به عنوان بازگشایی وارد ماه دوم تست هنوز نشدم

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 4:59 PM EDT Jun 1, 2020تالاهاسی – با فلو

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

تالاهاسی – با فلوریدا در حال حرکت به آن ماه دوم اقتصادی بازگشایی دولت برای تست coronavirus باقی مانده است که بسیار پایین تر از سطح بهداشت عمومی کارشناسان می گویند که نیاز است برای جلوگیری از گسترش این ویروس به عنوان بحرانی فصل تابستان است.

با سواحل بیشتر شلوغ, کباب کردن حیاط خلوت به طور فزاینده ای در حال وقوع و بازگشت به مدرسه برنامه ریزی بودن بمب Gov. ران DeSantis است تصدیق کرد که بسیاری از فلوریدا عجله تاسیس تست سایت نمی رسم کافی مردم است.

"آنچه ما در حال پیدا کردن این است که ما باید از این ظرفیت برای انجام حداقل 10,000 آزمون در روز فقط از درایو-از طریق سایت" DeSantis روز جمعه گفت در بوکا راتون. "اما در عین حال ما به طور معمول تنها تقاضا برای حدود نیمی از این مقدار است."

فلوریدا فقط صدر 1 میلیون آزمون اداره برای COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. و در حالی که بیش از دو هفته گذشته دولت گزارش آن بیشترین تعداد نتایج تست این افزایش هنوز هم برگ فلوریدا کوتاه از آنچه اپیدیولوژی می گویند این است که حجم مورد نیاز است.

فلوریدا به طور متوسط 29,952 روزانه آزمون های دو هفته گذشته میزان کمک توسط چهار روز که در آن نتایج مشخصی از رسیدن به تقریبا 78,000 یک روز و بیش از 53,000, 41,000 و 33,000 بر دیگران.

اما اپیدیولوژی می گویند تست 150 نفر در هر 100,000 ساکنان مورد نیاز است برای به دست آوردن این نوع اطلاعات مورد نیاز برای کمک به مهار این ویروس گسترش معنی فلوریدا باید در گزارش آزمون از 31,800 نفر در هر روز است.

که سطح رسیده در دولت تنها در آن چهار روز است که کاهش یافت و ممکن است بین 18-24.

تا زمانی که کسانی که در نتیجه روز فلوریدا تا به حال به طور معمول تلاش برای ضربه 20,000 روزانه تست.

"ما هنوز نه کاملا که در آن ما نیاز به بود, گفت:" دکتر چارلز Lockwood, معاون ارشد رئيس جمهور از دانشگاه جنوب فلوریدا سلامت و دین از آن دانشکده پزشکی. "ما در حال انجام باشه. قطعا تعدادی از آزمایشات مهم است اما شاید مهمتر از این است که تست منفی رای دادن."

از 1,041,318 مردم آزمایش در فلوریدا توسط دوشنبه, 5.5% مثبت گزارش برای کوروناویروس. اما پس از آغاز ممکن است این تعداد کاهش یافته است و اکثر روزها به زیر 5% معنی به عنوان Lockwood, اشاره, وجود دارد به طور فزاینده نرخ بالاتر از نتایج منفی.

فلوریدا گزارش 667 موارد جدید COVID-19 دوشنبه آوردن دولت تجمعی کل به 56,830. دیگر نه مرگ و میر را به 2,460 از مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

این 26,700 آزمون گزارش به دولت شامل 5% مثبت برای ویروس.

Lockwood گفت که افزایش تست و نتایج نشان می دهد که شیوع کروناویروس است و به سمت صفر است آنچه مورد نیاز است برای اطمینان از فلوریدا که آن را امن برای بازگشت به رستوران اکثر فروشگاه های خرده فروشی و یا کوتاهی مو یا ناخن و مانیکور کسب و کار است که DeSantis مجاز به باز کردن درهای خود را در ماه گذشته است.

در غیر این صورت Lockwood هشدار داد اقتصاد همچنان دچار رکود است.

"اگر شما می دانید که 99 درصد از مردم در Publix منفی برای این ویروس که شما را به فکر می کنم کمی بیشتر مطلوب در مورد رفتن از اگر شما می دانید که تنها 95% منفی هستند و 5 درصد ممکن است ویروس" او گفت:.

فلوریدا تاسیس 15 drive-thru و 16 پیاده روی تا تست سایت ها عمدتا در مراکز شهری با بیشتر برنامه ریزی شده. بیش از 230,000 نفر آزمایش شده در این سایت.

خانه انبار و Publix هفته گذشته اعلام کرد آنها ارائه تست سایت در برخی از فروشگاه ها در فلوریدا پیوستن به Walgreens CVS و خارج در میان رسانه های خرده فروشی که در آن تست در دسترس است.

"همانطور که ما رو به بازگشایی ما شروع به دیدن یک کاهش در افرادی که به این تست سایت" گفت: فلوریدا بخش مدیریت اضطراری مدیر Jared Moskowitz. "و به طوری که ما در حال بازگشت به زندگی عادی ما می خواهیم تست بیشتر در دسترس است."

او افزود: "اگر شما در جامعه را خرید و شما فقط می خواهید برای دریافت یک آزمون شما می خواهید برای اطمینان می دانم که ما می خواهیم به آن را مناسب," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: DeSantis نام دو قاضیان دادگاه عالی فلوریدا; سیاهی دولت ایران میزبان کنوانسیون

Lockwood, اگر چه, گفت: "من نگران خستگی" با مردم بی طرفانه در گرفتن تست شده است.

هنوز هم با بازگشایی مدرسه در افق گفت: این مهم است که دولت نیاز است که دانش آموزان, معلمان و کارکنان تحت آزمایشات با نتایج منفی قبل از اینکه اجازه بازگشت به کلاس های درس از کودکستان تا دانشگاه.

DeSantis نشده به طور مستقیم صحبت در مورد اعمال چنین مورد نیاز است.

به طور مشابه, فرماندار دولت و مقامات بهداشت عمومی نشده اند مشخص شده هر گونه ایده هایی برای یک کمپین اطلاعات – آگهی های تلویزیونی و مانند آن – با تاکید بر اهمیت آزمایش و پس از آن تماس با ردیابی که در آن کسانی که در ارتباط با کسی که با این ویروس می تواند به شناسایی و خواست تا از خود جدا برای دو هفته به کاهش گسترش این بیماری است.

"تحرک جمعیت است که در فلوریدا" پس از مه 1 مرحله به مرحله در بازگشایی گفت: ایرا Longini یک biostatistician و اپیدمیولوژی در دانشگاه فلوریدا است. "ما احتمالا در نیمه راه بین راه ما قبل از این مستند و در طول این مستند که ما نبودند که تلفن همراه."

تنها در حدود 1.6 درصد از فلوریدا جمعیت آلوده شده است تا کنون او اضافه شده است. اما Longini گفت: نظر خود را از تماس با ردیابی در فلوریدا است "بسیار پر از لکه در حال حاضر."

"این بدان معناست که ما یک مقدار زیادی از مثلا مردم اما ما باید یک کار بسیار بزرگ و حساس مردم" Longini گفت. "من می تواند بسیار نگران آن است که دولت به رهبری در این نقطه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن