در حال اخراج غیر قانونی در حال افزایش Shasta County اقتصادی خرید اینترنتی از COVID-19 همه گیر?

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:30 PM EDT Jun 25, 2020اخراج شده اند ممنوع در Shasta County پس مارس تحت

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

اخراج شده اند ممنوع در Shasta County پس مارس تحت مقررات قانونی در جای خود قرار داده ایالت کالیفرنیا قضایی شورای اسلامی که وابسته به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را COVID-19 اضطراری اعلام شده است.

حتی با توقف تعدادی از اخراج غیر قانونی و اخراج تلاش کرده اند بیش از دو برابر در طول سه ماه گذشته حقوقی خدمات از شمال کالیفرنیا ،

خدمات حقوقی که کمک به افراد کم درآمد گفت: آن را به نام شد در توسط مستاجر به تحمل 54 موارد غیر قانونی lockouts رخ داده است که در مه و ژوئن در مقایسه با فقط 20 نفر در همان آخرین دوره سال است.

وجود دارد به احتمال زیاد بیشتر اخراج غیر قانونی اتفاق می افتد در منطقه گفت: شاه'ada شعبان روستایی ارشد هماهنگ کننده پروژه با خدمات حقوقی: "ما فقط شنیدن از موارد (مستاجر) که باید به ما کمک کند."

ارشد مسکن بحران: 'وجود دارد بیشتر در آینده است. ما از جان گذشته برای مسکن': داستان یک زن

این شستا شهرستان کلانتر دفتر گفت که از ژانویه تا کنون در ماه ژوئن وجود داشته است 95 اخراج جایی که کلانتر, درگیر شده است در انجام اخراج شده اند که مجاز توسط دادگاه بخشند. لوگان ستنهوس.

همانطور که همه چیز در حال حاضر ایستاده صاحبخانه می توانید فایل اخراج موارد اما دادگاه نمی تواند در عمل آنها را تا 90 روز پس از Newsom آسانسور COVID-19 اضطراری اعلام مگر اینکه شورای قضایی تصمیم می گیرد در غیر این صورت گفت: Brian Augusta, مدیر طرح مسکن روستايی با حقوقی کالیفرنیا روستایی کمک های بنیاد.

افزایش موارد "تکان دهنده بود" سعید شعبان از افزایش غیر قانونی lockouts و دیگر اقدامات گزارش شده به صورت محلی. "احساس ما بر این است که به دلیل اخراج در توقف برخی از صاحبخانه ها انتخاب به عمل خارج از قانون است."

اغلب او گفت: "آنچه اتفاق می افتد این است که ما با شما تماس گرفته شود چرا که یک صاحبخانه را تهدید به قفل کردن کسی و یا تغییر قفل و قرار دادن وسایل خود را روی چمن جلو. این یک نام تجاری جدید چیزی است که ما هرگز قبل از دیده می شود متاسفانه اما به نظر می رسد اتفاق می افتد با افزایش فرکانس در این زمان است."

پس از اخراج روند بازگشایی, Augusta, گفت:, آن را نامشخص چگونه بسیاری از اخراج از موارد ممکن است تا نشانهای برای شروع پیچ در پیچ از طریق دادگاه روند.

مرگ داخل: چرا بیشتر مرگ و میر اتفاق می افتد در Shasta County زندان بازداشت ؟

نرخ بیکاری دو رقمی در دولت "آن را به احتمال بسیار زیاد است که بسیاری از مستاجران در حال رفتن به قادر به پرداخت اجاره و صاحبخانه که مایل به نیروی موضوع می تواند فایل اخراج اقدام علیه آن دسته از مستاجران گفت:" آگوستا. "تنها چیزی که نگه داشتن که از اتفاق می افتد در حال حاضر این حکومت اضطراری از دادگاه. اگر و هنگامی که دور می رود این موارد می تواند ادامه دهید."

این چشم انداز مثبت در اخراج غیر قانونی محلی به نظر می رسد مربوط شعبان گفت: "به این واقعیت است که صاحبخانه احساس نمی مانند آنها دسترسی به مناسب روند قانونی در این زمان. آن را بسیار ممکن است ما در یک وضعیت اضطراری برای یک مدت زمان طولانی است."

اگر چه شستا شهرستان به تصویب رسید یک مهلت قانونی برای اخراج به دلیل اقتصادی خرید اینترنتی از بیماری همه گیر است که ارائه تمام شده در مارس 31. حتی پس از دولت "پتو مکث در اخراج" در نیروی باقی مانده است بنابراین افرادی که افتاده ام پشت در خود را اجاره نمی تواند اخراج شعبان گفت.

با توجه به شعبان و دیگر مسکن طرفداران حقوق طولانی مدت سوال باقی می ماند: چه اتفاقی می افتد هنگامی که در کالیفرنیا وضعیت اضطراری میشوند ؟

"خطر در پایان از این همه هنگامی که وضعیت اضطراری به پایان می رسد و اخراج می توانید رفتن به جلو است که ما به طور بالقوه در مواجهه با یک توده پر از اخراج" او گفت:. "توده موج اخراج است که می تواند منجر به پس از آن بی خانمانی است که نمی تواند مفید برای کالیفرنیا."

تلاش های در جریان برای تصویب قوانین برای محافظت از مستاجران و صاحبخانه یا هر دو یک بار بدون اخراج حکومت به پایان می رسد.

این دو لایحه, مجلس, لایحه 1436 و سنا 1410 هستند پیچ در پیچ از طریق قوه مقننه گفت: Augusta.

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن