و اعتقاد داشتند که شلیک COVID-19 data manager "غیر موضوع' درست کردم خیلی سخت تر | به نظر ما

نظرهیئت تحریریه فلوریدا امروزمنتشر شده 12:18 PM EDT مه 23 سال 2020رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' توضیح است که ش

توسط ABTINNEWS در 3 خرداد 1399

نظر

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' توضیح است که شلیک Rebekah جونز از فلوریدا وزارت بهداشت است "غیر از مسئله" و او است که تحت واجد شرایط کارمند ناراضی از شخصیت های مشکوک درست کردم خیلی سخت به این باور.

جونز دانشمند داده که با اعتبار ساختمان فلوریدا در سراسر کشور تحسین COVID-19 داشبورد در نهایت شکست سکوت او جمعه شب بعد از اخبار را شکست پیش از آن در هفته از برکناری.

آنچه او گفت: سزاوار رسیدگی به آنچه که او به عنوان تلاش های DOH رهبری به دستکاری داده ها به کمک فرماندار بازگشایی برنامه.

جونز به اندازه کافی برای پوشش فرماندار به انجام کار درست: او نوشت: در بیانیه ای در وب سایت خود را که او "هرگز اعلام کرد و نه ضمنی که فرماندار بود که با درخواست من برای دستکاری و حذف و مخفی کردن داده ها."

آن را به وضوح به نفع خود برای پیدا کردن آنچه اتفاق می افتد در DOH.

بیشتر: اخراج دانشمند دفاع COVID-19 اطلاعات نقش به تصویر می کشد فلوریدا. از سلامت به عنوان فاسد

در سی ان ان مصاحبه و اطلاعات او ارائه شده به فلوریدا امروز جونز میسازد بمب افکن اتهامات تبدیل شده اند که سخت تر به چشم پوشی است. با توجه به گزارش فلوریدا امروز الساندرو Marazzi ساسون او گفته یا نشان داد که:

  • یک مقام ارشد پرسید: برای کل داشبورد گرفته شود offline دلیل آن ارائه شده بیش از حد داده ها;
  • او خواسته شده بود که برای ماساژ داده های خاص و روستایی شهرستانهای طوری که آنها ملاقات معيارهای آماری به re-open;
  • دولت تغییر کرده است راه COVID-19 تست مثبت نرخ محاسبه شده به کت و شلوار بهتر فرماندار استدلال;

در میان سخت ترین ایمیل های او منتشر شد این است:

"کل این سایت نیاز به پایین می آیند" اسکات پریچارد موقت مدیر DOH های عفونی پیشگیری از بیماری ها و تحقیقات بخش نوشت. "آن را به معنای واقعی کلمه تمام فایل های داده."

جونز همچنین گفت: معاون وزیر بهداشت Shamarial رابرتسون از او خواست به "دستکاری داده ها برای گمراه کردن مردم برای حمایت از بازگشایی عمدتا روستایی بوده است."

DOH به نام اتهام "آشکارا نادرست است."

فلوریدا, امروز نمی تواند بلافاصله تایید صحت کسانی که ایمیل اما DOH می توانید با انتشار جونز' ایمیل ها و فایل های پرسنل به عنوان فلوریدا امروز درخواست کرده است.

تنها یک بررسی خواهد شد روشن کردن آنچه واقعا اتفاق افتاده است و حرکت ما فراتر از او -- گفت: او گفت:. اگر DOH و DeSantis می خواهید برای ادامه به چرخش این به عنوان یک غیر موضوع تعهد در آنها را به آمده تا با شواهدی که رد جونز' اتهامات.

ما هنوز به شنیدن از DeSantis پس جونز' روز شنبه اتهامات. ما امیدواریم که او به پایان می رسد خود را از کمپین اسمیر در برابر جونز که شامل بالا آوردن گذشته اجرا فهم با قانون است که ربطی به کار کرد. او چهره یک بزه تعداد cyberstalking ناشی از آنچه به نظر می رسد به یک acrimonious فروپاشی آن منجر به موارد دیگر که بسته شد بدون اعتقاد.

DeSantis و متحدان خود را نیز تلاش برای کاهش نقش خود را به عنوان داشبورد معمار. او نوشت در وب سایت خود را که او نوشت: این اسکریپت به جلو و داده ها از یک پایگاه داده مدیریت اپیدیولوژی و پردازش صدها نفر از داده های خام خطوط برای ایجاد وب سایت است. این شرکت فراهم می کند که نرم افزار ابزار مورد استفاده برای ساخت داشبورد نیز اعتبار خود را با ساختمان آن و مدیریت آن در آوریل مقاله.

DeSantis' دفتر گفت: در اوایل این هفته جونز نشان داد که الگوی نافرمانی هنگامی که دست زدن به داده ها "بدون ورودی و یا تایید از اپیدمیولوژیک تیم یا سرپرستان."

اگر سرکش بودن به معنای امتناع از رفتن همراه با دستکاری داده ها پس از آن که محدودتر در مقایسه با آنچه رابرتسون و دیگر بالا DOH مقامات گفته می شود درخواست خود را برای انجام: گمراه کردن مردم است.

مهم نیست که جونز' گذشته اجرا فهم با قانون خود را عدم پایبندی به DOH را زنجیره ای از فرمان و یا حتی اینکه آیا او درست معمار, داشبورد, این داستان نیست در مورد جونز کنه. آن را در مورد اینکه آیا وجود یک فرهنگ در DOH به تغییر و پیچ و تاب و یا پنهان کردن اطلاعات لطفا به فرماندار که دریافت انتقادات خود را در اوایل تلاش برای کنترل coronavirus — و به سرعت خلاص شدن از خبرچین.

بدون تحقیق اعتماد عمومی در داده های ما با اتکا به بازگشایی دولت را رنج می برند. این آخرین ضربه به فلوریدا شفافیت و اعتبار پس از دولت سرکوب اطلاعات از coronavirus مرگ و میر گزارش شده توسط دولت محققین پزشکی بود که در نهایت ساخته شده پنج شنبه.

وجود دارد خیلی بیشتر از ما نیاز به یادگیری است. اما به پیاز می شود و پوست کنده لایه های آن نشان می دهد وجود دارد به اندازه کافی می گویند که فرمانداری باید این را به طور جدی.

فلوریدا امروز سرمقاله تصمیم جمعی توسط آن هیئت تحریریه. لطفا در نظر گرفتن اشتراک در حمایت از روزنامه نگاری محلی. برای پاسخ به این سرمقاله در نامه ای به سردبیر ایمیل تا 250 کلمه به letters@floridatoday.com. خود را شامل نام و نام خانوادگی و محل اقامت و شماره تلفن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن