مشخصات دیگر: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis هنوز هم نگه داشتن داده ها در COVID-19 مرگ و میر ناشی از

نظرهیئت تحریریه Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 11:00 PM EDT مارس 12 سال 2020ایالت فلوریدا است که پنهان کردن اط

توسط ABTINNEWS در 24 اردیبهشت 1399

نظر

ایالت فلوریدا است که پنهان کردن اطلاعات در مورد کوروناویروس مرگ و میر از شهروندان است. تحت هدایت رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و فلوریدا وزارت بهداشت دولت همواره حاضر به اطلاع رسانی در مورد مرگ و میر و عفونت در فلوریدا خانه های پرستاری و زندانها و در حال حاضر coronavirus مرگ و میر به عنوان مستند توسط بازرسان پزشکی.

به عنوان مرگ و میر ناشی از این ویروس در ادامه به افزایش روزانه, هرگز اخیر در حافظه تاریخی وجود داشته است بیشتر نگران کننده صفحه نمایش از فلوریدا دولت را تیره انگیزه برای پنهان کردن حقیقت از شهروندان خود است. شهروندان باید خشم.

مهم گزارش از میامی هرالد در هفته گذشته مفصل ایالت فلوریدا تصمیم به خاموشی بزرگ عصری اطلاعات عمومی از برگه های اطلاعات در مورد ایالت مرگ و میر ناشی از کوروناویروس.

هرالد و دیگر سازمان های خبری از جمله Pensacola اخبار, مجله تا به حال به دنبال دسترسی به لیست برای هفته ها. با توجه به هرالد اسناد وارد شده از فردی بازرسان پزشکی و نگهداری توسط وزارت فلوریدا اجرای قانون است. قبل از آن دولت بوده و ارائه آن را.

سر از فلوریدا معاینات پزشکی کمیسیون که حاکم بر دولت 21 بازرسان پزشکی تایید کرده است که این اطلاعات به افشای تحت دولت سوابق قانون است. در واقع چنین مرگ و میر اطلاعات مهمتر نگهداری برای دسترسی عمومی در موارد ایالت بلایای طبیعی مانند طوفان و بیماری های همه گیر.

هرالد اشاره کرد که برای نزدیک به 30 سال پس از طوفان اندرو DOH هرگز اعتراض به افشای عمومی از پرونده مرگ.

هنوز DeSantis دولت به طور ناگهانی به کارگردانی اطلاعات را مخفی نگه داشته است.

باربارا پترسون رئیس جمهور سابق متمم اول قانون اساسی در بنیاد گفت: هرالد "به هر دلیلی فرماندار ما در حال تلاش برای مخفی کردن اطلاعات — اول در مورد خانه های پرستاری و در حال حاضر از محققین پزشکی. آنها در تلاش هستند به رنگ یک تصویر گلگون با امتناع به ما ارائه اطلاعات دقیق است که اجازه می دهد تا ما را به تصمیم گیری آگاهانه در مورد سلامت و ایمنی از خانواده ما است."

این اطلاعات عمومی بسیار مهم است در میان این بحران در بخشی به دلیل مرگ و بیماری گزارش از دولت های متعدد سازمان مطابقت ندارد ، هرالد توضیح داد که مرگ تعداد از وزارت فلوریدا اجرای قانون نمی چین با مرگ و میر گزارش شده از وزارت بهداشت.

و به تازگی به عنوان یک ماه پیش, مرگ, شمارش از محققین پزشکی حدود 10 درصد بالاتر از آمار منتشر شده توسط DOH.

سوابق اخیر در سوال قبلا منتشر شده توسط بازرسان پزشکی کمیسیون تا DeSantis دولت دستور داد آنها را به توقف و redact اطلاعات خاصی در مورد مرگ و میر.

این است DeSantis " تیره الگو: شهروندان در مواجهه با یک بحران بهداشتی و فرماندار تلاش می کند به جلوگیری از آنها را از دیدن حقیقت است.

در این میان شیوع بیماری در سالمند-مراقبت از مراکز و خانه های سالمندان DeSantis به دنبال سپر نام از امکانات از شهروندان که اعضای خانواده ممکن است در معرض خطر در داخل.

وزارت فلوریدا اصلاحات hid تعداد موارد در زندانها برای هفته ها.

و همانطور که اشاره شد توسط هرالد ، DeSantis دولت است که هنوز پنهان کردن اطلاعات در مورد پرونده از نتایج تست از آزمایشگاه خصوصی که در حال دست زدن به 90 ٪ از تمام تست در دولت است.

این سرپیچی از شفافیت در وضعیت اضطراری غیر قابل توجیه است. فلوریدا فرمانداران از هر حزب سیاسی نشان داده اند به مراتب بیشتر و تعهد به امنیت عمومی و اساسی حق می دانم که در طول زمان از ایالت بحران است. آن را یک ارزش اساسی است که بدون شک خواهد بود تایید توسط فرمانداران جمهوریخواه مانند جب بوش و باب مارتینز فقط به عنوان به خوبی به عنوان دموکرات مانند Reubin Askew و باب گراهام.

چرا DeSantis شده است مجموعه ای مرده در کتمان حقیقت از شما در این لحظه از بحران مخالف شناخت.

ما سازمان های خبری باید یک بار دیگر متعهد به فایل کت و شلوار برای اطلاعات عمومی از طرف شما — به نمایندگی از حقیقت و شفافیت و امنیت عمومی.

ما به شدت تشویق شهروندان از همه احزاب سیاسی برای تماس با دفتر فرماندار به عنوان به خوبی به عنوان دولت خود را قانون گذاران و محکوم کردن دولت در جریان حمله خود را حق اساسی بهداشت عمومی اطلاعات است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن