برنت چاق شدن: شهرستان, چشم خرید افسانه ای 24 ساعته فروشگاه در شرق ناپل

برنت چاق شدن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:00 PM EDT مارس 14 سال 2020چه طوفان و سرقت های مسلحانه نمی تواند انجا

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

چه طوفان و سرقت های مسلحانه نمی تواند انجام مارس ثابت شهری نوسازی ممکن است از نزدیک دلم را.

ترزا Ackerman بیوه افسانه ای محلی تاجر دلم Ackerman ارائه شده به فروش دل را 24 ساعته فروشگاه مواد غذایی و مجاور خواص به شهرستان بیشر منطقه جامعه توسعه مجدد آژانس.

فروشگاه راحتی عمل کرده است تقریبا بدون توقف برای بیش از 55 سال است. دلم را باز ماند از طریق طوفان اندرو و ویلما اگر چه آن را گزارش نزدیک در حالی که در طول طوفان ایرما.

آن باز بود در حالی که نمایندگان بررسی اقدام به سرقت مسلحانه که در آن مجرم به ضرب گلوله کشته شد توسط دل نوه یک کارمند.

آن را باز و اجرا توسط کمک از خارج به عنوان کارکنان با حضور در مراسم تشییع Ackerman اولین همسر نانسی در سال 2012.

Ackerman که در سال 2019 در سن 83 برای اولین بار فکر فروش را در سال 2017, درخواست 3.5 میلیون دلار برای 1.84 هکتار به عنوان شناخته شده است دلم گوشه در گوشه جنوب شرقی Thomasson و بیشر درایوهای.

شده اند وجود دارد هیچ مصرف کنندگان و فروشگاه ادامه می داد.

در ماه ژانویه او بیوه ترزا Ackerman با نزدیک شدن به شهرستان مورد احتمالا خرید نقطه.

شهرستان-استخدام وبزرگترین قرار دادن مقدار در حدود 2.11 میلیون و بود که این پیشنهاد را مورد بحث سه شنبه به شهرستان کمیسیون در نظر گرفته ایده.

در سمت به علاوه ملک خواهد بود یک مزیت به تلاش برای ارتقاء این منطقه بود که هنگامی که به عنوان کوچک از ناپل اما که در حال حاضر در میان یک تولد دوباره, با امکانات رفاهی از جمله Sugden منطقه ای پارک ناپل باغ گیاه شناسی و رو به رشد ناهار خوری و هنر ،

در حرکت نزولی از سازمان تنظیم مقررات است که باعث افزایش بهبود با دلار مالیات جمع آوری شده از منطقه در حال حاضر با گیر میلیون ها دلار در بدهی و مجاور ملک آن است که در تلاش برای خالی کردن.

در یک مصالحه کمیسیون توافق کردند که روز شنبه برای قرار دادن یک تصمیم برای یک هفته به درخواست ترزا Ackerman اگر او حاضر به صبر کنید تا زمانی که فروش آن اموال در نزدیکی تقاطع ایالات متحده 41 و دیویس چهار راه می رود از طریق قبل از شهرستان حرکت می کند.

فروش مثلث اموال آن را به عنوان شناخته شده است, می تواند نهایی در ماه سپتامبر. یک گروه از سازندگان محلی ارائه کرده است $6.37 میلیون — در مورد آنچه در این شهرستان پرداخت برای زمین در سال 2009 — برای ملک, که در آن سازمان تنظیم مقررات هنوز هم مدیون حدود 3.8 میلیون نفر است. طرح خود را برای یک مجلل توسعه فروشگاه ها و آپارتمان.

با درآمد حاصل از فروش به سازمان تنظیم مقررات می تواند خرید دلم گوشه و هنوز هم سالم و رزرو. اگر فروش رفتن نیست از طریق سازمان تنظیم مقررات هنوز به اندازه کافی پول, اما ذخایر آن خواهد بود سمت چپ نازک گفت: دبورا جنگل, سازمان تنظیم مقررات و مدیر.

که به کمیسر برت ساندرز قابل تامل است. "من فکر نمی کنم در وجدان ما می توانید به طور مستقیم خرید ... زمانی که سازمان تنظیم مقررات نمی توانیم به خرید این اگر مثلث نمی شود," او گفت:.

همه گیر می تواند باعث ملک درآمدهای مالیاتی به سقوط و نیروی سازندگان به ارزیابی مجدد برنامه های خود را, او گفت:.

کمیسر دانا Fiala نفع خرید. او ساخته شده توجه داشته باشید از پیشرفت در بیشر منطقه در سال های اخیر است. "آن را به حال محله های فقیرنشین را دچار سوختگی آن را به حال جرم و جنایت است. آن را کامل منطقه برای سازمان تنظیم مقررات به تاسیس شود. وجود دارد خیلی بیشتر است که نیاز به انجام," او گفت:.

جنگل های ذکر شده همکاری با هنر و گروه های فرهنگی به عنوان یک امکان برای استفاده از زمین.

کمیسر پنی تیلور به نام همسایه باغ گیاه شناسی به عنوان یکی ممکن است شریک زندگی.

مهم نیست که چه شهرستان با سایت خرید خود را اجازه می دهد ارتقاء به در حال حاضر پیشرفت های برنامه ریزی شده به Thomasson درایو و را در شهرستان کنترل بیش از آنچه که وجود دارد می رود, تیلور استدلال کرد.

در حال حاضر بسیاری از اموال طبقه بندی سنگین صنعتی استفاده تعمیر خودرو و انبار فعالیت های سازگار با منطقه را به خوبی توسعه چشم انداز, جنگل گفت.

هر بخش ممکن است با زمین یک نشانگر در یادبود از Ackerman را مدت زمان طولانی در کسب و کار خواهد بود قرار داده شده در گوشه ای.

کمیسر لایحه McDaniel که مخالف خرید پشتیبانی است که تعیین خواستار Ackerman یک دوست. "من یک مقدار زیادی از طعمه کردن او" McDaniel گفت.

(اتصال با برنت چاق شدن در brent.batten@naplesnews.com و از طریق Facebook.)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن