به عنوان رستوران بازگشایی چه اقدامات احتیاطی باید شام را برای محافظت از خود از COVID-19?

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 2, 2020رستوران ها ممکن است هرگز ه

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

رستوران ها ممکن است هرگز همان خواهد بود و در پی این بیماری همه گیر کوروناویروس.

اجتماعی فاصله. ماسک صورت و دستکش. یکبار مصرف, منوها, ظروف گیلاس و غذاخوری. لیست مشاوره از انجمن ملی رستوران می رود.

رستوران مدیران و کارکنان و حتی مشتریان در حال گرفتن بیشتر اقدامات برای ترویج پاکیزگی در عین حال بسیاری از مردم هنوز هم با احتیاط از ناهار خوری.

وجود دارد بسیاری از موارد لمس توسط بسیاری از مردم: منوها و صندلی, جداول, سفره, نمک و فلفل, بطری نمک و فلفل شیکر, ظروف گیلاس غذاخوری, دستمال, دستگیره درب, چک مجریان و قلم خود را به پول نقد یا کارت اعتباری ،

کارکنان عمدتا مسئول برای شام' سلامت از تمیز کردن میز خود را برای ساخت نوشیدنی های خود را به ارائه مواد غذایی خود را. شام باید کنترل کمی, اما در اینجا برخی از اقدامات احتیاطی شما می توانید برای محافظت از خودتان را به شما بازگشت به رستوران.

فاصله اجتماعی

هر چند رستوران باید پایبند به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری اجتماعی فاصله دستورالعمل دریغ نکنید برای درخواست یک جدول در خارج — بهتر است برای جلوگیری از سیستم تهویه — یا یکی دورتر از داخل سالن دیگر کاربران.

CDC توصیه می کند ماندن 6 فوت از هم جدا اما دیگر کارشناسان این سوال که آیا به اندازه کافی دور و یک محقق MIT گزارش قطرات می توانند حامل ویروس 27 فوت است.

بنابراین اجتناب از فیرس و لابی و دیگر انتظار مناطق که در آن مردم تجمع از جمله مشغول بارها و خطوط برای حمام.

ناهار خوردن در طول کمتر-ساعت های شلوغ که متفاوت است در میان رستوران بنابراین پیش تماس بگیرید و بپرسید که بهترین زمان است.

از نی استفاده کنید و یا خود را به ارمغان بیاورد

بسیاری از مردم اجتناب نی های پلاستیکی برای محیط زیست خاطر اما عقل سلیم حکم می کند که آنها ممکن است بهتر است برای سلامت خود را هنگامی که آن را می آید به کوروناویروس.

شما هیچ وقت نمی دانید که ممکن است sipped مستقیما از شیشه ای خود را, و یا فرایند تمیز کردن پشت صحنه.

درخواست سرور خود را برای یک نی و باز کردن بسته بندی مهر و موم خود را. و یا خود را به ارمغان بیاورد.

را ضد عفونی کننده دست

چرا که هیچ کس می خواهد به آن سفرهای بسیاری به حمام برای پاکسازی.

فقط نمی تکیه بر آن به طور کامل. CDC می گوید: ضد عفونی کننده دست با حداقل 60% الکل می تواند به سرعت کاهش تعداد میکروب ها در دست های خود را, اما آب و صابون موثر در از بین بردن انواع خاصی از میکروب ها و توصیه می شود قبل از غذا خوردن.

پس از شستن دست های خود را سعی کنید به لمس دستگیره در راه خود را به خارج از حمام. استفاده از یک حوله کاغذی, ضد عفونی کننده, پاک کردن و یا حتی کاغذ توالت برای پوشش مسئولیت رسیدگی به.

در حالی که ناهار خوری داشته باشیم نه به لمس هر چیزی که لازم نیست. آگاه از آنچه شما لمس کرده اند به خصوص قبل از غذا خوردن. و آگاه به لمس صورت خود را.

استفاده از دیجیتال منوها هشدار

مطالعات نشان داده اند اثری از E. coli و S. aureus (استاف) را می توان در منوها پس از باکتری منتقل می شود و دست به دست.

برخی از رستوران ها را متوقف کرده اند توزیع دستی منوها در حمایت از کدهای QR بنابراین مشتریان می توانید منو را بر روی تلفن خود را. کدهای QR چاپ شده و بر روی میز قرار داده اما هیچ تماس مورد نیاز است; شام فقط نیاز به شناور روی تلفن همراه خود را و آن را اسکن.

اگر وجود ندارد یک کد QR استفاده از تلفن همراه خود را به جستجو برای منو آنلاین.

همچنین, اجتناب از صفحه نمایش لمسی سفارش و buzzers به شما اجازه می دانم جدول خود را آماده است.

خود را به ارمغان بیاورد قلم

کارکنان صبر کنید و به اشتراک گذاری قلم با یکدیگر و مشتریان که نیاز به ثبت نام صورتحساب خود را. آن را بازی امن و خود را به ارمغان بیاورد.

Touchless پرداخت در واقع ممکن است در آینده از تجربه ناهار خوری. قبل از COVID-19 رستوران ها — مانند فلفل قرمز را — در حال حاضر مورد استفاده خود سیستم های پرداخت با گسترش آن نقطه-of-service (POS) سیستم را از طریق جداول در هر جدول.

رسانه های دیگر مانند اپل و گوگل, پرداخت, همچنین ممکن است شروع به تبدیل شدن به اغلب استفاده می شود.

خود را به ارمغان بیاورد چاشنی

شما ممکن است احساس احمقانه انجام آن, اما شما نمی خواهد اولین کسی که شام میخورد به انجام این کار.

برخی از رستوران ها در حال حاضر پاک کردن و ضد عفونی کردن نمک و فلفل بطری شیر و نمک و فلفل شیکر پس از هر مشتری بنابراین شما باید به درخواست آنها را اگر شما آنها را می خواهید. اما بسیاری دیگر از رستوران ترک آنها را در جدول جمع آوری میکروب ها.

اگر شما استفاده از آنها را انتخاب کنید و آنها را با مواد ضد عفونی کننده, پاک کردن و یا دیگر یکبار مصرف item — نه فقط دستمال سفره شما با استفاده از. (صحبت که شما ممکن است در نظر آوردن خود دستمال بیش از حد.) بلافاصله پس از آن استفاده از ضد عفونی کننده دست یا دستان خود را بشویید.

ماسک صورت

غذا خوردن در یک رستوران که در آن کارکنان نمی پوشیدن ماسک های صورت را افزایش می دهد خطر خود را.

شما همچنین می توانید پوشیدن یک ماسک صورت قبل و بعد از غذا خوردن و برخی از رستوران ها حتی نیاز به آن است.

احترام رستوران سیاست

رستوران ها تطبیق درست مثل هر فرد دیگر و کسب و کار در حال حاضر, بنابراین احترام تلاش خود را برای حفظ همه امن و قوانین را دنبال کنید.

اگر شما نمی مانند قوانین و یا هنوز هم احساس نمی راحت, غذای بیرون, CDC صفوف تحویل, takeout, منظقه وانت و رانندگی-throughs به عنوان خود را "کمترین خطر" گزینه است.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب