هویج نهر بلوط پایین باز کردن در Whiskeytown

دیوید Benda و Alayna Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:24 PM EDT 21 مه سال 2020هویج نهر ساحل و جاذبه های دیگ

توسط ABTINNEWS در 2 خرداد 1399

هویج نهر ساحل و جاذبه های دیگر که بسته شده اند پس از coronavirus همه گیر آمار در ماه مارس باز خواهد شد جمعه در Whiskeytown ملی منطقه تفریحی پارک پنج شنبه اعلام کرد.

این پارک همچنین دوباره شروع به جمع آوری هزینه های ورودی.

سرپرست جاش Hoines گفت: وجود خواهد داشت اضافی شستن دست و بهداشتی ایستگاه اما نه رنگ خطوط برای ترویج اجتماعی فاصله مانند برخی از فروشگاه ها شروع کرده اند به استفاده از.

"من می دانم که آنها را به حس مشترک در اجتماعی چه فاصله به نظر می رسد مانند" Hoines کرد و گفت: از جامعه ساکنان. "من هیچ میل به اجتماعی-فاصله پلیس."

Hoines گفت که او فکر می کند دقیق تر اجتماعی-فاصله کنترل می تواند باعث مشکلات.

"من فکر می کنم که آن را باعث آسیب بیشتر و درگیری از آن می خواهد ارزش و من فکر می کنم که یکی از چیزهایی که من سعی می کنم به کار به عنوان یک ارزش و احترام است," او گفت:. "من امیدوارم که اگر تفاوت وجود دارد از نظر ... که در آنها کار می کنند در میان خود و کاری که از."

هنوز Hoines گفت که امیدوار است مردم را به دنبال دستورالعمل به معنای به حداقل رساندن گسترش ویروس.

"من امیدوارم که مردم را گسترش چیزهای که ما انجام داده ایم اما در جهان طبیعی" Hoines گفت.

Lassen آتشفشانی پارک ملی از سوی دیگر نمی خواهد باز آخر هفته روز یادبود.

"ما قرار داده اند در صورت برنامه ریزی شده و مرحله به مرحله باز به زودی و آن را هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده است, بنابراین من واقعا نمی توانم به شما یک تاریخ" سرپرست جیم ریچاردسون گفت: بعد از ظهر پنجشنبه.

مرتبط با: Whiskeytown فراهم می کند, هوای آزاد, امداد برای cooped تا ساکنان

مرتبط با: می توانید پارک ملی بازگشایی توسط یادبود روز آخر هفته ؟ Lassen, Whiskeytown آماده سازی خود برای انجام این کار

پارک های ملی باید با فدرال و ایالتی و مقامات محلی به باز کردن.

در Whiskeytown تمام مسیرهای پیاده روی در پارک که باز شد بعد از Carr آتش باقی مانده اند باز در میان همه گیر. لیست طاق توالت که در حال حاضر باز در trailheads شامل Whiskeytown Falls, Crystal Creek Falls, اسب اردوگاه کوه شاستا معدن حلقه و دیویس دره گود و باریک.

هویج نهر باز خواهد شد در ساعت 9 صبح ساحل فروشگاه کایاک اجاره و دستشویی نیز باز خواهد شد. هویج نهر باز خواهد شد 9 صبح تا 8 بعد از ظهر روزانه.

بلوط پایین یکی دیگر از مقصد محبوب در Whiskeytown نیز باز خواهد شد جمعه. ساحل, دستشویی, فروشگاه های محل پیک نیک و اسکله نیز باز خواهد شد. و مارینا باز خواهد شد برای قایق اجاره.

همچنین باز در حال شرق ساحل طاق توالت, ویسکی کریک راه اندازی شیب دار و طاق توالت در نزدیکی خط ساحلی در سگ دره گود و باریک و سوم برکه.

باز برای استفاده در روز تنها می شود و خشک اردوگاه نهر ویسکی کریک گروه پیک نیک (قایق-دسترسی تنها) و Carr نیروگاه و Clear Creek مناطق پیک نیک.

ورودی عبور می کند تنها در دسترس خواهد بود برای خرید آنلاین در Recreation.gov.

یک بار Lassen کند باز جاده را از طریق پارک روشن است و در دسترس خواهد بود به ترافیک خودرو ریچاردسون گفت.

جاده دسترسی به بوت-سیلور باو دریاچه و وارنر دره نیز باز خواهد شد که Lassen طرح تایید شده است. پارک اردو خواهد بود بخشی از Lassen اولین مرحله از دهانه ریچاردسون گفت.

همه پارک مسیرهای باز خواهد شد به جز Bumpass جهنم دنباله دار است که می رود از طریق یک منطقه از برف" ریچاردسون گفت.

و پارک هنوز هم مقدار زیادی از برف بر روی زمین.

"پس تنها مناطقی که واقعا رایگان هستند از برف هستند Manzanita دریاچه و بیوت دریاچه و وارنر دره" ریچاردسون گفت.

بیشتر: به روز رسانی: Costco پروژه می شود OK از ردینگ شورای اسلامی پس از سالها به تاخیر می اندازد. اینجا چرا مخالفان مبارزه نیست بیش

بیشتر: گرفتن تست شده برای coronavirus می تواند کمک به شهرستان خود را به جلو حرکت می کند. در اینجا به همین دلیل است.

بیشتر: 'بازگشایی' معترضان استفاده تصادف تعقیب درهم bullhorn به سقوط Shasta County جلسه هیئت مدیره

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن