداد ... جایی که ساکنان منطقه ابراز پشتیبانی قوی برای الفی Oakes," Bracci نامه نشان می دهد.

لی مسئولان مدرسه نیست, پاسخ به یک درخواست برای نظر اگر چه Bracci می گوید او شده است در مکاتبات با منطقه تیم حقوقی به راه اندازی بحث بیشتر است.

که مکاتبات نشده ملاقات با موفقیت منجر Bracci به پرداخت هزینه بیشتر Oakes' راست به دنبال جبران نارضایتی نیز نقض شده است. "این مایه تاسف است که Lee County School District است به طور غیر قانونی و unconstitutionally گرفته طرف در یک ماده از بحث های عمومی در نتیجه تبدیل آنچه که در قانون اساسی قرار است به این نهاد است که در عمل 'رایگان مدارس دولتی به یک سازمان فعال," Bracci نوشت: در نظر ادامه به بازی روز سه شنبه جلسه هیئت مدیره مدرسه رکورد.

سیاست نباید به بازی می آیند زمانی که می آید به ارائه مواد غذایی Bracci گفت. "Oakes مزارع تولید کاهو و گوجه فرنگی. آنها صحبت نمی کنم" او گفت:.

(اتصال با برنت چاق شدن در brent.batten@naplesnews.com و یا از طریق Facebook.)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن