پیشنهاد ویژه coronavirus جلسه نتواند به عنوان دولت ثبت بالاترین یک روز مورد مجموع در ماه مه

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 4:04 PM EDT 9 مه سال 2020یک coro

توسط ABTINNEWS در 21 اردیبهشت 1399

یک coronavirus تقسیم در دولت و کنگره به قانونگذاران جمهوریخواه کنگره رای گیری به صبر کردن برای یک جلسه ویژه مرتبط با بهداشت عمومی اورژانس و قانونگذاران دموکرات درخواست چه مدت.

در ضمن اعداد در نظر انسان زندگی می کند و هزینه های اقتصادی همچنان به افزایش است.

این هفته دموکرات سقوط کوتاه از 60 درصد از اعضای مورد نیاز برای تشکیل یک جلسه ویژه برای رفع شکسته جبران بیکاری سیستم unmasked توسط coronavirus و تجدید نظر به بودجه دولت مجبور COVID-19.

هنگامی که آنها شروع به گردش دادخواست به reconvene, تخصیص رئیس دیابت راب Bradley, R-فلمینگ جزیره گفت: تماس خواهد بود زودرس.

"شما نمی ارزیابی خسارت و پاسخ در وسط یک طوفان" توصیه Bradley.

برادلی گفت: تصویر مالی خواهد بود واضح تر در ماه ژوئن پس از دولت اقتصاددانان دیدار و tabulate مالیات بر فروش مجموعه آن را تا سه چهارم از کل درآمد صندوق است.

جمهوریخواهان اکثریت را در مجلس نمایندگان و سنا رای دادند به اتفاق آرا به صبر در حالی که بسیاری از دموکرات ها حمایت یک جلسه ویژه در حال حاضر.

فلوریدا گزارش اول خود را COVID-19 موارد در آغاز ماه مارس و از شنبه وجود دارد 40,001 بیماران با بیماری های بالقوه کشنده بود که 24 ساعته افزایش 802 – بالاترین یک روز افزایش است.

Leon County, در ضمن برداشت تا سه بیشتر موارد در مجموع 252.

دولت همچنین گزارش دیگری 46 مرگ و میر که به ارمغان می آورد که در مجموع به 1,715 زندگی از دست رفته در سطح ایالت. وجود دارد 7,093 بیماران بستری با کروناویروس عوارض مربوط.

بیشتر: "مراقبت از خانواده,' مامان گفت قبل از مرگ | داخل معاینات پزشکی coronavirus فایل

اما پس از یک ماه اقامت در خانه بخشنامه و دستور اجرایی توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis که با خاموش کردن اندازه دولت در فعالیت های اقتصادی, ویروس' تلفات در دولت نیز به گسترش بودجه خود را, نوشته شده در مارس زمانی که همه گیر آغاز شد.

تعداد بی سابقه ای از مردم پرتاب شد از کار توسط اختلال در فعالیت های اقتصادی و بسیاری از کسب و کارهای کوچک تولید کرده اند درآمد صفر برای بیش از یک ماه تهدید بقای خود است.

تشکر. Loranne Ausley D-تالاهاسی گفت: بیکاری یک بحران برای کمک به کسب و کارهای کوچک و پول بیشتر برای تست و تماس با ردیابی تقاضای قانونگذاران توجه در حال حاضر.

"من برای یک, آماده به کار با تمام همکاران من شروع به پرداختن به چالش های فوق العاده ای در آورده با این بیماری همه گیر" گفت: Ausley.

مقدماتی مارس مجموعه های مالیاتی نشان می دهد قابل توجهی کاهش مالیات بر فروش مجموعه است که می تواند نیروی قانونی عمل است. این اعداد نشان دهنده هزینه های مصرف کننده در آغاز بحران و قبل از دولت تعطیل, میله, رستوران ها و توریستی.

آنها می تواند foreshadow یک بحران اقتصادی است که قبل از شروع DeSantis سفارشات به اثر رفت.

رشد در مالیات بر فروش مجموعه در ماه مارس حدود 25 درصد کمتر از سه ماهه اول به عنوان یک کل با توجه به ارقام اولیه ارسال شده در DOR وب سایت و کمتر از آنچه پیش بینی شده بود که نمایندگان مجلس نوشت: دولت 93 میلیارد بودجه.

DeSantis است تا 30 ژوئن به ثبت هزینه های طرح.

او را به دنبال تصویب قانونی برای استفاده از هر یک از دولت 4 میلیارد دلار در ذخایر را برای هر گونه ضرر و زیان درآمد و یا به قابل توجهی کاهش هزینه های طرح.

بهداشت ، بیل Montford D-تالاهاسی گفت: قبل از کاهش ساخته شده به بودجه بهتر از آن است که برای همه درگیر. او گفت: کاهش ساخته شده در ابتدای سال مالی (1 جولای) به دولت های محلی زمان برای تنظیم هزینه های خود را برنامه ریزی با حداقل درد ،

"اگر شما برای کاهش X در صد شما رو یک سال کامل به گسترش آن را بیش از یک سال است. اگر شما آن را در ژانویه می کردم تنها شش ماه به قطع همان مقدار پول پس از آن باعث می شود آن را مضاعف سخت" گفت: Montford.

"اگر شما صبر کنید تا نیمه دوم سال هر برش شما باید بزرگنمایی دو برابر شده است" گفت: Montford سابق شهرستان کمیسر و سرپرست.

مجلس خوزه الیوا, R-میامی-Dade فکر می کند فلوریدا قرار گرفته است و در این بیماری همه گیر. علاوه بر 4 میلیارد دلار در ذخایر دولت انتظار می رود تا به یکی دیگر از 8 میلیارد دلار از Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند.

اما الیوا فکر می کند بسیاری از, اقتصادی, اختلال شده است ناشی از یک واکنش افراطی توسط دولت است که او گفت: نقض آزادیهای فردی.

اگر قانونگذاران را در تشکیل نشست ویژه الیوا آنها را می خواهید به آدرس بیش از صرف مسائل.

"این افراد شامل اما نه محدود به اختیارات اعطا شده به دولت ها و محدودیت های خود را با توجه به آزادیهای فردی ما در لحظات بحران" اولیوا گفت: سرویس خبری فلوریدا.

جالب اینجاست که دستور اجرایی DeSantis صادر شده و الیوا انتقاد کرده است به طور غیر مستقیم نیز ممکن است ایجاد کرده اند یکی از آزادیهای فردی الیوا در ذهن.

صادر شده در مارس و تمدید این هفته به مدت 60 روز در اورژانس سفارش معلق یک دولت قانون ممنوع است که رستوران ها و میخانه از فروش الکل در درایو-از طریق خدمات و تحویل خانه.

"من فکر می کنم که بسیار محبوب احتمالا ما در حال رفتن به نگه داشتن آن رفتن" گفت: DeSantis سه شنبه در ساراسوتا. "شاید ما باید مجلس تغییر قانون است."

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن