پرسش های بزرگ در مورد روزولت پل FDOT هنوز هم نیاز به پاسخ | گیل هوشمند

تی سی | No comments

نظر

COVID-19 جاری شدن سیل و در حال حاضر بسته شدن روزولت پل.

من مطمئن هستم که چهارمین شاه از مارتین شهرستان آخرالزمان خواهد بود و همراه هر لحظه در حال حاضر.

آن را ممکن است تا روز دوشنبه یا حتی بعد از آن قبل از ما می دانیم که آیا عازم شمال محدوده روزولت پل نیاز به بسته نامحدود به عنوان عازم جنوب خطوط شده اند. کابل های فولادی در عازم جنوب پل در حال خورده و حتی پاره شده; که بنا به گزارش ها رخ داده است نیست در عازم شمال span.

با اینحال وزارت فلوریدا حمل و نقل فرستاده است نمونه های بتن و مواد دیگر به آزمایش برای دیدن اگر پل امن است.

دعا آن است چرا که اگر هر دو دهانه باید بسته شود برای مدت زمان طولانی — تا شش ماه دیگر شاید — ما در یک جهان صدمه دیده است.

FDOT به این اعتبار بود سریع به صحنه و من گفت: این سازمان شده است بسیار پاسخگو به محلی مقامات. اما تا صبح روز جمعه آژانس بوده و کاملا بی توجه به رسانه ها.

بیشتر: FDOT می گوید هیچ کس نباید در زیر یا نزدیکی معیوب بخش از پل

بیشتر: آتش, اجرای قانون می تواند استفاده از بسته روزولت پل

تمام هفته FDOT نادیده گرفته و سوالات ما رد شود و به ما چیزی در مورد پل. خبرنگاران ما در سایت به من گفت FDOT مقامات در برخی موارد حتی نمی خواهد فاش کردن نام خود را.

به جای FDOT تصمیم به اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه های اجتماعی خود را feeds — Twitter, Facebook و Instagram. آژانس ارسال شده به روز رسانی منظم معمولا با عکس. اما FDOT منطقه 4 (منطقه ما) است همانطور که از نوشتن این 5,541 پیروان در توییتر; آن را در Facebook صفحه است که توسط 1,387 مردم است.

این Instagram صفحه 331 پیروان.

دقیقا کارآمد و یا راه موثر برای بدست آوردن کلمه را به توده ها.

اما من خوشحال می گویند در جمعه FDOT مقامات در تالاهاسی متعهد به انجام بهتر. این مشکل گفت: FDOT مدیر ارتباطات بث Frady است که در بسیاری FDOT فقط نمی دانم در این نقطه است.

بررسی آسیب ساختاری به یک پل است نوع مانند لایه برداری پشت لایه های پیاز, او گفت:. با هر لایه شما رو به انجام تست و تجزیه و تحلیل برای دیدن اگر آن را بی خطر; سپس آن را به لایه بعدی.

من که FDOT می کنند و پاسخ آن را ندارد. اما به ما بگویید که “ما هنوز نمی دانیم اما ما در حال تلاش برای پیدا کردن” کاملا خوب اگر در نهایت خسته کننده پاسخ از یک سازمان دولتی.

متاسفانه زیادی وجود دارد برجسته سوالات فراتر از فقط “چه چیزی اشتباه است با پل.”

به همین دلیل است. چگونه است که یک پل صرف 23 سال است که این خورده این آسیب دیده? آن را یک نقص طراحی? شد گوشه برش در طول ساخت و ساز ؟ چه عوامل دیگری می تواند به سرزنش ؟

روز پنج شنبه من صحبت کرد با دولت تشکر. توبی Overdorf یک استوارت جمهوری خواه که اعتباری که در آن اعتباری است که به علت — بزرگ بوده است در مورد عبور همراه اطلاعات از FDOT که این سازمان کاهش یافته است به ارائه به طور مستقیم به ما.

FDOT گفت Overdorf به فکر می کنم از کابل های فولادی در داخل یک پل به عنوان یک گروه لاستیک برگزاری آن را با هم. هنگامی که شما خوردگی شدید و یا پارگی کابل شاید پل نمی توانید با هم نگه دارید.

در نتیجه نیاز به آن را تعطیل کند.

ترک خورده و در حال سقوط بتن Overdorf گفت: لزوما نشانه ای از یک مشکل ساختاری; خیلی از بتن نما است و فقط تزئینی است. اما در این مورد سقوط بتن نشان دهنده یک مشکل بزرگ است. بدون آن ترافیک ممکن است روی پل در حال حاضر — به طور بالقوه با نتایج فاجعه آمیز است.

که ما به ارمغان می آورد به سوال #2: چقدر طولانی ممکن است آن را برای تعمیر پل و آنچه ممکن است کسانی تعمیرات شامل?

و سپس سوال سوم: در ابتدا ایالات متحده گارد ساحلی هشدار داده بود پل در معرض خطر “سقوط قریب الوقوع.” اما در طول یک شنبه کنفرانس مطبوعاتی مقامات محلی گفت: هیچ مدرکی وجود ندارد که پل است که در مورد به سقوط آن شد که فقط مبالغه.

سپس در روز پنج شنبه پس از دولت خود را آغاز کرد بازرسی FDOT هشدار از طریق توییتر است که “هیچ کس نباید تحت, بیش از و یا در هر نقطه نزدیک به” بخشی از این پل که در آن خوردگی پیدا شد.

نیست که صدا مانند شاید پل در خطر سقوط بیش از همه است ؟

باز هم یک تن از چیزهای ما فقط نمی دانم. به همین دلیل است که آن را کاملا کلیدی برای FDOT به عنوان شفاف و پاسخگو به عنوان امکان پذیر است.

اختلال در حمل و نقل محلی شبکه در حال حاضر فلج است. رودخانه هند درایو/شمال سیوال نقطه جاده اصلی می شود شمال-جنوب شاهراه برای مدت. استوارت رئیس پلیس جوزف Tuminelli پیشنهاد کرده است رانندگان با استفاده از ایالتی 95 و شاهراه اما اذعان کرد که رفتن به اضافه کردن 30 تا 45 دقیقه به طور متوسط رفت و آمد است.

برای کسانی از ما که فقط در شمال روزولت پل که غیر استارتر.

همه کسانی که سال پیش ضد رشد مارتین مسئولان شهرستان زحمت کشیده به فشار بزرگراه به عنوان دور از ساحل که ممکن است به حد رشد. اما این بحران — و اگر هر دو دهانه باد تا بسته نامحدود, من فکر می کنم که کلمه حق — در حال حاضر نشان می دهد Martin شهرستان شبکه حمل و نقل است که به عنوان قوی یا انعطاف پذیر به عنوان آن را باید.

اگر این اتفاق در پورت سنت لوسی بسته شدن یک کلید بخش از ایالات متحده 1 وجود دارد سه عمده شرق و غرب شریان و یک دسته از دیگر شمال و جنوب جاده ها در نزدیکی. این امر می تواند بسیار آسان تر برای دور زدن بسته شدن.

و آن را فقط یک ماده از راحتی. در واقع در نظر بگیرید که اگر هر دو دهانه از روزولت پل بسته برای مدت طولانی, و ما یک طوفان از طریق اینجا است که نیاز به تخلیه…

تاپیک چهارم خود سوار سمت راست وجود دارد.

بنابراین نگه داشتن انگشتان دست خود را عبور که اخبار عازم شمال span خوب است. چرا که تا سال 2020 به قطع ما یک استراحت در برخی از نقطه.

آن را نمی کند?

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید [email protected] با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de