ارتش دامپزشک چالش ها 3-مدت وقت در مقدماتی حزب دموکرات برای سنت لوسی شهرستان کمیسیون منطقه 1

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 17, 2020ST. لوسی شهرستان — انتخاب

توسط ABTINNEWS در 27 تیر 1399

ST. لوسی شهرستان — انتخاب برای دموکرات ها در شهرستان سنت لوسی کمیسیون منطقه 1 اولیه سه ترم وقت کریس Dzadovsky و بازنشسته ارتش سروان. رابین Bynoe.

"من مبارزه-آزمایش با بودجه نگرانی از طریق رکود اقتصادی و از طریق بسیاری از طوفان" گفت: Dzadovsky, 58 که لیست برخی از دستاوردهای خود را به عنوان تصویب $60 میلیون مقابله با متس نیویورک برای نوسازی شبدر پارک به نگه داشتن بهار آموزش در اینجا برای 25 سال; تامین کمک مالی برای پرداخت هزینه برای خدمات مراقبت از کودکان برای اولین پاسخ که تا به حال به کار در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر کوروناویروس; و تصویب کمک مالی به صرف کرایه اتوبوس عمومی, اتوبوس, سیستم است.

این کمیسیون در سال گذشته به تصویب 30 سال اجاره به Derecktor Ft. پیرس برای تبدیل بندر فورت پیرس به مگا قایق بادبانی مرکز تعمیر.

"در حالی که شما ممکن است ببینید 100 کشتی نشسته در ساحل شده است وجود دارد مقدار قابل توجهی از فعالیت در این بندر مانند پاره کردن, پیر خانه بسته بندی" گفت: Dzadovsky بازنشسته هواپیمایی ارتباطات حرفه ای. "بود و نبود COVID-19 ما شده اند در حال حرکت رو به جلو سریع تر از ما. من قصد دارم برای قرار دادن که در Derecktor. وجود دارد در سراسر جهان همه گیر کند همه چیز را."

اگر مجددا انتخاب, Dzadovsky گفت: او را به تمرکز بر روی روابط در جامعه و بهبود کیفیت آب در رودخانه مرداب.

بیشتر: St. Lucie دریافت $13.8 M از مراقبت در عمل برای کمک به ساکنان تحت تاثیر COVID-19

بیشتر: پیچیده را زیر بشکهای باز می شود به خانه بسته بندی شده در شهرستان فورت پیرس مارینا

Bynoe 50 و گفت: او هیچ چیز Dzadovsky رهبری درست است که او را به انجام یک کار بهتر.

"من فکر می کنم او یک کار خوب انجام داده اما در حال از اینجا می بینم خیلی بیشتر است که مورد نیاز است که من فکر نمی کنم او می بیند" Bynoe گفت.

Bynoe گفت که او مخالف با county وام 60 میلیون دلار برای نوسازی شبدر پارک به دلیل مالیات دهندگان نیست و بسیاری از معامله پس از این ورزشگاه استفاده نشده و زمانی که بیس بال فصل به پایان می رسد.

"ما می توانست کمی از این پول و بهبود Lawnwood ورزشگاه و سپس آن را می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جذب کنسرت و یا دیگر سرگرمی" Bynoe گفت.

Bynoe مخالف با شهرستان بندر اجاره به Derecktor به جای به یک گروه از بازرگانان محلی — شنی جنگل سابق دولت Rep. لری لی جونیور, NFL بازیکن خلیل مک.

"هنگامی که شما مردم محلی اینجا که مایل به قرار دادن در عرق سهام به منظور توسعه بندر آن را تا به توان با توجه به مقدار وزن" Bynoe گفت.

اگر انتخاب او خواهد تمرکز بر توسعه اقتصادی با تبادل گنج ساحل فرودگاه بین المللی به شرکت هایی مانند آمازون که می تواند در ساخت یک انبار یا مرکز توزیع در فرودگاه و کشتی محموله از اینجا.

"ما آمازون در اینجا (مرکز توزیع) و ما می توانیم اهرم است. این می تواند آغاز یک همکاری که در آن آنها با قرار دادن یکی از مقر خود در اینجا"

او می خواهد برای اصلاح هزینه های دولت و maintainthe ملک-نرخ مالیات. از رفتن هر بیشتر است.

"من فکر می کنم کمیسیون شهرستان نیاز به بررسی اولویت های خود را" Bynoe گفت. "من فکر می کنم آنها باید برنامه های بلند پروازانه اما گاهی اوقات شما باید صبر کنید در این برنامه تا زمانی که شما پول را به آن را به ثمر آورد."

برنده اصلی خواهد شد و در صورت برنده اولیه حزب جمهوری خواه در انتخابات عمومی در نوامبر. 3. کار خود را با چهار سال مدت می پردازد $80,969 یک سال است.

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر در پوشش اخبار محلی از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن