دوباره زیر تیغ: ردینگ بیمارستان راه اندازی مجدد اعمال جراحی الکتیو در میان COVID-19 همه گیر

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:00 AM EDT آوریل 4 سال 2020پس از یک ماه وقفه به دلیل coronavirus تهدید ر

توسط ABTINNEWS در 15 اردیبهشت 1399

پس از یک ماه وقفه به دلیل coronavirus تهدید ردینگ بیمارستان هستند با احتیاط در حال آماده شدن برای برنامه اعمال جراحی الکتیو دوباره.

پزشکان در شستا مرکز پزشکی منطقه ای از سر فوری اما غیر مهم عملیات در مارس 1, مدیر ارشد اجرایی کیسی Fatch گفت.

پزشکان در رحمت مرکز پزشکی ردینگ برنامه شروع به انجام انتخابی عملیات در مارس 11, گفت: داگلاس کلاهدوز بیمارستان, پزشکی, مدیر خدمات جراحی و تروما مدیر پزشکی.

هر دو حرکت را دنبال رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام مارس 22 که بیمارستان ها می تواند راه اندازی مجدد انتخابی اعمال جراحی. اکثر غیر اورژانس جراحی شده بود به تعویق افتاد و در انتظار یک موج عظیم از COVID-19 بيمار که می تواند پایمال دولت مراقبت های بهداشتی با ظرفیت.

چنین موجی از coronavirus بیماران نیست, تحقق, در بخشی به دلیل دولتی عمومی-فاصله, قوانین, بسته شدن کسب و کار تلقی غیر ضروری و سخت ماندن در خانه و اقدامات مقامات بهداشت گفت.

Shasta County health department ارقام یکشنبه نشان می دهد 31 تایید موارد COVID-19 و چهار مرگ و میر. در مجموع از هشت coronavirus بیماران بستری شده در این شهرستان اگر چه تنها یک بیمار در یک بیمارستان که از بعد از ظهر یکشنبه.

Coronavirus خبر: شستا کالج COVID-19 سایت آزمون باز می شود برای قرار ملاقات با کارگران ضروری

در ابتدا شستا منطقه ای را در بیمارانی که عمل جراحی می تواند به صورت سرپایی و به طور کلی نیاز به بیش از یک تا 24 ساعت در بیمارستان بماند.

"که اساسا به سعی کنید برای حفظ تخت بستری ما اگر COVID موج" Fatch گفت.

در این زمان از سال 220 تخت شستا منطقه ای به طور معمول حدود 100 تا 110 بيمار. پنج شنبه گذشته در بیمارستان به حال 75 بيمار ارشد پرستاری افسر علامت Mitchelson گفت.

شش اعمال جراحی الکتیو برای جمعه برنامه ریزی شده در شستا منطقه ای شد و "حدت کم" که می تواند شامل ساده زایمان یا ارتوپدی عملیات در بیمارستان سخنگوی Lynnann پرورش گفت.

هفته آینده شستا برگزار خواهد بازنگری و تصمیم می گیرید که آیا برای شروع به انجام بیشتر اعمال جراحی الکتیو که دیگر نیاز به بستری در بیمارستان — با فرض اینکه تعداد coronavirus موارد باقی مانده است کم است.

"ما مقدار زیادی از سرپایی اعمال جراحی الکتیو است که باید انجام شود که به تعویق افتاده اند متاسفانه. که خوب نه تنها برای بیمار به همین دلیل ما در حال شروع به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم" Fatch گفت.

بیشتر: Costco پیشنهاد می شود با سر اشاره از کمیسیون برنامه ریزی سر به شورای شهر برای تصویب نهایی

تاثیر از ویروس آنفلوآنزای مرغی در بیمارستان ها و پزشکان معنیدار بود و سریع.

برای مثال شستا منطقه ای به طور کلی انجام 300 عمل جراحی در ماه است. در مارس آنها انجام شده 110, Fatch گفت: عمدتا در افرادی که در آمد از طریق اورژانس با مسائل است که نمی تواند صبر کنید مانند یک لگن شکسته و یا نیاز به یک آپاندکتومی و یا عمل جراحی قلب باز.

"این شماره ها راه را به پایین. ما بسیاری از اعمال جراحی الکتیو وجود دارد که باید انجام شود" گفت: Fatch. "بنابراین ما در حال رفتن به بسیار شلوغ در ماه مه و ژوئن گرفتن. ما باید تمام سیستم در محل برای محافظت از هر کسی از هر گونه پتانسیل COVID-19 خطر است."

شاستا منطقه ای هنوز قصد ندارد به بازگشایی برخی از درمانگاه های سرپایی از جمله بازتوانی قلبی به دلیل بیماران وجود دارد "آسیب پذیر" Fatch گفت. ملاقات بیماران در بیمارستان را نیز محدود باقی می ماند تا زمانی که "بسیار, بعد, تاریخ," او گفت:.

COVID-19 روز رسانی: Coronavirus: شستا آماده پیوستن به روستایی دیگر استان ها به دنبال بازگشایی اقتصاد

اما شستا منطقه ای راه اندازی مجدد خواهد شد سرپایی تست تشخیصی — خدمات مانند MRI و CT اسکن — که شده بود متوقف تحت فرماندار منظور اصلی.

از سرگیری اعمال جراحی الکتیو را به اثبات مثبت برای هر دو بیمارستان' پزشکی کارکنان.

به جای درمان بیماران مبتلا به برخی از شستا منطقه ای را کادر پزشکی شده اند منحرف به کروناویروس مرتبط با وظایف از جمله غربالگری کارکنان فروشندگان بیمارستان بازدید و ورودی بیماران به صورت علائم کروناویروس.

"ما فقط استفاده از آنها در جنبه های مختلف گفت:" Mitchelson شستا منطقه ای ارشد پرستاری افسر.

زندگی در میان همه گیر: کلاس 2020 شده است از طریق wringer. در حال حاضر سنتی گراد مراسم در هوا

در ضمن 267-تخت رحمت مرکز پزشکی ردینگ لغو 300 اعمال جراحی الکتیو با توجه به همه گیر. به طور کلی عمل جراحی بودند به پایین "بیش از نیمی از" در مارس سال 2020 در مقایسه با آوریل 2019 در بیمارستان سخنگوی آلیسون Hendrickson گفت.

با فرماندار آخرین اطلاعیه رحمت مقامات در حال آماده سازی برای یک آهسته به سطح شیب دار تا از اعمال جراحی الکتیو با ظرفیت کامل پیش بینی شده برای از سرگیری اطراف پایان ماه مه.

دقیقا زمانی که بستگی به بیمارستان تامین ماسک و دیگر دنده محافظ برای کارکنان پزشکی تعداد موجود تخت و حضور COVID-19 در جامعه است.

"اگر گفتن اواسط ماه ما یک موج (coronavirus) بیماران ما ممکن است مجبور به دوباره تصمیم ما در مورد باز کردن به اعمال جراحی الکتیو و شاید تغییر تعداد یا حجم از موارد در برخی از ظرفیت" کلاهدوز گفت.

از سرگیری اعمال جراحی الکتیو نیز امکان پذیر شده چرا که در حال حاضر وجود دارد به اندازه کافی ظرفیت برای تست همه بیماران جراحی برای COVID-19 چند روز پیش از روش های خود را. از این نمونه ها در حال پردازش در یک مرکز در استاکتون کلاهدوز گفت.

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب