برنت چاق شدن: شهرستان مسائل عادلانه هشدار در آینده ارتفاع ساختمان واریانس

برنت چاق شدن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:00 PM EDT Jul 28, 2020شهر ناپل صاحبان ملک تجاری نمی گویم به شما نمی

توسط ABTINNEWS در 7 مرداد 1399

شهر ناپل صاحبان ملک تجاری نمی گویم به شما نمی هشدار داد.

حقوقی در روز شنبه روزنامه قرار می دهد صاحبان املاک در اطلاع — جدید شورای شهر اکثریت جدی بود هنگامی که آنها بر روی یک پلت فرم از هیچ واریانس برای ساختمان ارتفاعات.

در ماه ژوئن شورای اسلامی به تصویب رسید "منطقه بندی در پیشرفت" وضعیت قرار می دهد که نگه بر واریانس است که می تواند اجازه می دهد تا ساختمان های بلندتر از 42-پا را محدود می کند.

این حقوقی است که یک راه برای گفتن صاحبان اموال که آنها نباید تعداد در گرفتن چنین واریانس در آینده است.

"صاحبان اموال نباید فرض ثبات در کد است که بر آنها تکیه می کنند در ساخت سرمایه گذاری-حمایت تصمیم گیری.

"بلکه آنها در توجه داشته باشید که وجود دارد پیشنهاد تغییرات به کد است که می تواند از بین بردن واریانس برای ارتفاع" آگهی متحده است.

بیشتر: ناپل شورای شهر رای به اجرای منطقه بندی در پیشرفت برای ارتفاع ساختمان پارکینگ

آن می رود به استناد فلوریدا مورد قانون که می گوید صاحبان اموال نمی تواند ادعا می کنند که حقوق مقرره در قوانین و یا به ادعای خسارت معقول اطلاع رسانی منطقه بندی در پیشرفت داده شده است.

حقوقی آگهی به عنوان که متوجه شهر گفت: مدیریت چارلز چپمن. "نمی رویم و می گویند ما نمی توانیم به شما بگویم. ما به شما گفت:," او گفت:.

شهردار ترزا Heitmann و سه شورای شهر رقبا انتخاب شدند در مارس مشابه در سیستم عامل های یک عنصر که گزاره که ارتفاع واریانس بودند بیش از حد آسان به آمده و تحت دولت قبلی.

ناپل انتخابات: Heitmann سه رقبا سرنگونی امتیازهای

در برخی موارد سازندگان برنامه های اصلی نیست حتی پایبند به کد نوشته شده به عنوان اگر آنها با فرض واریانس خواهد بود اعطا نامزد و در حال حاضر عضو شورای مایکل McCabe بارها و بارها اشاره کرد.

منطقه بندی در پیشرفت تعیین خواهد آخرین برای 180 روز از تصویب آن در ژوئن 17.

در آن زمان برنامه های کاربردی برای واریانس ممکن است فرستاده شده اما آنها را پردازش خواهد شد. به عبارت دیگر شما نمی تواند پدربزرگ در گرفتن یک نرم افزار در حال حاضر.

پس از منطقه بندی در پیشرفت دوره تکمیل شده است رسیدگی خواهد شد با توجه به هر چه ارتفاع ساختمان محدودیت در محل هستند ،

در همان ماه ژوئن جلسه این شورا نیز به تصویب رسید یک منطقه بندی در پیشرفت وضعیت را برای تغییرات به پارکینگ مورد نیاز در خیابان پنجم جنوبی هر چند روز حقوقی آگهی اشاره نمی کند که عمل است.

پیش نویس یک فرمان گردش در ماه ژوئن نشان می دهد این شهر ممکن است در نظر روشن است که ارتفاع ساختمان در مناطق تجاری خواهد شد در 42 پا بدون استثنا.

این شهرستان که نیاز به در محل مسکونی پارکینگ در خیابان پنجم جنوبی منطقه و نمی خواهد اجازه می دهد پارکینگ کاهش توسط آزمون تحليل واريانس و نیاز به تجزیه و تحلیل و یا متشکرم نوکر موافقت نامه با توجه به یکی دیگر از پیش نویس فرمان.

هر گونه تغییرات به شهرستان ى را برای اولین بار به برنامه ریزی مشورتی هیئت مدیره و پس از آن به شورای شهر چپمن گفت.

(اتصال با برنت چاق شدن در brent.batten@naplesnews.com و یا از طریق Facebook.)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن