Boaters: به اشتراک گذاری هند رودخانه مرداب با spotted eagle اشعه برای ایمنی خود و مال شما

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:10 PM EDT Jul 28, 2020توجه boaters: اضافه کردن سفید-spotted

توسط ABTINNEWS در 7 مرداد 1399

توجه boaters: اضافه کردن سفید-spotted eagle اشعه به لیست خود را از بزرگ و با شکوه موجودات به نگاه کردن در رودخانه مرداب.

اشعه — که می باید wingspans تا 10 پا اندازه گیری تا 17 پا از نوک پوزه تا نوک دم و وزن تا 500 پوند — مکرر این تالاب را از کانال های ورودی درست مثل boaters با توجه به تازگی منتشر شده مطالعه توسط محققان در دانشگاه فلوریدا آتلانتیک بندر شعبه موسسه اقیانوس شناسی در فورت پیرس.

قایق اعتصاب سفید-spotted eagle اشعه نیست به عنوان مشترک به عنوان برخورد با گوسفند آبی گفت: Matt Ajemian دستیار استاد تحقیقات در شعبه بندر و همکاری نویسنده این مطالعه به دلیل اشعه هستند چالاک تر و لازم نیست که به سطح آمده به نفس مانند دریا گاو.

برخورد شده و اگر و مرگبار موارد از اشعه پریدن به سرعت در حال حرکت قایق ها و کشتار مردم Ajemian گفت: "اگر چه من فکر نمی کنم اشعه خارج به ما."

زیرا ماهیگیران تفننی اغلب هدف کانال لبه اشعه همچنین می توانید gouged با قلاب ماهیگیری و گرفتار در ماهیگیری خط.

سفید-spotted eagle اشعه محسوب نمی شوند در معرض خطر و یا تهدید تحت قانون فدرال اما آنها در حال محافظت از برداشت توسط قانون فلوریدا.

"آنچه که ما می خواهم برای مردم به رسمیت شناختن است که ما در حال زیستگاه های این حیوانات شگفت انگیز" Ajemian گفت. "آنها به نام عقاب اشعه به یک دلیل: راه آنها سر خوردن از طریق آب است که مانند یک پرنده پرواز."

بیشتر: دانشمندان آهنگ شب دلفین فعالیت در رودخانه مرداب

ردیابی اشعه

برای مطالعه انجام شده بین ماه های ژوئن 2017 و اوت 2018, محققان, دستگیر هفت, بالغ, سفید-spotted eagle اشعه — شش مرد و یک زن — نصب آنها را با فرستنده و پس از آن به دنبال هر یک از قایق تا 30 ساعت با استفاده از یک hydrophone به گوش دادن به فرستنده "پینگ."

"ما می خواستیم برای گرفتن ایده از زیستگاه خود استفاده کنید برای دیدن جایی که آنها بروید و آنچه انجام می دهند" Ajemian گفت.

آنها دریافتند سفید-spotted eagle اشعه با نام مستعار spotted eagle اشعه "صرف مقدار زیادی از زمان در بخش های عمیق تر از این تالاب در قایق کانال و در اطراف ورودی" گفت: Breanna DeGroot پژوهش هماهنگ کننده در شعبه بندر و همکاری نویسنده از مطالعه. "در شب آنها بیشتر احتمال دارد به تغذیه در کم عمق آب در آپارتمان."

این تحقیقات همچنین ممکن است کمک به تعیین زمانی که کانال های ورودی در حال لایروبی.

"اشعه استفاده تالاب در تمام طول سال" DeGroot گفت. "اما اگر شما می خواهید به طرح لایروبی فعالیت به حداقل تاثیر بر روی اشعه, من می خواهم بگویم از ژانویه تا مارس خواهد بود که بهترین زمان است. که زمانی که آنها کمتر در تالاب. آنها هنوز هم در حال آمدن و رفتن را از طریق ورودی, اما نه به همان اندازه است."

بیشتر: پژوهشگر آهنگ سارگاسوم جلبک دریایی از خلیج مکزیک به آفریقا

معلوم است که قاب زمان برای بسیاری از پروژه های لایروبی در خشک کن, کولر زمستان و قبل از لاک پشت دریایی تودرتو فصل در ضربات.

سفید-spotted eagle اشعه به احتمال زیاد دیده می شود در این تالاب از منطقه اطراف ورودی سباستین و به سمت جنوب.

"ما حتی نزدیک به برآورد اندازه جمعیت در تالاب" Ajemian گفت. "این است که در واقع این مطالعه برای اولین بار سفید-spotted eagle اشعه در تالاب."

بیشتر مردم در امتداد سنت لوسی رودخانه نفس در جلبک شکوفه سموم محقق می گوید:

نتایج مطالعه منتشر شده در مجله خطر انقراض گونه تحقیقات است.

چگونه به نقطه سفید-spotted eagle ری

  • ظاهر: گسترده زاویه دیسک دو بار به عنوان گسترده ای به عنوان طولانی; قهوه ای تیره تا سیاه با فندک نقاط/حلقه در بالا سفید زیرین; شلاق مانند دم.
  • اندازه: طول بال های هواپیما به 10 فوت طول کل (نوک پوزه تا نوک انتهای دم) از 17 فوت; وزن تا 500 پوند است.
  • زیستگاه و رفتار: معمولا در بر داشت در خلیج مصب و صخره های مرجانی بلکه در اقیانوس آب را تا 200 پا عمیق; اغلب شنا در نزدیکی سطح آب گاهی اوقات جهش به طور کامل از آب اغلب فرم مدارس زیادی در غیر فصل پرورش است.
  • تغذیه: اغلب از خوردن دوکفهای اما همچنین میگو, خرچنگ, هشت پا, کرم whelks و ماهی های کوچک است.
  • تولید مثل: زنان به هنگام تولد به چهار تا موش در هر بستر.
  • عوامل انسانی: محافظت در فلوریدا آب; غیر تهاجمی گونه خطر کمی برای انسان جز دفاعی سمی بارب در نزدیکی پایگاه دم; اجتناب از دست زدن یا ورزش احتیاط شدید.

منبع: فلوریدا, Fish & Wildlife Conservation Association

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن