یکی دیگر از مشاهده (شهر ساحلی دایتونای اخبار مجله): آهسته برای گوسفند آبی

نظرهیئت تحریریه دیتونا بیچ اخبار مجلهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 29, 2020دولت زیست شناسان نمی تواند با قطعیت بگو

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

نظر

دولت زیست شناسان نمی تواند با قطعیت بگوید که چرا مرگ و میر در فلوریدا گوسفند آبی است خونتان. اما آنها خیلی خوب حدس می زنم: آنها فکر می کنم بیشتر گوسفند آبی در حال کشته شدن توسط قایق. و دلیل خوبی وجود دارد به فکر می کنم آنها درست است.

اگر پس از این قتل عام تکان دهنده است. تا کنون این سال, 355 گوسفند آبی " بوده و قرار دادن آن در مسیر سوم-بدترین مرگ سال برای گوسفند آبی. و این که بدون تهدیدات طبیعی است که شناخته شده به علت نرخ مرگ بالا از جمله سمی شکوفه جلبک است که کمک به تولید بیش از 800 مرگ و میر در سال 2013 و 2018 اخبار-مجله ابیگیل Brashear گزارش. اضافه کردن که به زمستان نسبتا ملایم کاهش تعداد مرگ و میر ناشی از سرما و استرس حداقل در بخش اول از سال 2020 — و به احتمال زیاد مقصر پدیدار می شود.

فلوریدا شناخته شده است برای چندین دهه است که سرعت قایق به راحتی می توانید شکستن و یا کشتن ملایم و آهسته در حال حرکت پستانداران دریایی. در واقع فردی گوسفند آبی هستند شناسایی شده توسط اسکار الگوهای از وحشتناک برخورد با قایق. آهسته با سرعت مناطق به وضوح مشخص شده و باید اجرا شود. در عین حال هر سال پس از سال 2016 تعداد گوسفند آبی کشته شده توسط قایق افزایش یافته است.

این اعداد فازی. فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون آژانس شارژ با مستند گاو دریایی مرگ و میر. اما با توجه به coronavirus کمتر necropsies در حال وقوع و کمتر لاشه گاو دریایی در حال بازیابی در حالی که آن را هنوز هم ممکن است برای برآورد یک علت مرگ و میر است. بنابراین وجود دارد هیچ راهی برای اطمینان می گویند که بیشتر گوسفند آبی در حال مرگ هستند از قایق اعتصاب.

که هیچ کس تقصیر. آن را حس می کند به تماس با یک توقف به عملکرد دولت است که در برخواهد داشت خطر قرار گرفتن در معرض ویروس به انسان دانشمندان شارژ با گریم وظیفه انجام necropsies.

اما مقامات را مشاهده کرده اند که به عنوان یک جامعه دور شکلی از تفریح و سرگرمی به محبوبیت قایقرانی به نظر می رسد در افزایش است. بیشتر قایق در آب معمولا منجر به بیشتر گاو دریایی اعتصاب.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: برخی از گاو دریایی مرگ و میر باقی خواهد ماند یک رمز و راز به عنوان فلوریدا تجارب دیگر مرگبار سال

بهترین راه برای مقامات فلوریدا به واکنش نشان می دهند ؟ فرض کنیم که بیشتر گوسفند آبی در حال مرگ هستند در قایق اعتصاب و اقدام مناسب است.

که می تواند شامل قوی تر تلاش برای آموزش از طریق عمومی-اطلاعیه ها از طریق رسانه ها و در اسکله قایق رمپ و اسکله در نزدیکی شناخته شده گاو دریایی جمع آوری امتیاز. کمک طلب کردن از محبوب فلوریدا مانند نجات گاو دریایی باشگاه بنیانگذار Jimmy Buffett برای تلویزیون و رادیو و روزنامه نقاط تشویق بیشتر برای مراقبت از گوسفند آبی.

این FWC نیز باید گام تا بازی خود را وقتی که می آید به اجرای آهسته با سرعت مناطق. فلوریدا مقامات دانم گاو دریایی مناطق سرعت کار برای صرفه جویی در زندگی در سه راه: آنها به boaters بیشتر واکنش زمانی که آنها نقطه یک گاو دریایی آنها به گوسفند آبی بیشتر زمان به خارج شدن از راه و در آنها کاهش شدت صدمات هنگامی که یک گاو دریایی زده توسط یک قایق.

آن را نمی خواهد بود آسان است. فلوریدا آبراه باید صدها کیلومتر از سرعت مناطق و FWC افسران در حال گسترش نازک است. اما هنگامی که کلمه می شود که اجرای تلاش ها باید افزایش نرخ داوطلبانه انطباق باید بالا برود.

آن را سخت به تصور کنید فلوریدا بدون گوسفند آبی و دولت انجام داده است یک کار خوب کمک به هنگامی که در معرض انقراض بازیابی (به نقطه ای که در آن بوده است "downlisted" صرفا تهدید). اما مردم هنوز هم شکننده و گوسفند آبی هنوز هم محبوب فلوریدا از مدرسه کودکان به شهروندان ارشد. آنها ارزش مبارزه برای نجات.

سرمقاله نوشته شده توسط دیتونا بیچ اخبار-مجله به نمایندگی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن