به عنوان COVID-19 زیان کار کوه بیشتر از دست دادن مزایای بهداشت و درمان; رایگان درمانگاه ها در انتظار موج | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 12:10 PM EDT مه 5 سال 2020همه چیز نسبتا آرام در دست درمانگاه در

توسط ABTINNEWS در 16 اردیبهشت 1399

نظر

همه چیز نسبتا آرام در دست درمانگاه در سنت لوسی شهرستان فراهم می کند که مراقبت های پزشکی رایگان به نیازمندان ساکنان شهرستان.

اما لیزا تخم درمانگاه اجرایی, مدیر فکر می کند این آرامش قبل از طوفان است.

و طوفان او ترس است برای رفتن به حماسه.

در سراسر ساحل گنجینه به عنوان بسیاری از 20,000 نفر شغل خود را از دست بیش از سه ماه گذشته است. بسیاری از آنها را از دست داده اند چیز دیگری بیش از حد — بیمه خود را.

در حال حاضر به عنوان منافع خود را شروع به اجرا هچ گفت او نگران "مردم در حال قرار دادن داشتن چیزهایی که در نگاه و یا مسائل مربوط به خطاب —" من نمی خواهد که توده بررسی می شود زیرا این به زودی پایان خواهد رسید,', " او گفت:.

دیگران "در حال رفتن برای جلوگیری از پر کردن داروها و یا دیده شدن توسط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی زیرا آنها را مجبور به انتخاب بین مواد غذایی, اجاره ... یا فشار خون خود را meds," او گفت:.

بیشتر: فلوریدا بیماران COVID-19 علائم به عنوان به زودی به عنوان اوایل ژانویه

بیشتر: شروع کند به عنوان فروشگاه ها, رستوران ها دوباره باز کردن درب

COVID-19 یک بحران بهداشتی, اما ما در واکنش به آن و گسترده زیان کار آن مستلزم ایجاد می شود ممکن است آن جداگانه بحران بهداشتی به صفوف ایجاد تورم شده است.

جمعیت کثیری از مشتریان جدید هنوز محقق در درب دریچه درمانگاه در فورت پیرس. که ممکن است با توجه به اجتماعی فاصله و این واقعیت بسیاری از آنها با احتیاط از رفتن به مطب که رفتار COVID-19 بيمار.

اما همانطور که بیشتر و بیشتر مردم از مزایای بهداشت و درمان اجرا نیاز رشد خواهد کرد.

"من دفاع به باز کردن همه چیز سریع تر من نمی دانم زیادی در مورد بیماری های عفونی گفت:" هچ. "اما من می دانم که بسیاری از کارکنان در حال رفتن به عقب در هر زمان به زودی.

"و ما آماده برای کمک به," او گفت:.

در سراسر سه شهرستان Treasure Coast حداقل شش درمانگاه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کم درآمد ساکنان فلوریدا انجمن رایگان و خیریه درمانگاه.

وجود دارد شاید هرگز چنین حاد نیاز به خدمات خود را.

موسسه سیاست اقتصادی برآورد 12.7 میلیون آمریکایی از دست داده اند و خود را بیمه بهداشت و درمان از COVID-19 بحران آغاز شد. از 1.6 میلیون شغل از دست رفته در فلوریدا بیش از آن span 687,286 شد کارهایی که ارائه پوشش بهداشت و درمان با توجه به EPI اطلاعات برخی از 43 درصد از کل.

قیاس است که: در پایان ماه مارس 14,400 گنج ساحل کارگران بيکار بودند; اگر 43 درصد از آنها نیز از دست رفته خود را پوشش بهداشت و درمان که 6,192 مردم در جوامع ما که در حال حاضر بدون بیمه.

در بالا از کسانی که در حال حاضر بیمه.

با بسیاری از بیشتر به آن اضافه گریم مجموع در ماه آوریل ،

سرمایه گذاری سایت احمق لباس رنگارنگ دلقک ها گفت: به تازگی بیمه اساسا دو انتخاب دارید:

کبرا بیمه یک برنامه فدرال است که به شما اجازه می دهد تا ماندن خود را در سابق بیمه کارفرما اما در به طور قابل توجهی هزینه بالاتر; یک بنیاد خانواده کایزر, گزارش با اشاره به بیمه خانواده متوسط بود $20,576 به علاوه 2 درصد هزینه.

اگر شما بیکار که در آن شما در حال گرفتن پول به پرداخت آن است ؟

و یا شما می توانید پرش به بخش بهداشت و درمان در بازار و پیدا کردن چیزی مقرون به صرفه تر و البته با deductibles به عنوان بالا به عنوان $8,150 و بیمه اتکایی به عنوان بالا به عنوان 50 درصد است.

برای کسی مثل من — یک زن 52 ساله بازمانده سرطان با یک همسر و سه تا از بچه ها — این امر می تواند فاجعه است.

اما من باید اعتراف کنم که تا زمانی که تخم ایمیل من در هفته گذشته من حتی نمی وجود دارد متوجه پزشکی رایگان درمانگاه ها در اینجا.

تخم مظنون است که بسیار رایج است.

"بسیاری از تازه بیکار و بیمه شده بیکار و یا بیمه در زندگی خود را," او گفت:.

"صورت 'مردم در نیاز به تغییر به طور چشمگیری در این بحران" او گفت:.

دست درمانگاه افسران مراقبت های اولیه و ارجاع برای بیماران واجد شرایط همراه با یک بزرگسال کلینیک دندانپزشکی آموزش بهداشت و اطفال دندانپزشکی برنامه.

در داوطلبان در درمانگاه پزشکی در استوارت خدمات موجود برای بیماران واجد شرایط شامل آلرژی و ایمونولوژی, قلب, گوارش, بهداشت روان, خدمات و بیشتر.

درمانگاه, مدیر اجرایی, مریم زمینه می گوید او نیز انتظار افزایش تقاضا به دلیل بحران بیکاری — هر چند که موج نیست شسته نشده است.

"من فکر می کنم مردم از ترس به رفتن به پزشک دفاتر در طول چند هفته گذشته مگر آن اورژانس بود," او گفت:, و اضافه کرد که بسیاری از بیماران دیده می شود از طریق کلینیک "telehealth" خدمات.

در دست درمانگاه "telemed" سرویس همچنین کمک به نگه داشتن پزشکان و بیماران امن و اجتماعی فاصله گرفته. اما حتی با یک کمبود در شخص قرار ملاقات تخم گفت: درمانگاه تصمیم گرفتند به ماندن باز پرداخت کارکنان — و آماده شدن برای آنچه که او مطمئن نیست که در حال آمدن است.

چگونه بسیاری از مردم او شگفتی های در حال تجربه درد قفسه سینه و گفتن همسر خود را: آن را خوب من نیازی به تماس با دکتر ؟ چگونه بسیاری از در حال مشاهده خود را به 60 یا 90 روز عرضه دارو به آرامی رسید — و تعجب که چگونه آنها در حال رفتن به پرداخت هزینه برای دوباره پر کردن.

"این وحشتناک به فکر مردم را به خود آخرین لیزینوپریل (فشار خون) — و شاید برش آن را در نیمه," او گفت:.

"ما روابط با دارو, شرکت ها و می تواند با آن کمک کند."

این یک کار جدید آن را جامد جدید بیمه.

اما در این طوفان هر پورت را انجام خواهد داد.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن