به عنوان coronavirus موارد افزایش Newsom مسائل ایالت سفارش برای مردم به پوشیدن ماسک

کاتلین RONAYNE آسوشیتد پرس منتشر شده 3:41 PM EDT Jun 18, 2020ساکرامنتو (AP) — کالیفرنیا به مردم نیاز به پوشیدن

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

ساکرامنتو (AP) — کالیفرنیا به مردم نیاز به پوشیدن ماسک در بسیاری از داخل تنظیمات و خارج از منزل در هنگام فاصله نیست و ممکن است تحت یک ایالت منظور صادر شده پنج شنبه.

"علم نشان می دهد که پوشش صورت و ماسک کار" Gov گاوین Newsom گفت: در بیانیه ای اعلام کرد ، "آنها حیاتی برای نگه داشتن کسانی که در اطراف شما امن نگه داشتن کسب و کار باز کردن و راه اندازی مجدد اقتصاد ما."

مرتبط با: Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آنچه ما می دانیم درباره COVID-19 در شمال کشور

تعدادی از کشورهای دیگر از جمله میشیگان, New York, مین, دلاور و مریلند در حال حاضر در سطح ایالت ماسک سفارشات در محل.

منظور می آید به عنوان کالیفرنیا گسترده بازگشایی اقتصاد در بسیاری از استان ها مردم می توانند در حال حاضر فروشگاه ناهار خوردن در رستوران ها و موهای خود را انجام داده و رفتن به کلیسا در میان چیزهای دیگر. در ضمن coronavirus موارد در حال افزایش است, چیزی که دولت می گوید که انتظار می رود به عنوان مردم بیشتر تست شده است. بیش از 3400 نفر در بیمارستان از شنبه بیشتر بیماران بستری پس از مارس.

سفارش به مردم نیاز به پوشیدن ماسک هنگامی که در داخل و یا در خط برای هر داخلی فضاهای عمومی در بهداشت و درمان-مراقبت از تنظیمات مانند بیمارستان ها و داروخانه ها در حالی که انتظار برای سواری یا حمل و نقل عمومی و در فضاهای باز که در آن امکان پذیر نیست به ماندن 6 فوت (1.8 متر) جدا از سایر مردم است.

تا به حال فرماندار دموکرات تا به حال اجازه دولت محلی تصمیم می گیرید که آیا به دستور ماسک مسئله ای که تبدیل به پرتنش سیاسی به عنوان برخی از آمریکایی ها مقاومت در برابر سفارشات به آنها را می پوشند. او گفت: او را به صدور دستور در حال حاضر به دلیل بیش از حد بسیاری از مردم در حال بیرون رفتن بدون پوشش صورت به عنوان کسب و کار رستوران ها و دیگر بخش های اقتصاد بازگشایی شده است.

اورنج کانتی بهداشت عمومی افسر استعفا داد و هفته گذشته پس از او در مواجهه با تهدیدات بیش از او منظور است که مردم ماسک و county sheriff گفت: او نمی خواهد اجرای آن است. لس آنجلس نیاز مردم را به پوشیدن ماسک را هر زمان که آنها در خارج از خانه خود به عنوان سان فرانسیسکو و سانتا کلارا.

بیشتر: اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد لاک پشت خلیج بازگشایی

دولت را به انتشار اخبار نمی گویند که چگونه این امر اجرای سفارش و یا چه مجازات خواهد بود برای افرادی که نمی منطبق هستند.

سفارش نیز به محل که در آن مردم ارتباط برقرار کردن با مردم آماده و یا بسته بندی مواد غذایی و به اشتراک گذاری فضاهای مشترک مانند راهروها و آسانسور. دفتر کارگران را مجبور به پوشیدن ماسک اگر آنها نمی تواند جسمی فاصله.

این سفارش شامل چند استثنا از جمله برای تفریح و ورزش از جمله پیاده روی, پیاده روی, در حال اجرا و یا دوچرخه سواری. اما اگر مردم در حال انجام چنین فعالیت و نمی توانید اقامت 6 فوت (1.8 متر) جدا از دیگران دولت می گوید آنها باید پوشیدن ماسک.

دیگر استثنا عبارتند از: کودکان زیر 2 افراد با شرایط پزشکی که جلوگیری از آنها را از پوشیدن ماسک افرادی که مشکل شنوایی دارند و یا برقراری ارتباط با افرادی که مشکل شنوایی دارند و مردم دریافت درمان خود بینی و دهان. نیز وجود دارد یک استثنا اگر پوشیدن چهره و پوشش را نقض دستورالعمل های ایمنی محل کار.

بیشتر: بیش از 4000 Shasta County ساکنان می گویند هیچ به ترکیبی مدل سال تحصیلی در دادخواست

مردم غذا خوردن در رستوران ها نمی خواهد که به پوشیدن ماسک زمانی که آنها در حال خوردن و نوشیدن به عنوان طولانی به عنوان آنها 6 فوت دور از دیگران است.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب