تومورهای مغزی پاسخ خوبی به دسته کوچک موسیقی جاز از تابش اسکیزوفرنی مواد مخدر

محققان در UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان و همکارانش دریافته اند که اضافه کردن یک دارو هنگامی که معمولا استفاده م

توسط ABTINNEWS در 13 اردیبهشت 1399

محققان در UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان و همکارانش دریافته اند که اضافه کردن یک دارو هنگامی که معمولا استفاده می شود برای درمان اسکیزوفرنی سنتی پرتو درمانی کمک به بهبود بقای کلی در موش های مبتلا به glioblastoma یکی از کشنده ترین و سخت ترین برای درمان تومورهای مغزی.

یافته های منتشر شده در مارس 1 در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم نشان می دهد که ترکیبی از اشعه و مواد مخدر trifluoperazine نه تنها اهداف glioblastoma سلولهای اما همچنین کمک می کند تا غلبه بر مقاومت در برابر درمان های رایج به این شکل تهاجمی سرطان است. این نتایج می تواند به اثبات امیدوار کننده برای بیماران مبتلا به این بیماری برای آنها ميانه زمان بقا است تنها 12 تا 18 ماه پس از تشخیص.

تابش بخشی جدایی ناپذیر از درمان برای افراد مبتلا به سرطان و یکی از موثر ترین درمان است. در بسیاری از موارد می تواند کمک به درمان این بیماری است. اما در glioblastoma تومور سلول شده اغلب مقاوم به پرتو درمانی به دلیل تابش خود را القاء می شود "فنوتیپ تبدیل" یک فرایند است که برخی از غیر تومور سلول های بنیادی به تومور-سلول های تولید باعث سرطان دوباره عود کند.

"در حالی که پرتو درمانی یکی از درمان چند که طولانی بقا در بیماران مبتلا به glioblastoma تابش تنهایی بسیار کمی در درمان این بیماری در مدل های ما از آنجا که ما در حال برخورد با بسیار تهاجمی تومورهای گفت:" مطالعه نویسنده ارشد دکتر فرانک Pajonk استاد انکولوژی تشعشع در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و عضو Jonsson مرکز سرطان. "این دارو trifluoperazine خود به خود انجام نمی دهد خیلی یا ولی ما در بر داشت هنگامی که شما ترکیب آنها تبدیل شدن آنها بسیار کارآمد است. از همه مهمتر این دارو می کند سلول های حساس به تابش بلکه مانع از بروز و مقاوم در برابر گلیوما سلول های بنیادی است."

محققان UCLA شده اند بررسی راه های جدید برای جلوگیری از glioblastoma سلول های تومور از تبدیل شدن مقاوم در برابر تابش با اضافه کردن مواد مخدر برای درمان رژیم که به طور سنتی مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد دیگر.

برای پیدا کردن اگر هر گونه وجود دارد داروهای موجود است که می تواند تداخل با تابش ناشی از فنوتیپ تبدیل این تیم به نمایش بیش از 83,000 ترکیبات از طریق منابع مشترک در UCLA. آنها قادر به شناسایی نزدیک به 300 ترکیبات از جمله دوپامین آنتاگونيست trifluoperazine که تا به حال بالقوه برای جلوگیری از فنوتیپ تبدیل و بهبود اثر پرتو درمانی.

یک بار trifluoperazine شناسایی شد آن آزمایش بر روی موش با بیمار مشتق شده orthotopic تومور. این تیم دریافتند که هنگامی که در ترکیب با استفاده از تابش trifluoperazine با موفقیت تاخیر در رشد تومور و به طور قابل توجهی طولانی مدت کلی بقای حیوانات.

ترکیب پرتو درمانی با trifluoperazine بقا گسترش در 100% از موش ها به بیش از 200 روز در مقایسه با 67.7 روز و در گروه کنترل دریافت تنها تابش.

"بسیاری بالینی glioblastoma مطالعات گزارش نسبتا کوچک را افزایش می دهد در بقای کلی در موش سوری که به ندرت ترجمه به مزایای برای بیماران" گفت: Pajonk که همچنین یک عضو Eli and Edythe Broad مرکز پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی پژوهش در UCLA. "اما در اینجا ما می بینیم بسیار شدید در اثر بهبود بقای کلی و پیدا کنم که بسیار دلگرم کننده است. آن را به ما می دهد امید است که این همه رفتن به ترجمه به یک نفع برای مردم است."

این تیم قصد دارد برای شروع یک کارآزمایی بالینی در این تابستان برای افراد مبتلا به عود glioblastoma را به آزمون با استفاده از آنتاگونیست گیرنده دوپامین با پرتو درمانی.

"من فکر می کنم ما می تواند پیدا کردن یک ترکیبی از درمان با تابش که بسیار قابل تحمل برای بیماران و می تواند به خوبی انجام دهد" گفت: همکاری نویسنده لیلا Nghiemphu استادیار بالینی مغز و اعصاب در گفن دانشکده پزشکی و محقق اصلی در آینده کارآزمایی بالینی. "گام بعدی این است برای دیدن اگر ما می تواند به توقف این مقاومت به تابش در انسان است."

مطالعه بودجه در بخش, توسط موسسه ملی سرطان و موسسه ملی سلامت مغز تخصصی برنامه تعالی تحقیقات یا اسپور در UCLA کمک می کند که پیشرفت کار در پیشگیری و تشخیص و درمان تومورهای مغزی.

نویسنده سرب از مطالعه Kruttika Bhat, یک همکار فوق دکترا در Pajonk آزمایشگاه. دیگر نویسندگان محمد ساکی Erina Vlashi, فی, چنگ, سارا Duhachek-گرم کلودیا Alli گرت یو پل مدینه لینگ او رابرت Damoiseaux ماتئو پلگرینی ناتان Zemke دکتر تیموتی Cloughesy دکتر لیندا Liau و دکتر هارلی Kornblum همه UCLA.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن