دستگیری ایسنا روزنامه نگاران پوشش مینیاپولیس شورش نشانه ای از جمهوری موز | نظر

نظرلورنس Reisman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:57 PM EDT 29 مه سال 2020به عنوان یک روزنامه نگار حرفه ای ت

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

نظر

به عنوان یک روزنامه نگار حرفه ای تقریبا 40 سال من روز جمعه تصویری از مینه سوتا امور خارجه افسران گشت جوراب توری, جوراب تلویزیون روزنامه نگاران پوشش شورش عمیقا نگران کننده است.

من نمی توانم تصور ایستاده در خارج از پلیس خط مشغول به کار از نظر قانونی — من مطبوعات ID در دست و دستبند.

من نمی توانم تصور کنید هر کسی به دنبال کارخودشون قانونی بودن دستبند.

تماشای آنچه اتفاق افتاده است به سی ان ان و روزنامه نگاران در اوایل صبح روز جمعه در مینیاپولیس به من زده به عنوان بازداشت اول بررسی بعد.

بیشتر: سی ان ان عمر Jimenez در میان سه روزنامه نگار بازداشت شده در حالی که پوشش شورش زنده

بیشتر: فرماندار مینه سوتا: "من مسئولیت کامل برای روزنامه نگاران بازداشت

بیشتر: قاضی اشتباه به تعطیل کردن روزنامه نگار از رودخانه هند مورد تحقیر

هیچ شهروند مطیع قانون باید از دست دادن آزادی خود را می خواهم که حتی برای چند دقیقه کمتر از 90 دقیقه یا تا خبرنگار عمر Jimenez و دو نفر دیگر در بازداشت هستند. ما زندگی نمی کنند در جمهوری موز.

و آن را نباید به رئیس خود شرکت تماس با فرماندار به شما منتشر شد. خبر خوب این است که رژیم صهیونیستی. تیم Walz عذرخواهی برای دولت خود گشت ،

ویلیام اسنایدر و Leigh Loar, کلانترها مارتین و رودخانه هند شهرستانهای استان به ترتیب جانبازان میامی شورش و عمده دیگر صحنه های که در آن رسانه ها نیاز به دسترسی به اطلاع رسانی عمومی است.

"من لاغر در کنار دادن مطبوعات همه که دسترسی ایمن گفت:" اسنایدر با اشاره به حق مردم را برای دانستن ضروری است. "من فکر می کنم که مهم و حیاتی به ما آزادی."

در طول طوفان اسنایدر گفت: او نه روزنامه نگاران مجبور به ترک تخلیه سلیمان.

"اگر شما شسته اگر من به شما در پیدا کردن, پیدا کردن من شما," او گفت:.

Loar شگفت زده شد آنچه که او را دیدم جمعه.

"من هرگز دیده می شود که قبل از" گفت: Loar که با فلوریدا گشت بزرگراه, در صحنه های, شورش سال 1996 ValuJet سقوط در زمین های باتلاقی, Elian Gonzalez ماده و بیشتر. "همه چیز در مورد روابط با رسانه ها جلوتر از زمان."

توان آن را به چالش کشیدن برای اجرای قانون که خارج از شهر تلویزیون و روزنامه نگاران از بین بردن به شهر. اما این مینیاپولیس, برخی از Podunk شهر.

اسنایدر گفت: ضروری است اجرای قانون تنظیم یک منطقه در صحنه های رسانه ای و بحث در مورد انتظارات. این به ویژه مهم در شورش از آنجا که آنها بسیار چالش برانگیز برای اجرای قانون است.

اسنایدر اما اشاره کرد مأموران اجرای قانون در حالی که آنها ممکن است به خوبی آموزش دیده هستند و انسان بیش از حد.

"تا زمانی که شما بوده ام در یک شورش و شما شده است از چند روز بدون خواب و مکیده اند در گاز اشک آور ... شما هیچ ایده چه چیزی آن را مانند گفت:" اسنایدر و اشاره کرد در میامی او زده شد اغلب با تظاهر' سنگ. "این سخت است برای دیدن چگونه احساسات انسان از لحظه ای می تواند رفت و برگشت شما گذشته آموزش و سیاست."

من آن را دریافت کنید. روزنامه نگاران ایرانی روز, بیش از حد. Jimenez, اما, رفتار خوب.

"ما می توانیم حرکت را به جایی که دوست دارید" او به افسران گفت: قبل از دستگیری او. "ما را به جایی که شما می خواهید ما را."

در اوایل 1980s, Pennsylvania State Police من می دانستم که کارفرمایان به من گفت که صلیب خود را به محیط اطراف خانه از یک زن و شوهر بنا به گزارش های مسلح. من ویراستاران از من خواست برای مصاحبه با زن و شوهر که نمی خواهید افسران را وارد کنید و فرزندان خود را.

در پایان پلیس مرتب برای زن و شوهر به من اجازه می دهد در داخل برای مصاحبه با یک سپاهی در حال حاضر تا زمانی که آنها بیرون آمد مسالمت آمیز پس از. آن را به خوبی کار می کرد.

در آن زمان دسترسی تقریبا نامحدود. من به عنوان نزدیک به عنوان اولین پاسخ دهندگان به ضربات standoffs و آتش سوزی. بیشتر از زمان اولین پاسخ دهندگان بزرگترین نگرانی بودند برای محافظت از قربانیان و صحنه های جرم و جنایت.

روزنامه نگاران را بر عهده دارد بیش از حد. اما مثل سابق TCPalm عکاس خبری خولیو کورتز که ویروسی تصویر از تظاهر کنندگان حمل پرچم آمریکا در حالی که آتش خروشان پنج شنبه شب در مینیاپولیس ما باید برای به دست آوردن نزدیک به اندازه کافی برای انجام شغل ما به درستی.

خوشبختانه اجرای قانون در ساحل گنجینه دارای سابقه خوب از رسانه ها دسترسی داشته باشید. هنگامی که وجود دارد یک مسئله ما قادر به بحث در مورد آن را با بیش از یک سرپرست رئیس پلیس یا کلانتر.

نمی خواهید به دست یکی دیگر از ستون مانند این? در اینجا ما آخرین عضویت معامله

تنها زمانی احساس کردم اشتباه تعطیل توسط سیستم قضایی بود که در سال 2018 زمانی که یک Indian River County ضابط curtly به من گفت به نظر دادگاه. مدار قاضی ویکتوریا گریفین حاضر به اجازه دهید من توضیح دهد که چرا من باید به تماشای یک تحقیر-از-دادگاه در برابر سباستین که تا به حال هیچ وکیل مبارزه برای حفظ سرپرستی بزرگسالان او برادر سندرم داون.

شما ممکن است مانند سی ان ان.

شما ممکن است مانند روباه است.

شما ممکن است مانند رسانه ها.

اما شما باید حمایت از روزنامه نگاران تلاش برای پوشش اخبار بنابراین شما می توانید در.

این ستون نشان دهنده نظر لورنس Reisman. حمایت از کار خود را با اشتراک TCPalm. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در larry.reisman@tcpalm.com تلفن در 772-978-2223, Facebook.com/larryreisman و یا در توییتر @LaurenceReisman



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب