برنت چاق شدن: چیزهای کوچک و متوسط زیادی را برای دلسرد فانتوم نامزدهای

برنت چاق شدن ناپل اخبار روزانهانتشار: 10:00 AM EDT ژوئیه 18 سال 2020شما نمی توانید متوقف فانتوم نامزدها از اعل

توسط ABTINNEWS در 28 تیر 1399

شما نمی توانید متوقف فانتوم نامزدها از اعلام به اجرا در انتخابات بسته شدن حزب مقدماتی برای ثبت نام رای دهندگان از آن حزب.

اما یکی Lee شهرستان ساکن است که یک راه به آن را رفو ناخوشایند برای آنها.

فانتوم نامزدها معمولا اعلام کرد به نوشتن فهم بدون وابستگی حزب به طور معمول فایل برای اجرا به دفاتر در فلوریدا.

حیله بدان معنی است که اولیه نمی تواند از لحاظ فنی تصمیم برنده یک مسابقه. زمانی که انتخابات عمومی در سراسر رول تمام رای دهندگان را باید انتخاب — نامزدهای حزب و نوشتن در.

اما در مناطقی مانند جنوب غربی فلوریدا که در آن یک حزب غالب و کمتر حزب اغلب نمی زمینه یک نامزد برای اداره آن معنی است که اکثریت رای دهندگان جلوگیری از ریخته گری معنی دار رای گیری.

در فلوریدا اگر فقط نامزد یک حزب فایل را اجرا کنید و سپس اصلی می شود باز به همه رای دهندگان. حضور و نوشتن در بسته اولیه به همه اما ثبت نام اعضای حزب.

در این سال غیر حزبی نوشتن-ins بسته اند نژادها برای Lee County, District 1, کمیسیون صندلی و لی املاک شهرستان ارزیاب.

بیشتر: چگونه FGCU دانشجويان نوشتن در نامزدهای تغییر 2 Lee County انتخابات مقدماتی مسابقات

بیشتر: انتخابات مقامات چهره 'پویا و در حال تغییر وضعیت

تلاش برای اصلاح قانون جلوگیری از نوشتن-ins که به ندرت به جمع آوری پول و یا به طور فعال در مبارزات انتخاباتی از بستن رای دهندگان خارج از تصمیم گیری های مهم نیست به دست آورد کشش در قوه مقننه است.

اما یکی از رای دهندگان سابق ناپل اخبار روزانه, سرمقاله, صفحه ویرایشگر آلن بارتلت ضربه بر روی یک راه برای تضعیف عمل.

بارتلت ارسال های کوچک و منظورم کوچک — کمک به نوشتن نامزدها را همراه با یک یادداشت یادآوری آنها تعهد خود را به فایل گزارش مالی مبارزات انتخاباتی لیست تمام کمک های مالی بدون در نظر گرفتن مقدار با این بخش از انتخابات است.

او دارای چهار نوشتن-ins در لیست خود را از "ذینفع" کلسی Hotchkiss ساکن فلوریدا است که در حال اجرا برای منطقه 1 صندلی Elaina Cosentino ساکن عقاب در ساراسوتا کانتی که برای ثبت اموال ارزیاب مسابقه و دو دیگر نوشتن-ins که حضور نمی مقدماتی خود را.

همراه با کمک به از بین شش و 13 سنت بارتلت است که با ارسال یک نامه خواندن در بخشی از "من مشتاقانه منتظر به نظارت بر گزارش های مورد نیاز به اطمینان حاصل شود که شما باید به حساب برای این سهم و کمپین-تنها استفاده از این صندوق به عنوان هزینه. پس از همه, یک کمیسیون دولتی می تواند خواسته می شود به اعمال مجازات برای noncompliance."

او قصد دارد به چند جمله کمک به هر نامزد و تشویق دیگران که فکر می کنم عمل فانتوم نامزدهای بسته شدن مقدماتی است که ناعادلانه به انجام همان.

اگر نامزد می فرستد پول Bartlett می گوید او به تماشای نامزدهای انتخاباتی هزینه های گزارش را به مطمئن شوید که هزینه پست به درستی به خود اختصاص داده است.

در جنوب غربی فلوریدا فانتوم نامزدهای بسته اکثریت رای دهندگان.

لی شهرستان حدود 466,000 ثبت نام رأی دهندگان و حدود 198,000 از آنها ثبت نام به عنوان جمهوری خواهان 128,000 در حال دموکرات ها و 139,000 با احزاب دیگر و یا هیچ وابستگی حزبی.

در Collier تعداد 110,000 جمهوری خواه 53,000 دموکرات و 52,000 دیگر.

دیو, نجار, مقدماتی افسر برای ذغال سنگ شهرستان سرپرست دفتر انتخابات گفت: Bartlett ایده می تواند کار کند.

بیشتر برنت چاق شدن: مهم ترین مدرسه سوال نیست در انتخابات

در حالی که چشم پوشی از گزارش مالی مبارزات انتخاباتی مورد نیاز داده می شود اگر هیچ سهم در آمده وجود ندارد و حداقل مقدار که باید گزارش شود برای کسانی که او را تایید کرد. همه کمک های مالی و هزینه مهم نیست چقدر کوچک باید ذکر شده او گفت:. "شما باید آنها را نشان می دهد, شما باید ارسال در یک گزارش," او گفت:.

بارتلت حمایت این عمل از ارسال کمک کوچک به فانتوم نامزدهای هنگامی که او در سرمقاله صفحه ویرایشگر اما نمی تواند انجام دهد تا خود را به دلیل سیاست های شرکت ممنوع کمپین کمک های مالی توسط کسی که در موقعیت خود.

در حال حاضر بازنشسته و او را قادر به قرار دادن نظریه خود را به عمل.

"من ثبت شده است NPA (بدون وابستگی حزبی) برای برخی از 30 سال" او می نویسد: به نامزدها. "من اعتماد که شما متوجه پرونده را به عنوان ممکن است در disenfranchise به مراتب بیشتر از ثبت نام از هر دو حزب عمده."

و برای اندازه گیری خوبی او قصد دارد به مسابقه نامزدها در مورد مسائل.

"در آینده به عنوان من باید موضوع را مرتبط با سوال شما من را از رسیدن به خود را ایمیل و یا تلفن از کسانی که در حال حاضر یک ماده از رکورد های عمومی, با تشکر از تصمیم شما برای فایل" او می نویسد.

(اتصال با برنت چاق شدن در brent.batten@naplesnews.com و یا از طریق Facebook.)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن