به عنوان زن و شوهر دعوا COVID-19 در ورو بیچ خانواده در سوئیس می پرسد برای اهدای خون

لوری K. بلندفرد Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:31 PM EDT May 14, 2020جف Zerweck منتظر در طرف دیگر از جهان

توسط ABTINNEWS در 27 فروردین 1399

جف Zerweck منتظر در طرف دیگر از جهان در حالی که او 79 ساله و پدر در قانون مبارزه برای زندگی خود را در برابر coronavirus در ورو بیچ بیمارستان.

او 81-سال-در-قانون نیز در حال مبارزه با این ویروس در کلینیک کلیولند رودخانه هند, بیمارستان اما او بهبود شده.

Zerweck زندگی در سوئیس با همسرش لورا و سه دختر جوان به دلیل از کار خود را, و آنها در حال گدایی گنج ساحل و ساکنان جنوب فلوریدا که پیش از این ویروس برای اهدای خون که شامل COVID-19 نقاهت پلاسما به کمک آلن و ژوئن انوش و دیگر بیماران بدحال.

این بخشی از یک درمان تجربی است که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا مورد استفاده قرار گیرد به صورت اورژانس با توجه به غیر انتفاعی خون-مرکز اهدای OneBlood.

"ما واقعا امیدواریم که مردم را در نظر اهدا کردن به عنوان بسیاری از بیماران در حال تلاش برای مبارزه با این ویروس" Zerweck گفت. "ما واقعا امیدواریم که بهبود بیماران می تواند گام و به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی."

بیمار شدن

آلن و ژوئن انوش به احتمال زیاد گرفتار coronavirus در مارس 10 اجتماعی جمع آوری در یک باشگاه در ورو بیچ خود را در قانون گفت: در یک مصاحبه تلفنی روز سه شنبه. Zerweck نمی دانم نام این باشگاه.

این زن و شوهر زندگی در نیوجرسی بوده ولی بازدید از ساحل Vero به عنوان ساکنان فصلی برای چند زمستان و اجاره خانه در گرند هاربر برای ماه مارس و آوریل ،

"مدت کوتاهی پس از آنها وارد این سال آنها رفت و به یک مهمانی" Zerweck بازگو کرد. "بدون اطلاع آنها کسی در مهمانی, چند روز پس از آزمایش مثبت برای COVID-19."

هر دو آنها شروع به احساس بیمار در اواسط ماه مارس ، آلن انوش توسعه سرفه و تب در 15 مارس; ژوئن انوش آغاز شده و به یک تب در مارس 18. هر دو شد نفس که توسعه به ذات الریه.

آلن انوش بود مراجعه کننده به کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان 22 مارس در نقل مکان کرد به ICU سه روز بعد از آن و قرار دادن در یک ونتیلاتور, Zerweck گفت.

"او ساخته شده برخی از پیشرفت" Zerweck گفت. "او گرفته ونتیلاتور به طور موقت به حال مشکل تنفس خود را به طوری که آنها او را در ونتیلاتور."

ژوئن انوش بستری شد و هشت روز بعد از او منتقل به بخش مراقبت های ويژه روز بعد و قرار دادن در دستگاه تنفس مصنوعی. او در حال حاضر شده است تنفس او را دوباره برای مدت چهار روز.

"او تا به حال حدود یک وضعیت مشابه اما نه به عنوان بد" Zerweck گفت. "او در بهبود اما او نه از جنگل و در عین حال در همه."

هیچ یک از آنها تا به حال به دیابت و بیماری های قلبی سیستم ایمنی بدن و یا مسائل ریوی, او گفت:, اما آنها هر دو دچار آپنه خواب است.

عامل خطر اصلی برای خود در قوانین به نظر می رسید به سن خود را.

"آنها در شکل وحشتناک" از نظر فیزیکی Zerweck گفت. "هنگامی که شما در رسیدن به یک سن خاص سن شما را تبدیل به یک بیماری زمینهای بیشتر و یا کمتر است."

کمک به بیماران

جف و لورا Zerweck شروع به خواندن اخبار در مورد COVID-19 نقاهت پلاسما و چگونه برخی آمریکا بيمارستان شد و با موفقیت با آن است.

آنها در ارتباط با OneBlood است که از کار کردن با مردم و پزشکان به هماهنگی تحویل بالقوه نجات COVID-19 نقاهت پلاسما به کسانی که نیاز دارند.

افرادی که بازیابی از coronavirus را توسعه داده اند آنتی بادی است که باقی می ماند در پلاسما بخشی از خون خود را با توجه به OneBlood. Transfusing پلاسما حاوی آنتی بادی به یک فرد هنوز هم در مبارزه با این ویروس می تواند به تقویت سیستم ایمنی بیمار و به طور بالقوه کمک به آنها به بازیابی این سازمان گفت.

بیماران بدحال باید دیدار با FDA, معیارهای برای دریافت درمان. اهدا کنندگان باید پاسخگوی همه نیاز غربالگری معیار برای اهدای خون و همچنین FDA ضوابط:

  • قبل از تشخيص COVID-19
  • بود علامت رایگان حداقل 14 روز قبل از اهدای خون و آزمایش منفی برای COVID-19; و یا علامت رایگان حداقل 28 روز قبل از اهدای

اهدا کنندگان واجد شرایط با گروه خونی A+, A-AB+ و یا AB - می توانید به طور مستقیم کمک به آلن انوش. یکی از بستگان که همسان با ژوئن انوش به او کمک مالی که او دریافت دوشنبه Zerweck گفت.

"پزشکان اساسا پرواز با صندلی از شلوار خود را" Zerweck گفت. "آنها در حال تلاش راه حل های مختلف. این همه دست به دست در عرشه."

ماندن قوی

جف و لورا Zerweck قادر به صحبت کردن ژوئن انوش توسط تلفن صبح روز سه شنبه. او تا به حال منتقل شده از ICU و بازگشت به زمین اختصاص داده شده به COVID-19 بيمار.

"من شنیده ام صدای او را به عنوان ضعیف او به عنوان برای تلفن های موبایل در حال حاضر" Zerweck گفت.

وقتی که می آید به ارتباط او گفت: کارکنان در کلینیک کلیولند رودخانه هند, بیمارستان, فوق العاده بوده است و پرستاران شده اند انطباق با دادن اطلاعات.

لورا Zerweck و برادر دوقلو زندگی می کند که در کلرادو با خانواده اش هر تماس یک بار در روز برای به روز رسانی در پدر و مادر خود را. او خواستار صبح روز رسانی پس از او شش ساعت پیش در اروپا است.

"من به تحسین شوهر گفت:" جف Zerweck. "این واقعا دشوار است."

در حالی که در مستند در خانه در سوئیس او مشغول به کار در صنعت داروسازی مراقبت از دختران خود و نگرانی در مورد پدر و مادر او در طرف دیگر از جهان است. آن بوده است استرس زا برای او.

"او بسیار قوی" Zerweck گفت. "او یک ستاره راک در واقع."

دختران خود را می دانید چه خبر است در جهان با کروناویروس زیرا آنها دیده نمی شود دوستان خود را در مدرسه از ابتدای ماه مارس ،

بدون اینکه بیش از حد خاص جف و لورا Zerweck در حال دادن دختران به اندازه کافی اطلاعات برای درک وضعیت.

"ما فقط به دختران که پدربزرگ و مادربزرگ خود گرمی و Thin — آیا بیمار در بیمارستان و آنها در حال مبارزه با این ویروس اما آنها در حال گرفتن فوق العاده مراقبت از" Zerweck گفت. "هر کس در خانواده است که برای آنها دعا و ریشه آنها را."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن