برنت چاق شدن: مهم ترین مدرسه سوال نیست در انتخابات

برنت چاق شدن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:01 PM EDT 28 مه سال 2020که ارائه اطلاعات در مورد انتخابات سوال مقاما

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

که ارائه اطلاعات در مورد انتخابات سوال مقامات دولتی هستند باید محتاط ظاهر نیست به لابی برای رای یک راه یا دیگری.

این یک خط خوب برای پیاده روی به عنوان دیده ایم در مسائل قبلی از جمله آتش نشانی و هزینه های خرید زمین ابتکارات و یک میزبان از دیگران است.

آخرین ناحیه تناسلی بنده در tightrope است ذغال سنگ در مدارس شهرستان سرپرست Kamela پاتون که وظیفه فروش در یک همه پرسی به حرکت پول مالیات از مدارس پایتخت بودجه به بودجه عملیاتی بدون ظاهر می شود و به فروش عمومی در یک همه پرسی به حرکت پول مالیات از مدارس پایتخت بودجه به بودجه عملیاتی.

رفراندوم مالیات خنثی معنی آن را نمی خواهد با افزایش مالیات دهندگان سالانه لایحه. آن بوده است رای دادند و دو بار در گذشته در ذغال سنگ عبور به راحتی هر دو بار پس از آن به نظر می رسد به احتمال زیاد از آن خواهد شد دوباره در ماه اوت است.

بیشتر برنت چاق شدن: بیمارستان رهبران می گویند دستکش باید در مبارزه با COVID-19

هنوز هم وجود دارد پاتون در هفته تصویری به روز رسانی به پدر و مادر در تلاش برای اعتصاب تعادل بین ارائه اطلاعات و حمایت برای تصویب.

"کسانی که رای کمک به حفظ برنامه ها و کیفیت کارکنان است که CCPS (Collier مدارس عمومی کانتی) یک مدرسه بالا انجام district," او گفت: مراجعه به سال های 2008 و 2012 همه پرسی.

Left unsaid: "عدم رای که راه دوباره تهدید می تواند به برنامه ها و کیفیت کارکنان که..." شما ایده را دریافت کنید.

بیشتر: ذغال سنگ در هیئت مدیره مدرسه پیشنهاد همه پرسی برای اوت اولیه به بودجه 'انعطاف پذیر'

آن پاتون و تیم او تصمیم گرفت که به درخواست رای دهندگان برای تغییر در بودجه فرمول بنابراین شما واقعا نمی تواند او را سرزنش برای داشتن یک اولویت در راه رای می رود.

وجود دارد سوال دیگری در آینده هر چند که نگرانی پدر و مادر خیلی بیشتر از چگونه پول مالیات کارگردانی شده است هنگامی که آن را در برگ های خود را در جیب.

در همان ویدئو پاتون اعلام کرد یک پرسشنامه که به دنبال ورودی در سه گزینه برای از سرگیری مدرسه در پاییز.

اول کامل باز شدن مدارس با افزایش بهداشت و سایر اقدامات احتیاطی.

بیشتر: ذغال سنگ شهرستان, مدرسه, مدیره تصویب $1.16 میلیارد بودجه بالاتر از نرخ مالیات بر املاک

دوم یک مدل ترکیبی است که دانش آموزان در محوطه دانشگاه دو روز در هفته و سپس کار از خانه روز باقی مانده.

سوم تمام وقت یادگیری الکترونیکی با ساختار برنامه با آنچه که بنیاد هم برای آخر ماه از سال تحصیلی جاری و زنده اضافی مجازی تعامل با معلمان است.

نه محدود ممنوعیت آشکار در برابر لابی که مقامات دولتی صورت من اجازه می دهد به وزن: چیزی جز گزینه سه! یا گزینه دو. گزینه دو بد است بیش از حد. چیزی جز گزینه دو یا گزینه سه! لطفا!!

من عاشق بچه.

بیشتر: Collier هیئت مدیره مدرسه OKs بزرگترین معلم پرداخت افزایش در 5 سال پس از اتحادیه مقابله

اما من را ترک نمی کند به تنهایی با او در خانه برای کل سال تحصیلی.

آن را نمی خواهد به نوبه خود به خوبی برای هر کدام از ما.

چند هفته گذشته به من آموخته اند و دیگر پدر و مادر من صحبت کردم به برخی از درس های ارزشمند. اول ما هستند نه قطع به معلمان است.

بیشتر برنت چاق شدن: تحویل هزینه را نیش از رستوران درآمد در طول همه گیر

دوم, هر آنچه که معلمان پرداخت می شود کافی نیست.

از سوی دیگر من مطمئن هستم که به دانش آموزان آموخته اند هر درس ارزشمند و یا در غیر این صورت.

برای مثال زمانی که خود را میانه دانش آموزان' غذای آماده از نه دقیقه ویدئو در سختی های کار کودکان در 1900s اولیه با پسر کوچک زحمتکش در تنگ معادن زغال سنگ و دختران کارگر در عرق مغازه ها است که این ویدئو بیش از حد طولانی بود و آن را ناعادلانه او را مجبور به تماشای همه چیز را یک تعلیم لحظه ممکن است از دست رفته.

به همین ترتیب هنگامی که بحث در مورد نحوه محاسبه حجم سیلندر, تخریب, به, "Pi است $#@% 3.14! هر بار که شما با دیدن Pi فقط نوشتن $#@% 3.14! آن را بخشی از $#@% فرمول!" شما ممکن است پیوستن به بهترین شیوه های تدریس.

هیچ چیز در Patton پیام نشان می دهد مالیات رفراندوم به بازگشت دانشجویان به دانشگاه تمام وقت. اما اگر آن را من می دانم که چگونه من و بسیاری دیگر از پدر و مادر خواهد رای دهند.

(اتصال با برنت چاق شدن در brent.batten@naplesnews.com)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن