تحلیل: چرا خلیج مکزیک سرخو ماهیگیران تفننی آن را آسان تر از اقیانوس اطلس ماهیگیران تفننی?

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهانتشار: 10:06 AM EDT Jun 20, 2020سرخو محبوب گرفتن برای ماهیگیران تفننی و تفریحی

توسط ABTINNEWS در 31 خرداد 1399

سرخو محبوب گرفتن برای ماهیگیران تفننی و تفریحی و تجاری ماهیگیران. آنها یکی از بزرگتر اعضای اهمیت-هامور مجتمع ماهی در آبهای دور از ساحل جنوب اقیانوس اطلس و خلیج مکزیک است.

در سال 1988 شیلات آمار نشان داد کاهش در وضعیت سهام. پس از سالها کار بر روی راه حل های سرخو ادامه داد: به overfished در 2000s.

در نهایت زبان در Magnuson Stevens قانون ملی قانون تعریف می کند که چگونه فدرال شیلات منابع به مدیریت reauthorized تحت ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش در سال 2007 بسته سرخو شیلات تا زمانی که سهام می تواند بازسازی است.

بسته شدن

در سال 2010 سرخو شد محدودیت های تفریحی ماهیگیران تفننی و تجاری ماهیگیران در اقیانوس اطلس. از آن زمان به بعد محدود دهانه جای گرفته اند را قادر می سازد ماهیگیران تفننی برای گرفتن چند.

وقتی که می آید به دسترسی به سرخو شیلات فلوریدا ماهیگیران تفننی می توان به یک مورد از دارا و ندار. هر سال اطلس ماهیگیران تفننی باید به التماس برای یک تعداد انگشت شماری از روز را به یکی از خانه برای صرف شام. در ضمن سواحل خلیج فارس سرخو ماهیگیران تفننی بیش از یک ماه به ماهی به همین گونه است.

در واقع در حالی که سرخو سهام سقوط در اقیانوس اطلس و خلیج فارس ماهیگیران تفننی هرگز مواجه شده و در مجموع بسته شدن تنها روز کمتر در این فصل ماهیگیری.

در اینجا فقط چند تفاوت در چگونه سرخو مدیریت سواحل توسط ساحل:

  • ماهیگیری در روز در سال 2020 های نجومی: اطلس 4; خلیج فارس 45
  • کیسه های روزانه حد در هر ماهی گیر: اطلس 1; خلیج فارس 2
  • حداقل طول: Atlantic no; خلیج فارس, 16 اینچ
  • نزولی دستگاه مورد نیاز: اطلس بله (بعد از جولای 15); خلیج فارس, هیچ
  • د-اتصال دستگاه مورد نیاز: اطلس yes; خلیج فارس yes
  • سالانه تفریحی گرفتن محدودیت برای سال 2020: اطلس 29,656 اهمیت; خلیج فارس 3.1 میلیون پوند

به تاکید این اختلاف از جمله اين فصل آینده اطلس سرخو ماهیگیران تفننی داشته 41 روز از سال 2010 به گرفتن اهمیت. خلیج فارس ماهیگیران تفننی دریافت بیش از آن در هر سال است.

اد قاتل: اهمیت حماقت هنوز ماهیگیران تفننی دیدن قرمز

بیشتر: سرخو فصل تاریخ منتشر اطلس ماهیگیران تفننی

چرا تفاوت ؟

آن را به این دلیل که آمار خرس تفاوت در رویکردهای مدیریت گفت: Roy Crabtree منطقه ای مدیر ملی اقیانوسی جوی اداره شیلات جنوب شرقی منطقه ای ،

"دلیل اصلی این است که خلیج سهام سرخو به مراتب پربارتر از جنوب اقیانوس اطلس" Crabtree گفت. "اکثر خلیج فارس ماهی های صخره سهام به مراتب سازنده تر است."

خلیج فارس بهتر است یک زمین پرورش برای اقتصادی مهم گونه از ماهی ها به دو دلیل اصلی:

  • بزرگتر فلات قاره
  • مواد مغذی تغذیه توسط رودخانه می سی سی پی

"خلیج فارس بیشتر میگو و سهمیه برای همه چیز بالاتر وجود دارد," او گفت:.

فلوریدا ماهیگیران تفننی ماهیگیری برای-استخدام منشور عروق ترکیب به طور متوسط 20,062 پوند سرخو در هر روز در طول فصل ماهیگیری در دسترس در 2017-2019 با توجه به NOAA داده است. که خیلی قوی ماهیگیری.

ترکیب مجاز گرفتن برای ماهیگیران تفننی و تفریحی و تجاری ماهیگیران در خلیج فارس صعود از 5 میلیون پوند در سال 2008 به 13.1 میلیون پوند در سال 2019.

در سال 2018 به وزارت بازرگانی NOAA شیلات' پدر و مادر, آژانس های مشترک یک برنامه دو ساله برای تغییر مقدار از مدیریت دریایی و شیلات در فدرال آب به پنج کشور هم مرز با خلیج فارس: فلوریدا, آلاباما, لوئیزیانا و تگزاس.

سرخو بود که انگیزه برای تغییر در رویکرد. به تاریخ همین بوده است نه اعطا شده به جنوب اقیانوس اطلس متحده توسط اداره NOAA شیلات: Florida Georgia, کارولینای جنوبی و کارولینای شمالی است.

"اعطای این تجربی مجوز ماهیگیری به همه پنج کشور در ادامه کار ما آغاز شده در سال گذشته برای گسترش تفریحی ماهیگیری فرصت ها از طریق هماهنگ خلیج فارس گسترده فصول" U. s. Department of Commerce, منشی, Wilbur راس گفت: در آن زمان. "ما در حال رفتن به آمریکا این فرصت را برای نشان دادن مدیریت موثر است که باعث بهبود فرصت های تفریحی برای همه آمریکایی ها است. ما خواهد بود با همکاری نزدیک با ایالات متحده و خلیج فارس شیلات شورای مدیریت برای اطمینان از موثر حفاظت و مدیریت سرخو سهام."

اقدامات فدرال شیلات مدیران تصویب طراحی شده برای افزایش سهام سرخو در آبهای اقیانوس اطلس. با هر نوع شانس در چند سال اختلاف بین بدن آب را حتی تا.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: اهمیت و هامور را بهتر از زنده ماندن با انتشار در حال حاضر مورد نیاز نزولی دستگاه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن