به عنوان فلوریدا COVID-19 تعداد پرش به سطح رکورد دوباره میله دستور به توقف فروش الکل در حالی که فرماندار ماسک مقاوم در برابر الزامات

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:13 PM EDT Jun 26, 2020هر توهمی که COVID-19 خواهد داشت به عنوان

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

هر توهمی که COVID-19 خواهد داشت به عنوان فلوریدا بازگشایی شد نقش برآب جمعه به عنوان دولت گزارش یک رکورد 8,942 موارد جدید — 62% افزایش بیش از گذشته رکورد روزانه از 5,508 گزارش روز شنبه.

شماره رقیب آن دیده می شود در نیویورک در ماه مارس و آوریل در اوج عفونت ویروس است که در سخت-آمار دولت که روزانه تعداد رسیده 10,000 موارد مثبت.

روز جمعه اخبار همزمان با وزارت امور خارجه از کسب و کار و حرفه ای مقررات اعلام شد که در آن تعلیق فروش الکل در سطح ایالت در میله های زندان.

"بر اساس افزایش اخیر در COVID-19 موارد و عدم انطباق با سفارشات قبلی DBPR اقدام به تعلیق در محل فروش الکل در میله های زندان" DBPR وزیر Halsey r mata گفت: در آزادی مطبوعات. "DBPR معتقد است که این یک گام لازم را برای محافظت از بهداشت عمومی به عنوان ما همچنان به همکاری با صنعت و مقامات بهداشت برای مبارزه با COVID-19."

بیشتر: Lee سلامت رئیس جمهور خواستار جهانی ماسک استفاده به عنوان COVID-19 بستری شدن در بیمارستان همچنان به صعود

بعد از آن در روز جمعه رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در یک کنفرانس مطبوعاتی در سواحل خلیج فارس مرکز پزشکی در جنوب فورت مایرز. DeSantis مقصر افزایش شدید موارد در افزایش تست و افراد جوان که او ادعا می کند در حال میداد ماسک و تجمع در راه های ناسالم.

اما او گفت که او بر این باور است که ماسک مورد نیاز مانند کسانی که به تازگی در کشورهای دیگر اجرا شده و برخی از فلوریدا شهرداری لازم است. و او گفت: این امر می تواند دشوار برای به اجرا درآوردن به خصوص با افراد جوان است.

"این چیزی است که ما توصیه می تواند تاثیر اما در همان زمان برای انجام این کار پلیس قرار داده و مجازات های کیفری در آن چیزی است که احتمالا نتیجه معکوس. شما دیده می شود برخی از محلات به آن نیاز دارند و آنها در حال رفتن به باید به شکل از چگونه آنها در حال رفتن به استفاده از بازوی بلند از قانون به اجرای آن است یا نه."

DeSantis اضافه شده است که بسیاری از کسب و کار در حال حاضر نیاز کاربران به ماسک می پوشند.

دولت در حال حاضر شمارش 56,960 موارد جدید پس از 10 ژوئن. که بیش از 56,163 آن ردیابی از زمان شروع این بیماری همه گیر در ماه مارس از طریق پایان ماه مه.

و آن را نه فقط در نتیجه افزایش تست. تقریبا 309,000 فلوریدا تست شده اند در 10 روز گذشته یک دوره که دیدم 40,241 موارد جدید. در طول قبلی 10 روز آن را به حال 244,192 آزمون و 16,171 موارد است.

به عبارت دیگر موارد شد تا 149% در حالی که تست افزایش 26.5%.

بیشتر: فلوریدا ممنوعیت نوشیدن در کافه دوباره به عنوان COVID-19 موارد سنبله

مدل Prins استادیار به دانشگاه فلوریدا گروه اپيدميولوژی متوقف کوتاه خواستار آن است که یک رشد نمایی در موارد. اما او گفت: این تعداد هشدار دهنده هستند.

"این قطعا یک افزایش شدید حداقل" Prins گفت. "ما فقط تماشای این برو بالا و بالا و بالا. بنابراین حتی اگر ما احساس نمی مانند ما در یک نقطه بحران در حال حاضر تا آنجا که مراقبت های بیمارستان, شما می دانید این است که فقط میخوام رفتن نگه دارید تا زمانی که ما کار را به آن را متوقف کند."

اعداد ممکن است فقط نوک کوه یخ. رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: این تعداد واقعی coronavirus موارد است که به احتمال زیاد 10 برابر تعداد موارد گزارش شده.

DeSantis گفت: فلوریدا آماده نیست و برای مرحله بعدی تلاش خود را برای تقویت اقتصاد در میان coronavirus بیماری همه گیر. "ما هرگز پیش بینی لزوما انجام هر کاری متفاوت از نظر مرحله بعدی در این نقطه به هر حال" DeSantis گفت: در لایحه امضای رویداد در تمپا. "ما که در آن ما هستند."

در ضمن گروه به نمایندگی از کارگران و بازیگران در والت دیزنی جهانی هستند خواستار پارک برای به تاخیر انداختن آن برنامه ریزی شده در جولای 11 بازگشایی به عنوان coronavirus موارد افزایش در فلوریدا.

در روز پنج شنبه, بازیگران انجمن حقوق صاحبان سهام است که نشان دهنده حدود 600 بازیگران حرفه ای در دنیای دیزنی ذکر شده در دیزنی لند به تعویق افتاد بازگشایی در کالیفرنیا در تماس برای همین در فلوریدا پارک. دیزنی لند گفت: اواخر روز چهارشنبه که پارک نمی خواهد بازگشایی به عنوان برنامه ریزی شده در جولای 17.

"اگر دیزنی لند به تعویق انداخته است معلوم نیست چگونه والت دیزنی جهان می مسئولانه حرکت به سوی بازگشایی زمانی که coronavirus موارد بسیار بدتر در فلوریدا گفت:" ماری McColl بازیگران گروه, مدیر اجرایی, در بیانیه ای.

Andrea انگشت سخنگوی والت دیزنی جهان گفت: پارک بازگشایی جدول زمانی تغییر کرده است.

سازمان های مراقبت های بهداشتی در جنوب غربی فلوریدا یک نقطه داغ در دولت به طور مستمر در حال رشد, نرخ, هم صدا زنگ در روز جمعه.

لی سلامت را بالا مدیر تمدید تماس خود را به پوشیدن ماسک در هر زمان آنها را ترک خانه های خود برای کمک به جلوگیری از ادامه گسترش COVID-19 و به طور پیوسته افزایش بستری شدن در بیمارستان ناشی از آن است.

لری Antonucci, رئيس جمهور و مدیر عامل, سیستم بیمارستان گفت: در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران در روز جمعه که او نگران است که اکثر مردم نمی غذای هشدارهای مقامات بهداشت عمومی. این اولین جمله مطبوعات تلفنی در هفته.

بیشتر: COVID-19 عفونت در افزایش کودکان و نوجوانان و در جنوب غربی فلوریدا

لی سلامت عمل 1,812 مجوز تخت بیمار در آن چهار اصلی بیمارستان در Lee County است. این بزرگترین سیستم مراقبت های بهداشتی بین ساراسوتا و میامی است.

"ما در یک نقطه بحرانی در نبرد ما علیه coronavirus. اعداد دروغ نمی," Antonucci گفت. "کروناویروس در حال گسترش در سراسر جنوب غربی فلوریدا و ما شاهد بستری شدن در بیمارستان و بالاتر مثبت رای از همیشه قبل از."

— ایالات متحده آمریکا امروز و خبرنگاران دن Deluca و دیوید Osborn و همچنین سرویس خبری فلوریدا کمک به این گزارش

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن