برنت چاق شدن: جعل هنر مقصد از یک پایه صنعتی

برنت چاق شدن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:00 PM EDT Jun 23, 2020ناپل در حال تبدیل شدن شناخته شده به عنوان یک ه

توسط ABTINNEWS در 3 تیر 1399

ناپل در حال تبدیل شدن شناخته شده به عنوان یک هنر مقصد.

و آن را هیچ جای تعجب است. فکر می کنم از ناپل و شما فکر می کنم Artis—ناپل ناپل بازیکنان و Sugden جامعه تئاتر گالری در خیابان پنجم جنوبی و خیابان سوم جنوبی بیشر هنر منطقه صنعتی پارک کردن پاین ریج جاده ها است.

صبر کنید. پارک صنعتی کردن پاین ریج جاده ؟

یک پیشنهاد قبل از ذغال سنگ شهرستان کمیسیون امروز به پیشبرد روند تعیین پارک های صنعتی در شمال کاج ریج جاده بین شرلی خیابان و فرودگاه-کشیدن جاده به عنوان ناپل هنر منطقه است.

بی سر و صدا در طول سال ده ها تن از نقاشان و مجسمه سازان و عکاسان و هنرمندان مشغول به کار در رسانه های دیگر را راه اندازی فروشگاه شرلی در خیابان J و C بلوار و مرکز تجارت راه یک منطقه معمولا همراه با خودکار تعمیر فروشگاه کابینت سازان و انبارها.

بیشتر از برنت چاق شدن: کمیسیون شروع به حک کردن ذغال سنگ سهم از مراقبت در عمل نقد

آنها با تشکیل یک گروه غیر انتفاعی در ناپل هنر منطقه و به دنبال به رسمیت شناختن از شهرستان.

اگر تایید تعیین نمی خواهد تغییر مجاز با استفاده از زمین در این منطقه است.

به جای آن جاست آن است که بیشتر از نظر زیبایی شناسی و اندازه گیری اجازه می دهد نشانه هایی می شود ارسال شده در حاشیه این منطقه به آن را شناسایی و کمک به درایو ملاقات است.

این منطقه به حدود 65 استودیو و تعداد در حال رشد است با توجه به گروه رئیس جمهور پائولا برودی. در پنج سال گذشته تعدادی از هنرمندان مشغول به کار در این شهرک صنعتی بیش از دو برابر شده او گفت:.

پوشش مرتبط: هنر و فرهنگ, طرح جهش آن مانع اول; توقف بعدی, ذغال سنگ, کمیسیون

اریک کلاپتون با توجه طبقات و خیلی بیشتر: نیروی کار می خواهد عمومی لیست آرزو مسائل در ذغال سنگ شهرستان هنر

درخواست تعیین شده است مدت زمان طولانی در ساخت. برای اولین بار در این شهرستان می خواستم صبر کنید برای تکمیل استراتژیک فرهنگی هنری برنامه. که طرح آن رونمایی شد و در ژانویه و مارس به تصویب رسید, توصیه می شود این شهرستان راه اندازی های متعدد هنرهای مناطق با استفاده از علامت و نام تجاری به ترویج آنها.

آن را نیز شامل یک نظرسنجی نشان داد که اکثر پاسخ دهندگان ترجیح داده به بازدید از گالری های هنری و استودیو به عنوان موزه هنر.

اما به زودی پس از برنامه ریزی استراتژیک عملی شد COVID-19 همه گیر در زمان برگزاری قرار دادن هنر برای تعیین پارک های صنعتی در خود نگه دارد.

"ما پر جنب و جوش هنرمند داد از دست رفته یک سال کامل از ایجاد بیشتر آگاهی عمومی و دید برای این منحصر به فرد ذغال سنگ شهرستان فرهنگی هنری دارایی کاهش هنرمندان ما توانایی برای کمک به سلامت اقتصادی و رفاه جامعه ما" برودی در او نوشت درخواست برای تعیین.

در حال حاضر با اقتصاد باز و مردم جسارت بیشتر در آن زمان به حرکت پیش رو برودی گفت.

"ناپل هنر منطقه, Inc. با ما 65 هنرمند کار استودیو و گالری جمع میان کسب و کار کیترینگ در درجه اول برای طراحی خانه صنعت گوهری پنهان در درون ذغال سنگ شهرستان است.

"ذغال سنگ شهرستان بسیاری از فوق العاده جاذبه های فرهنگی. ما جاذبه های فرهنگی مانند باغ وحش و یا Artis," بدن گفت.

"هیچ هنری دیگر از ویژگی های محل برگزاری یک غلظت قابل توجهی از کار هنرمندان, هنر, تظاهرات, هنر, کلاس, امضای هنری, حوادث و هنر استودیو تورهای. متاسفانه همانطور که تحقیقات نشان می دهد تعداد کمی از ساکنان بازدید کنندگان و گردشگران در ذغال سنگ شهرستان هستند و حتی آگاهی از این مهم آرایه ای از استودیو هنرمند و یا می دانید که چگونه برای پیدا کردن این کار هنرمندان," او اضافه شده است.

امروز درخواست است که برای قرار دادن به جلو توسط کمیساریای اندی Solis.

در صورت تصویب این امر اجازه county مدیر و شهرستان وکیل به پیش نویس قطعنامه تعیین پارک های صنعتی به عنوان ناپل هنر منطقه است. که به وضوح می تواند به طور رسمی به تصویب رسید در کمیسیون' جلسه بعدی.

"خیابان علامت و سلوک علامت های سراسر محله ما را قادر می سازد بسیاری از صدها نفر از گردشگران و ساکنان مایل به بازدید از ناپل هنر منطقه برای پیدا کردن محله ما و کار ما studios. ذغال سنگ ساکنان شهرستان بازدید کنندگان و گردشگران می توانند صرف جذاب روز کاوش در ناپل هنر منطقه جلسه ما هنرمندان محلی و تماشای هنر زنده — همه بدون هیچ هزینه" برودی وعده داده شده است.

و در یک پارک صنعتی به بوت. که شناخته شده ام?

(اتصال با برنت چاق شدن در brent.batten@naplesnews.com و یا از طریق Facebook.)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب