مارس: بهترین takeout وعده های غذایی ما خوردند در ناپل کیپ مرجان فورت مایرز

ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 11:00 AM EDT مارس 12 سال 2020رستوران ناهار خوری اتاق بسته شد برای همه آوریل است. ای

توسط ABTINNEWS در 23 اردیبهشت 1399

رستوران ناهار خوری اتاق بسته شد برای همه آوریل است.

این صنعت بود سریع به pivot اما به گزینه های تحویل به سرسخت جریان های سنگین از ضرر و زیان است. شام آن را دوست دارم یا نه مجبور شدند به محوری بیش از حد, اگر آنها می خواستند همان غذاهای آنها آمده ام تا به انتظار از جنوب غربی فلوریدا.

در حالی که مواد غذایی ما منتقد ژان لو Beouf تلاش خود را برای انطباق با تفاوت بین شام خوردن و takeout, ما مشتاق به سعی کنید جدید گزینه های تحویل و حمایت از کسب و کارهای محلی با این حال ما می تواند. ما متوقف نمی خوردن.

بررسی رستوران: کردن استخوان BBQ & Ribhouse ارضا از اتاق غذاخوری به takeout پنجره

قبلا: فلوریدا رستوران دستور داد به اتاق ناهار خوری, پیشنهاد, takeout, تحویل, تنها

ما از مواد غذایی ارائه دهندگان که در ادامه به تغذیه و پرورش ما با وجود COVID-19 بیماری همه گیر. صنعت رستوران همواره خواستار — شاید در حال حاضر بیشتر از همیشه — و ما غذای محلی موسسات همچنان برای دیدار با کسانی که خواسته و بیش از انتظارات ما است.

در اینجا بهترین takeout وعده های غذایی ما خوردند در ماه آوریل است.

کودک عقب دنده از تگزاس تونی

احساس whiny در مورد مواد غذایی زندگی: بیش از حد مشابه نگرانی به فریزر. تخلیه ماشین ظرفشویی. ترکیب اینترنت برای راه های جدید برای طبخ مرغ با سبزیجات. تخلیه ماشین ظرفشویی.

آن زمان برای راحتی غذا و کباب از تگزاس تونی تصویر در دیکشنری زیر تعریف برای آن است. دنده و سینه خانه در ایالات متحده 41 شرق هنوز هم خود را ارائه می دهد کامل منو و شما می توانید تنظیم زمان از طریق تلفن به آن را انتخاب کنید. رستوران موفقیت با آن دگردیسی به شدت غذای آماده آشکار است که وجود دارد دو خط برای وانت. (ظاهرا بسیاری از مردم نیاز به آرامش غذا. من ترجمه و کارگردانی به "phoned-در" در انتظار منطقه است.)

حتی در 6 p. m., تگزاس تونی نوزاد عقب, دنده ($18) در حال حاضر در مناقصه به نقطه کشویی کردن استخوان. ادویه مالیده و به آرامی dabbed با سس, آنها نیاز به هیچ بیشتر ارایش چه رستوران محصور در یک ظرف از آن محبوب و شیرین نشانه سس برای کافران.

یکی از دلایل سفارش دنده را کم مایع travelability اگر چه من بلافاصله دستکاری خودم با اضافه کردن کلم بروکلی به عنوان یکی از دو طرف. این می توانست یک brothy حادثه در حال انتظار برای رخ می دهد. اما تگزاس تونی بخار ایشان با سیر خرد شده را به اضافه کردن یک عطر و طعم و پا زدن و بسته بندی آن را در یک ظرف سنگین تر و بدون مایع آن هنوز داغ وقتی رسیدم خانه. این سالاد کلم به آرامی لباس پوشیدن بود به همان اندازه غیر قابل نفوذ به رانندگی من.

از شام به طور کلی با تگزاس توست. اما ریخت و پاش در اینجا: دریافت خود را نان ذرت برای $1 اضافی و شما هرگز به عقب نگاه. پخته شده در شخصی به اندازه مربع آن را غنی و متراکم نیست cakey. کره? آنها را شامل نمی شود و من آن را از دست ندهید. به نظر من آرامش.

مکان: 4519 ایالات متحده 41 E. ناپل و 738 SW Pine Island جاده کیپ کرال

منو: texastonys.com

ساعت: 11 صبح تا 8 بعد از ظهر روزانه در حال حاضر برای دور فقط به عنوان محدودیت های شل شدن تماس برای کسب اطلاعات در ناهار خوری وجود دارد

تماس با ما: 239-732-8392 ناپل; یا 239-347-7033 کیپ کرال

— هریت Howard Heithaus

بیشتر: کمتر ناهار خوری بیشتر پخت و پز: چگونه 6 فورت مایرز ناپل وبلاگ نویسان مواد غذایی سازگار با COVID-19

Takeout گزینه های فراوان از سئول

سئول یکی از مورد علاقه من رستوران جدید در سال 2019 و آن را یکی از مورد علاقه من takeout مکان در طول بیماری همه گیر در سال 2020 است. وای چقدر turntables — شما آن را دریافت کنید.

زمانی که من معاون من سئول منظور من همیشه شروع با kimchee نان شیرین و پهن. آن را به اندازه یک بشقاب شام را کاملا گرم با کمی نیش می زنند و این باعث می شود باور نکردنی باقی مانده زمانی که زوج با یک شخص طرف تا تخم مرغ و برخی از سس تند.

سپس من در حرکت به گوشت گاو bulgogi با یک سمفونی از ظروف جانبی شناخته شده به عنوان banchan با کیک ماهی سرد oi muchim — خوشمزه کره ای, خیار سالاد — شیرین لوبیا سیاه و سفید و بیشتر از آن کیمچی.

از وجود جهان صدف خود را است. دریافت پرماجرا و سعی کنید توفو نرم خورش نارنجی روشن و شنا با غذاهای دریایی و توفو یا دنج با bibimbap صدر با فلفل قرمز رب سرخ شده با تخم مرغ و سبزیجات.

محل سکونت: 5926 برتر راه No. 116 ناپل

ساعت: Takeout ساعت اجرا سه شنبه-پنج شنبه از ظهر-8 p. m.

اطلاعات: 239-653-9406; napleskoreanrestaurant.com

ژان لو Beouf

مرغ enchiladas از ماریا رستوران مکزیکی

من واقعا نمی دانم که در آن برای شروع با این. اگر من می توانم من می خواهم فقط نشستن هر ناپل اخبار روزانه خوان را در یک جدول (در یک زمان البته من دنبال تمام COVID-19 اجتماعی فاصله پروتکل) و اسلاید در یک صفحه از enchiladas در سراسر جدول به شما.

این enchiladas پر شده با مرغ خرد شده و خفه شده در پنیر ذوب شده و یک دسته علف و غیره از خامه ترش ورقه شده پیاز سفید و روشن لایه limey "سس سبز."

غذای اصلی این است که زوج با یک طرف از برنج و refried لوبیا همراهی مناسب.

محل سکونت: 27080 پیر 41 جاده بونیتا اسپرینگز

ساعت: Takeout ساعت اجرای روزانه از 11:30 صبح تا 9 بعد از ظهر

اطلاعات: 239-495-1868; mariasrestaurantbonita.com

— Sarajane سالیوان

بیشتر: 42 رستوران (و شمارش) بازگشایی در این هفته در جنوب غربی فلوریدا

هند کوره ادویه کاری

هند کوره خود را از دست آشپز به یک رقابت رستوران در سال گذشته است. من نگران این ممکن است همه چیز را تغییر دهید و به اعتقاد من این است — برای بهتر. آشپز-صاحب Suman Chaniyil بازگشت به هند را در حالی که همچنین نظارت بر مواد غذایی در رستوران دیگر ادویه باشگاه در سن کارلوس پارک. Chaniyil نگه داشتن این ادویه کاری و masalas به عنوان تسکین دهنده (و به عنوان اختیاری آتشین) به عنوان همیشه. این است که آشپزی می کند که به خوبی به عنوان takeout و این یکی من دوست دارم از طریق زمان های خوب و بد.

محل سکونت: 724 S. کلیولند Ave. فورت مایرز

ساعت: روزانه باز برای ناهار از 11:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر و برای شام از 5-10 بعد از ظهر

اطلاعات: 239-931-6751; indiasgrillfortmyers.com

ژان لو Beouf

کوبا ساندویچ از فرناندز گاو

اول همکاران من مرا رو به روی کافه Cubano در غیر این صورت شناخته شده به عنوان کوبا اسپرسو. کمی شات به اندازه عینک فوق العاده-کافئین دار و hyper-قهوه شیرین به اندازه کافی برای نگه داشتن کسی برای چند روز.

اما پس از آن من تا به حال فرناندز کوبا ساندویچ. ترکیبی از خرد گوشت ژامبون قطعه قطعه سفید آمریکا و پنیر و ترشی و خردل فشرده تا زمانی که آن را بیشتر یادآور یک ترد قطعه ای از بهشت از یک ساندویچ است. (توجه داشته باشید: یک سنتی کوبا به عنوان توضیح داده شده توسط این منو رنگی هام و با استفاده از پنیر سوئیسی و مایو.)

من می دانستم که خود را ساندویچ خوب بود. اما امید من کم بود که ساندویچ حمل خواهد بود که یکی-دو پانچ منحط طعم و قابل توجهی بحران اگر من دستور داد آن را تحویل.

من خوشحالم که به گزارش من اشتباه بود. بنابراین اشتباه است که من دستور داد همان وعده غذایی دو بار در ماه آوریل است. من شرمنده هستم.

من دستور غذا را در Grubhub و رانندگان بودند و مهربان و مودب و اغلب غذا به من سریع تر از زمانی که من سفارش از رستوران های دیگر. ساندویچ جیب شادی پیچیده منظمی توسط یک لایه نازک از آلومینیوم فویل هنوز گرم و تازه است.

بیشتر: 6 ناپل رستوران است که شما را در سراسر جهان در حالی که به سختی ترک خانه — JLB

من می خواهم پیشنهاد حذف سیب زمینی از سفارش خود را. آنها می آیند در داخل یک ظرف پلی استایرن که بخار آنها را به sogginess قبل از دریافت آنها را به درب خود را و شما خواهد شد بسیار بهتر است سفارش خود را Croquetas de la Casa خدمت به عنوان یک سفارش از چهار. سنتی ژامبون croquetas که در حال مرتب کردن بر اساس مانند موزارلا چوب به جز ساخته شده با ژامبون و بهتر هستند و ارزش هر کالری از هر نیش.

آدرس: 1201 پیپر Blvd. مجموعه 10 ناپل

ساعت: 11 صبح-9 p. m. روز شنبه از طریق شنبه, 11 صبح-10 .m. دوشنبه از طریق شنبه.

قیمت: کامل فرناندز کوبا ساندویچ: $11.95, Croquetas de la Casa: $4.99

اطلاعات بیشتر: fernandezthebull.com

— اندرو اتکینز

لطفا در نظر گرفتن اشتراک: https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن