آرشیو برچسب: FIGG بازرسی روزولت پل طراحی شده و سقوط FIU پل

تی سی | No comments

یادداشت سردبیر: این داستان شده است برگرفته از TCPalm archives. منتشر شد در اکتبر. 31, 2007 10 سال پس از ساخت روزولت پل به پایان رسید.

پل بسته شد برای تعمیرات ژوئن 17 سال 2020 پس از گارد ساحلی هشدار داده بود آن را در خطر ” سقوط قریب الوقوع.’

FIGG خدمات ساخت و ساز, Inc. بخشی از تیم بازرسی در روزولت پل. FIGG پل مهندسین Inc. طراحی پل عابر پیاده که سقوط در دانشگاه بین المللی فلوریدا در میامی در مارس 15, 2018, کشته شدن شش نفر.

این داستان نشان می دهد FIGG طراحی روزولت پل; اما, آن را “بخشی از ساخت و ساز-مهندسی بازرسی تیم در آن زمان بود اما نه درگیر در هر راه را با طراحی پل” سخنگوی Cheryl Stopnick معاون ارشد رئیس جمهور برای روابط عمومی در Sachs رسانه های گروهی گفت: TCPalm در 17 ژوئن سال 2020 است. وجود شرکت های مختلف تحت FIGG نام تجاری.

روزولت پل که جشن سالگرد 10 Nov. 1 نبود پل فلوریدا وزارت حمل و نقل می خواستم برای ساخت.

آن را انتخاب بسیاری از ساکنان که در عوض می خواستم یک تونل در زیر این سنت لوسی رودخانه.

نقطه مقامات اعلام کرد یک پل لمس کردن در خیابان ناامن خواهد بود چرا که از آنچه به آنها گفته می شود یک شیب فرود از بالای پل با پایان دادن به یک سیگنال ترافیک که ممکن است گرفتن رانندگان با تعجب. اما امروز ترافیک گزارش نشان می دهد آن را به یکی از امن ترین تقاطع ها در شهرستان.

این پل ساخته شد به جای دوقلو bascule پل — یک نوع پل متحرک — ایالات متحده 1 زیرا این پل به طور مستمر شکست خورده و یا تا به حال برای باز کردن اغلب اجازه می دهد تا قایق ترافیک در سنت لوسی رودخانه. این شکست ها و دهانه های به یاد ماندنی ایجاد ترافیک در استوارت. مردم چنان نا امید پلیس اکسپلورر پست چاپ سپر تابلوچسبها خواندن: “من در گیر کرده روزولت پل.”

اما ایجاد پل جدید نمیاد. آن زمان 15 سال در جلسات عمومی و لابی شدید در تالاهاسی و واشنگتن ،

“این شگفت انگیزی سازش از شش برنامه های جایگزین هیچ یک خوب” گفت: Joan, Jefferson, سابق استوارت شهردار و کمیسیون در حال حاضر هماهنگ کننده فلوریدا خیابان اصلی برنامه است. جفرسون یکی از پل حامیان و کمک به جوانی از سر گرفتن در مرکز شهر استوارت. اولین خیابان در حال حاضر نام او و ترافیک دایره با یک sailfish چشمه در مرکز. “آنها می خواستند برای ساخت هشت خطوط ترافیک و پاره کردن بسیاری از شهر.”

جفرسون گفت: این شهرستان ذخیره شد توسط معمار مشهور آندرس Duany که آمده بود برای کمک به استوارت تجدید حیات برنامه.

او گفت: Duany و شهروندان شهرستان متقاعد نقطه به اتخاذ پل در حال حاضر طرح که منجر به استوارت حرکت آن برنامه توانبخشی جلوتر است.

انتخاب به نظر می رسد خوب است به عنوان بسیاری از منطقه رهبران کسب و کار و ساکنان حائل پل.

بیشتر: گارد ساحلی هشدار روزولت پل در خطر قریب الوقوع سقوط’ در استوارت

“قدیمی drawbridges شد یک مشکل” یاد می آورد دیل هادسون رئیس Seacoast بانک ملی. “کارکنان همیشه گفت: این پل ساخته شده آنها دیر است. جدید پل شسته و رفته و مورد نیاز است. آینده بیش از آن شما می توانید ببینید که چه زیبا این منطقه است و من فکر می کنم که به ما کمک می کند.”

هادسون گفت: ساختمان اصلی نقطه طرح و یا به سادگی در ادامه به تعمیر پل را خفه استوارت رشد و منجر به از دست دادن مقدار زیادی از مرکز شهر.

روزولت پل در حال حاضر پیوست پل جدید به نخل شهر سیوال نقطه و هاچینسون جزیره تبدیل شده است که امضای ما در منطقه گفت: وکیل داگ شن و ماسه رئیس جامعه کلنگی آژانس استوارت. “این است که یک پل زیبا.”

و پل شده است خوب برای شهرستان گفت: Chris Sawicki رئیس جمهور استوارت میراث فرهنگی موزه شهر.

“مردم بیش از آن. آنها را ببینید شهر ما و آنها در آمده و به اطراف نگاه,” او گفت:. “اگر آنها تا به حال ساخته شده است آن استوارت هنوز هم ممکن است خواب آلودگی شهر کوچک است که هیچ کس را به دلیل ضعیف پل.”

در حالی که پل را قرار داده و برخی از شرکت های خارج از کسب و کار یا تخریب یا بسته شدن مشتری دسترسی استوارت شکوفا هر دو شمال و جنوب از ساختار. جدید ساختمان های اداری و آپارتمانهای و رستوران فنر همراه ایالات متحده 1.

اولیه نقطه طرح برای پل را اجرا حق از راه را از طریق بسیاری از مرکز شهر استوارت و را تخریب نقطه عطفی سردرگمی گوشه. آن شده اند که یک downer, سایه پارک و گرفتن مقدار از منطقه مرکز شهر گفت: Stuart وکیل تد ،

که پیشنهاد ایجاد یک داد و بیداد. گروه پیشنهاد شمارنده برنامه.

مرد هماهنگ یک کمپین برای یک تونل زیر رودخانه به خاطر وسایل نقلیه و قایق می تواند حرکت آزادانه و بدون هر گونه ضربه به جامعه افق.

گروه دیگری پیشنهاد تحت پوشش کانال برای قایق.

در نهایت یک ائتلاف به نام نجات ما استوارت تشکیل شده به رهبری, Jefferson, سپس شهردار جفری Krauskopf پسر و ماسه.

گنج در سواحل منطقه ای شورای برنامه ریزی طرفه با جامعه است. امور خارجه و بهداشت ، ویلیام “Doc” مایرز که تلاش به دست آورده او را به عنوان “پدر پل” در کنگره ایالات متحده تام Lewis, R-شمال پالم بیچ ایالت در کنگره کن Pruitt, R-پورت سنت لوسی و دیگران قرض داده را پشتیبانی می کند.

طرح نهایی اجازه می دهد تا بخشی از این پل قدیمی به باز باقی می ماند که دسترسی به استوارت از شمال و جنوب زمین نشستن کامل هواپیما از پل در اول خیابان تایید شد توسط بسیاری از ساکنان. یک بخش از این پل قدیمی کامل با drawspans نقطه می خواستم به تخریب متصل جنسن بیچ و شمال استوارت به دیکسی بزرگراه به طور مستقیم به منطقه مرکز شهر در حالی که بالا بخش پایین می آید در U. S. 1 در اول خیابان.

Scripps گنج ساحل تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی کارن Bayha کمک به این گزارش.

آیا شما می دانید…

  • دو زن برقی گلف چرخ دستی در داخل پل — یکی در هر دهانه — اجازه می دهد تا تعمیر و نگهداری کارگران به حرکت به سرعت به عقب و جلو در داخل.
  • هر یک از 1,112 pre-cast, قطعات بتنی ریخته شد در یک مرکز در شهرستان و trucked به پل سایت که در آن آنها را در محل های غول پیکر دروازه ای جرثقیل که می تواند “راه رفتن” از اسکله به اسکله. آن را با نام مستعار “المر.”
  • 500 پا بلند اسکله ماهیگیری گسترش زیر پل.

عبور از سنت لوسی رودخانه

اوایل ساکنان عبور از رودخانه در قایق و یا rowboats. سپس یک کشتی بود ارائه شده توسط فرانک کاونتری اتصال شهرک گاسلینگ (که شد شمال استوارت) در شمال با پوتسدام (که شد استوارت) در جنوب.

1917: پالم بیچ شهرستان کمیسیون جوایز مناقصه برای $80,000, 14-پا گسترده ای پل با 120 پا نوسان span. شروع جنگ جهانی اول اضافه شده $10,000 به هزینه جراحی. در این زمان, این منطقه بخشی از پالم بیچ شهرستان.

1918: این پل در حال حاضر به نام هنری Flagler پل باز Jan. 31.

1932: یک پل جدید به نام برای رئیس جمهور فرانکلین دی روزولت دستور داده شد در هزینه $500,000,

1934: پل جدید اختصاص داده شد Jan. 9. رژیم صهیونیستی. اد Sholtz و دولت از سوی دیگر ، Evans Crary Sr. led فداکاری ،

1964: یک دوم span دستور داده شد برای این پل هزینه 4 میلیون دلار است.

1997: جدید روزولت پل اختصاص داده شده Nov. 1. هزینه: $83.7 میلیون نفر است.

روزولت پل حقایق

طول: 4,566 پا یا 1.3 مایل از ساحل به ساحل در سنت لوسی رودخانه. دو دهانه هر 62 فوت عرض است.

ارتفاع: 65 فوت بالاتر از کانال.

ساخت و ساز: دوقلو سگمنتال box girder bridge. دوقلو دهانه ایستاده در 74 piers که اگر گذاشته end-to-end را دراز 11.7 کیلومتر و پشتیبانی 1,112 قطعات بتنی به وزن 80 تن در هر. وجود دارد بیش از 58,000 متر مکعب از بتن 1,015 مایل از فولاد تقویت نوار یا میلگرد 650 مایل از کابل فولادی و 8,500 پا از فایبر گلاس لوله تخلیه 19,046 گالن در هر دقیقه از روی پل. پل با 560,000 فوت مربع از عرشه برای وسایل نقلیه می تواند مقاومت در برابر بادها از 200 مایل در ساعت است.

هزینه: $83.7 میلیون و 80 درصد فدرال و 20 درصد دولت های ایالتی و محلی.

زمان ساخت: مدت سه سال یا 300,000 ساعت کار است.

فداکاری: شنبه, نوامبر. 1, 1997.

ایمنی: هیچ کس کشته شد در ساخت و ساز و تنها یک نفر به طور جدی زخمی شدند.

طراح: LoBuono آرمسترانگ و همکاران معماری و مهندسی سازه شرکت در تالاهاسی فلوریدا بخش حمل و نقل است. دیگران درگیر: Figg مهندسی تالاهاسی; رینولدز, Smith & تپه جکسون و فینلی McNary مهندسین تالاهاسی.

نخست پیمانکار: Recchie America, Inc., در حال حاضر به عنوان شناخته شده امریکا-Condotte یک شرکت ایتالیایی با دفاتر ایالات متحده آمریکا در میامی.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de