قایقرانی تولید رهبران به اداره راس: ماهیگیری دسترسی منجر به ایجاد شغل

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:53 PM EDT 29 مه سال 2020وزارت بازرگانی ایالات متحده کار کردم و در آ

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

وزارت بازرگانی ایالات متحده کار کردم و در آنچه در آن طول می کشد برای ساخت یک قایق در فورت پیرس جمعه.

ویلبر راس تور Maverick قایق گروه 127,000 فوت مربع تولید گیاه یک از 11 میلیون دلار تسهیلات باز شود در سال 2018 به ببینید که چگونه این شرکت می سازد آن Cobia و Pathfinder مارک. این شرکت همچنین باعث می شود ماوریک و Hewes قایق.

چه نبود از دست رفته در راس بود نزد 152 کارگران انجام وظایف روزانه خود را در طول خط مونتاژ. او می داند چگونه تفریحی ماهیگیری و قایقرانی ترجمه به مشاغل در آمریکا.

شغل اصلی تمرکز یک ساعته میزگرد میزبانی توسط مرکز جامعه شناسی, سیاست, یک گروه از قایق رانی و ماهیگیری رهبران صنعت. راس و در کنگره ایالات متحده برایان دکل R-نخل شهر در میان مقامات.

"هیچ سوال وجود دارد که در راس آن می شود گفت:" اسکات معامله از Vero Beach, مدیر عامل ماوریک قایق گروه و معاون رئیس مرکز جامعه شناسی سیاست های هیئت مدیره. "او را درک ارتباط بین دسترسی به شیلات و خوب صدا شیلات سیاست به آن توجه تفریحی ماهیگیری و شغل و چگونه آن را در درایوهای اقتصاد ما."

بیشتر: آبی اقتصاد است چگونه Maverick مالک در توصیف خود صنعت

سرخو

پس از آن ممنوع اعلام شد از برداشت در سال 2010 واقعی سرخو شده است یک گونه از ماهی برجسته در مبارزه برای ماهیگیری تفریحی دسترسی داشته باشید. ماهی زندگی در آب های عمیق, به طور کلی عمیق تر از 90 پا, در جنوب اقیانوس اطلس و خلیج مکزیک است.

آن را ممنوع از برداشت زمانی که سهام ارزیابی اهمیت تلقی می شود "overfished" و "تحت صید بی رویه" با توجه به ملی اقیانوس شناسی جوی اداره ملی دریایی شیلات خدمات.

چقدر می سرخو بود که به ارزش ساحلی اقتصاد ؟ بیش از یکی ممکن است فکر می کنم.

با توجه به اطلاعات ارائه شده به راس توسط مرکز جامعه شناسی, سیاست, یک سرخو فصل ماهیگیری در جنوب اقیانوس اطلس در آبهای خواهد تولید در تمام مقابله با ماهیگیری دنده فروش:

  • $800,000 بیش از 4 روز فصل
  • $1.75 میلیون بیش از 10 روز فصل
  • 3 میلیون دلار بیش از 20 روز از فصل
  • 8 میلیون دلار بیش از 40 روز از فصل

بدون تاریخ و در عین حال اعلام شده است برای یک سال 2020 سرخو فصل ماهیگیری در اقیانوس اطلس آب, اما می تواند به زودی گفت: Jeff خشم رئیس جمهور از مرکز جامعه شناسی سیاست است. این نقطه چسبیده در اوایل سال جاری زمانی که شیلات مدیران گذشته ملاقات کرده بود و آنها تلقی امکان یک فصل به عنوان محدود به سه ماهیگیری روز.

مقابله با خشم و دیگران گفت که نمی خواهد کافی است.

در ضمن خلیج مکزیک ماهیگیران تفننی در فلوریدا خواهد بود قادر به لذت بردن از 45 روز سرخو فصل ماهیگیری بین ماه های ژوئن 11 و 25 ژوئیه این سال است. مرکز جامعه شناسی, سیاست, پیش بینی اقتصادی تاثیر $32.8 میلیون نفر در این سال در سراسر ایالات متحده از فلوریدا و آلاباما, لوئیزیانا و تگزاس.

"یک فصل دیگر اجازه می دهد تا خانواده ها برای طرح و اعتماد به نفس به خرید یک قایق و اجاره آن محل در آب — چیزهایی که شما فقط نمی توانید با یک 2, 3 یا 4 روز فصل" معامله گفت. "ما باید بیشتر دید و ما باید به این دربی ذهنیت که در آن ماهیگیران تفننی فکر می کنم به خود" این است که تنها آخر هفته من قادر خواهید بود به بیرون رفتن و گرفتن یک ماهی سرخو.' این نوع از محیط زیست منجر به اعتماد به نفس در هزینه های آبی در اقتصاد است."

راس به گوش رهبران کسب و کار ماهیگیری مقابله با شرکت های تولیدی مانند ماهیگیری خالص و Shimano دیگر سازندگان چنین به عنوان مدعی قایق, موتور قایق یاماها موتور Ameratrail تریلر و Gemlux که باعث می شود rodholders, cleats و بیشتر لوازم مورد استفاده برای ساخت قایق.

او نیز به گوش مقامات از شرکت های که ارائه فایبر گلاس و رزین و سایر مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید. همه آنها مورد بحث چگونه coronavirus همه گیر شده است تحت تاثیر قرار کسب و کار خود و جایی که آنها ایستاده به جلو رفتن.

"من بسیار تشویق به شنیدن این که با وجود اینکه به شدت تحت تاثیر توسط COVID-19 بحران کسب و کار خود را در حال آمدن است بسیار به سرعت و سریع تر از آنها انتظار می رود و من معتقدم که می شود درست سراسر کشور به عنوان" راس گفت.

بیشتر: Maverick قایق در فورت پیرس پر کردن سفارشات با وجود شرایط دشوار

Boatbuilders مانند ماوریک که در مورد استخدام 400 هرگز بسته حتی به طور موقت اگر چه این شرکت تولید می کند از حدود 34 قایق یک هفته به 20. سایر سازندگان مانند تعقیب قایق پایین خیابان از ماوریک furloughed کارگران به مدت دو هفته با پرداخت اما پس از بازگشایی.

ماهیگیری بزرگ کسب و کار

در فلوریدا, ماهیگیری, بزرگ, کسب و کار, Kellie Ralston از انجمن جامعه شناسی آمریکا گفت: راس.

"ماهیگیری تفریحی در فلوریدا یک 11.5 میلیارد دلار در سال حمایت از صنعت 100,000 مشاغل" Ralston گفت.

با توجه به NOAA شیلات دریایی ماهیگیری تفریحی یک راننده عمده اقتصاد ایالات متحده با 9.8 میلیون آب شور ماهیگیران تفننی حمایت از 472,000 شغل و سالانه کمک $67.9 میلیارد دلار در فروش اثرات. تفریح در فضای باز نشان دهنده 2.2 درصد از ملت تولید ناخالص داخلی.

راس گفت که او فکر می کند قایقرانی و ماهیگیری شرکت های ارتجاعی بسیار سریع تر از آنها پس از آخرین رکود اقتصادی بیش از 10 سال پیش.

"هنگامی که ما رفت و به آخرین رکود اقتصادی وجود مشکلات ساختاری در اقتصاد که منجر به سقوط" او توضیح داد. "اما بودجه ارائه شده بود به قید وثیقه از بانک ها و شرکت های بیمه و دیگر نتوانست نهاد."

اقتصاد در بهترین حالت قبل از غیر منتظره COVID-19 شیوع راس گفت.

"باید آن را آسان تر برای بازیابی از یک واقعه یک بار" او گفت:. "با وجود دولت فدرال تحت ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن به دو برابر مقدار پول مطرح به کشور و عمدتا به دست افراد و کسب و کارهای کوچک است که استخدام نیمی از امریکا است."

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن