مقامات بازیابی بدن در دریاچه Piru در طول جستجو برای از دست رفته 'Glee' بازیگر

Cheri کارلسون شهرستان ونتورا ستارهمنتشر شده 1:38 PM EDT Jul 13, 2020این ونتورا شهرستان کلانتر دفتر گزارش روز د

توسط ABTINNEWS در 23 تیر 1399

این ونتورا شهرستان کلانتر دفتر گزارش روز دوشنبه که در بدن پیدا شده است در طول یک جستجو از دریاچه Piru برای از دست رفته "Glee" بازیگر Naya Rivera.

Rivera, 33,  اند غرق شدند پس از او ناپدید شد, از اجاره یک قایق در دریاچه چهارشنبه گذشته بعد از ظهر. او تا به حال اجاره قایق با او 4 ساله پسر.

ساعت بعد boaters یافت می شود که کودک به تنهایی در قایق با ریورا کیف پول, کیف پول و ژاکت زندگی در هیئت مدیره. او ظاهرا از محققان گفت: او را دیدم او مادر پرش به آب اما نمی آیند.

جستجو آغاز شد بعد از ظهر چهارشنبه ادامه داده و هر روز از. روز دوشنبه صبح کلانتر, توییتی که یک بدن پیدا کرده اند و بازیابی بدن در حال پیشرفت بود.

بدن هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است. کلانتر دفتر گفت: شهرستان ونتورا دفتر معاینات پزشکی مطلع شد و پاسخ.

یک کنفرانس خبری برنامه ریزی شده بود برای ساعت 2 بعد از ظهر در دریاچه باقی می ماند که به روی عموم بسته شده.

برای روز یک شیرجه تیم از شهرستان ونتورا شهرستان کلانتر دفتر اسطورهپردازی بخش انسان ساخته شده مخزن در شرق شهرستان ونتورا با استفاده از سونار برای شناسایی اشیاء در تیره باقی مانده پر از آب نمایید.

بیشتر: یکشنبه جستجو برای 'Glee' ستاره Naya Rivera 'خیلی بیشتر فن آوری'

از یک طرف-اسکن سونار اجازه خدمه به هدف و جستجو برای اشیاء با یک اندازه خاص مشخصات. هنگامی که اشیاء واقع شد یک کنترل از راه دور هواپیماهای بدون سرنشین می توان به نگاهی به آنچه سونار می بیند و یا غواصان می تواند در آب به نگاه کردن به آن اهداف است.

شیرجه تیم از کلانتر سازمان در شهرستان تولار و سان Luis اوبیسپو همچنین کمک در جستجو.

روز یکشنبه دو تیم های داوطلب از کلانتر فیلمور جستجو و نجات واحد نیز تابیده خط ساحلی در پا و در پل موقت نظامی زدن قایق, مقامات گفت. کابین و outbuildings در اطراف آن منطقه نیز مورد بررسی قرار گرفت یک بار دیگر.

ریورا بهترین و شناخته شده برای نقش خود را به عنوان سانتانا لوپز در فاکس طنزهای "Glee" که زد از سال 2009 تا 2015.

او متولد و بزرگ شده در دره سانتا Clarita در لس آنجلس حدود 20 مایل از دریاچه Piru. او قبلا به دریاچه مقامات گفته اند.

کلانتر مقامات وجود دارد گفت: هیچ شواهدی از بازی ناپاک یا هر نشانه ای از یک خودکشی است. مرگ به نظر می رسد در نتیجه از یک تصادف در برخی از مرتب کردن.

بیشتر: 'Glee' بازیگران, دوستان, نماز برای Naya Rivera پس از دریاچه Piru ناپدید شدن

Cheri کارلسون را پوشش می دهد و محیط را برای شهرستان ونتورا ستاره. رسیدن به او را در cheri.carlson@vcstar.com یا 805-437-0260.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن