ارتش سپاه باز می شود سنت لوسی رودخانه floodgates برای سد نگهداری درست قبل از تخم ریزی صدف

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:26 PM EDT 28 مه سال 2020در مورد 400,000 گالن آب است که انتظا

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

در مورد 400,000 گالن آب است که انتظار می رود به جریان به سنت لوسی رودخانه تا پایان هفته آینده به دولت باز می شود سنت لوسی قفل و سد گیتس برای تعمیر و نگهداری.

سپاه مهندسان ارتش جایگزین و تست تجهیزات است تا کارگران قادر خواهد بود برای باز کردن سد را هفت دروازه از راه دور از قفل خانه به جای داشتن برای رفتن به سد و انجام آن را به صورت دستی در هر دروازه گفت: سخنگوی آژانس جیم Yocum.

"ما آزمایش دو دروازه و امروز تست خواهد شد بقیه هفته آینده" Yocum گفت: پنج شنبه, اضافه کردن هر یک دروازه است و انتظار می رود باز در حدود پنج دقیقه.

همه از جریان آب به سنت لوسی رودخانه رواناب فاضالب های سطحی از مناطق اطراف آن. هیچ یک از آن است که از دریاچه اوکیچوبی ،

افتتاح سد گیتس "است و هیچ ربطی به باران و یا کانال سطح" Yocum گفت: اگر سپاه در تلاش برای پایان کار "قبل از طوفان فصل آغاز می شود جدی است.

سنت لوسی رودخانه

مقدار آب نسبتا کوچک در مقایسه با 1 میلیارد گالن که گاهی جریان در یک روز در طول دریاچه اوکیچوبی ترشحات در سال 2018 است.

آن را به احتمال زیاد به اندازه کافی آب به آسیب رودخانه خور گفت: Mark Perry, مدیر اجرایی, فلوریدا, اقیانوس شناسی جامعه استوارت.

"اگر آن را برای رفتن به باز کردن برای چند روز — oh, مرد, من می خواهم به رئال نگران," او گفت:.

در دراز مدت بالا و حجم ترشحات به سنت لوسی رودخانه می تواند باعث گسترده آسیب های زیست محیطی به خصوص اگر آب حاوی سمی جلبک های سبز-آبی شکوفه. هیچ شکوفه گزارش شده که اخیرا در نزدیکی سنت لوسی قفل و سد.

بیشتر: دریاچه اوکیچوبی ترشحات به سنت لوسی رودخانه بعید است در حال حاضر

ترشحات نیز کاهش شوری در خور است که به طور طبیعی لب شور — یک ترکیب تازه و آب شور.

رواناب از باران های اخیر در حال حاضر کاهش یافته و شوری در خور پری گفت و هجوم بیشتر در آب شیرین می تواند بر بهار فصل تخم ریزی صدف است که انتظار می رود برای شروع در عرض چند روز آینده.

بیشتر: St. Lucie رودخانه صدف می توانید مسئولیت رسیدگی به بسیاری اما نه دریاچه ای تخلیه

صدف مهم هستند به خور را در محیط زیست به دلیل آنها فیلتر کردن ناخالصی ها از آب است. خور را صدف به خوبی انجام داده اند بیش از سال گذشته به دلیل وجود دارد هیچ دریاچه اوکیچوبی ترشحات در سال 2019.

"خیلی بیشتر از آب شیرین می تواند خراب کردن تخم ریزی" پری گفت. "کمی بیشتر نباید بیش از حد بد است."

دریاچه ای هنوز هم کم

دریاچه اوکیچوبی را در ارتفاع کمی بیش از 11 پا 4 اینچ شنبه صبح.

با وجود تمام باران در حال سقوط در امتداد ساحل گنجینه دریاچه افزایش یافته است تنها در حدود 3 اینچ در آخرین هفت روز به دلیل بارش در این حوضه به سمت شمال شده است به طور قابل توجهی کمتر است.

بیشتر: دیدن فلوریدا اقیانوس شناسی هفتگی کیفیت آب گرافیک

این دریاچه هنوز هم بیش از 2 فوت پایین تر از میانگین برای اواخر ماه مه و کمی بیشتر از یک پا پایین تر از 12 فوت, 6 اینچ سپاه می خواهم این دریاچه به تاریخ 1 ژوئن آغاز تابستان فصل بارانی.

در واقع این دریاچه شده است کمی پایین تر از C-44 کانال که متصل دریاچه اوکیچوبی با سنت لوسی رودخانه. برای چند هفته اخیر سپاه نگه داشته است کانال سطح از گرفتن بیش از حد بالا اجازه می دهد آب از C-44 به جریان به دریاچه O.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب