'Black Lives Matter' نقاشی در 50 پا زرد نامه ها در نزدیکی کاخ سفید به افتخار جورج فلوید معترضان

نیکلاس وو ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 2:05 PM EDT Jun 5, 2020واشنگتن – Washington, d. C. شهردار تغییر ن

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

واشنگتن – Washington, d. C. شهردار تغییر نام یک خیابان در نزدیکی کاخ سفید "Black Lives Matter پلازا" جمعه و کارگردانی شهرستان خدمه به رنگ یک نقاشی دیواری به افتخار معترضان که معلوم شد در پایتخت کشور خواهان پایان دادن به خشونت پلیس.

نقاشان دیواری رنگ "سیاه و سفید زندگی می کند ماده" در حدود 50 پا گسترده ای زرد نامه ها در یک بخش از 16 خیابان که نشسته درست در مقابل پارک لافایت, سایت بزرگ تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که دوخته بود به زمین با یک افسر پلیس را به زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت در مینیاپولیس.

این منطقه تاریخی در نزدیکی کلیسای سنت جان — است که در آن معترضان به زور برداشته شده در شنبه شب درست قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن راه می رفت از طریق پارک لافایت در مقابل مطرح کلیسا برای عکس در حالی که نگه داشتن یک کتاب مقدس.

ناگهانی پاکسازی پارک برای چه منتقدان لعنتی به عنوان یک "عکس op" درگیر استفاده از دود قوطی اسپری فلفل و دیگر شورش کنترل اقدامات تا حد زیادی در برابر تظاهرات مسالمت آمیز.

کاخ سفید در محیط امنیتی گسترش یافته و پس از آن با قد بلند و حصار بنا در اطراف بسیاری از کاخ سفید ترکیب.

نقاشی از نقاشی دیواری بود که در جهت d. C. شهردار موریل Bowser به گفته او رئیس ستاد که گفت: از شهردار می خواستم به آن را "کاملا روشن" خیابان متعلق به این شهرستان است.

Bowser رئیس ستاد جان Falcicchio در توئیتر نوشت: "وجود اختلاف در این هفته مورد که خیابان های این هفته که در مورد این خیابان است. شهردار Bowser خود می خواستم به آن را کاملا روشن است که این DC را در خیابان و به افتخار تظاهرات که به صورت مسالمت آمیز اعتراض در روز دوشنبه."

شهرداری کمپرسی, کامیون, مسدود کردن خیابان جلوگیری از عبور اتومبیل از طریق مردم به عنوان نقاشی خیابانی-width نامه و NBC Washington گزارش نقاشان بودند بخشی از یک شهر آثار عمومی خدمه.

واشنگتن پرچم نقاشی شده بود در پایان نقاشی دیواری در سمت نزدیک به کاخ سفید است.

همه گروه های تحسین حرکت می کند. BlackLivesMatter سی یک فصل از پل شبکه جهانی آن را به نام "یک نمایشی انحراف از سیاست واقعی تغییرات" و راه "برای دلجویی سفید لیبرالها در حالی که نادیده گرفتن خواسته های ما."

Bowser خود یک دموکرات انتقاد کرده است که دولت فدرال را از دست داده و تظاهرات در این شهر است. او در بازدید از این تظاهرات در روز چهارشنبه و روز پنجشنبه گفت او را "عقب راندن" در فدرال حضور در شهرستان به عنوان ده ها تن از فدرال اجرای قانون واحد و گارد ملی مستقر شده اند.

او به نام اجباری حذف معترضان پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن را مراجعه به یک کلیسا در نزدیکی اعتراض سایت دوشنبه "شرم آور" است و ناودان مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ.

بعد جمعه Bowser منتشر شد نامه او فرستاده شده به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در ژوئن 4, درخواست برای "فوق العاده" فدرال اجرای قانون و حضور نظامی به خارج از شهر.

Bowser خود نوشت: او نگران بود ناشناس فدرال پرسنل در خیابان های شهر "مطرح ایمنی و امنیت ملی خطرات" توسط "برافروختن تظاهرکنندگان" و "اضافه کردن به نارضایتی" بیشتر معترضان مسالمت آمیز.

بیشتر: معترضان زانو زدن در MLK یادبود در DC به افتخار جورج فلوید و دیگران که در بازداشت پلیس درگذشت

بیشتر: DC شهردار Bowser پاکستان به 'فشار' در افزایش فدرال حضور در جورج فلوید تظاهرات

یکی دیگر خبرنگار در این سایت با اشاره به ورود توالت های قابل حمل در اعتراض سایت, اگر چه آن را بلافاصله روشن نیست اگر توالت تحویل داده شد توسط شهرستان.

دفتر شهردار نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

کمک: بارت یانسن



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن