تجزیه و تحلیل: در Treasure Coast, دولت, 'پرچم قرمز' قانون اغلب اهداف مردان را تهدید به خودکشی

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:35 AM EDT 21 مه سال 2020هنگامی که یک مشکل در پورت سنت لوسی

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

هنگامی که یک مشکل در پورت سنت لوسی عراق جانباز donned نظامی جلیقه ضد گلوله در داخل خانه خود را مسلح خود را با یک AR-15 سبک تفنگ و تهدید به "قرار دادن یک گلوله" را در سر همسرش او به نام 911.

44 ساله که سابقه خشونت هشدار داده بود خود را وحشت زده اگر همسر او به نام پلیس "وجود دارد خواهد بود یک حمام خون و ما همه می میرند."

او بعدها گفت: ماموران شوهر او آبخوری سنگین و او مشکوک او دچار اختلال استرس پس از سانحه دادگاه سوابق نشان می دهد.

پورت سنت لوسی پلیس شامل کلامی تهدید و عکس, همسر در زمان او brandishing تفنگ نیمه اتوماتیک در مارس 2018 دادخواست به دنبال یک خطر حفاظت منظور حذف تا یک سال و سه سلاح گرم و مهمات متعلق به او.

بیشتر: کالیبراسیون فلوریدا جدید 'red flag' قانون | نمایی دیگر

یک قاضی دادخواست داده و آن را یکی از اولین استفاده از این گنج در سواحل فلوریدا به اصطلاح "پرچم قرمز" قانون تصویب شده در مارس 2018 پس از تیراندازی دسته جمعی در Marjory Stoneman داگلاس دبیرستان در پارک یک ماه قبل است.

قانون اجازه می دهد تا سازمان های اجرای قانون به درخواست قضات به طور موقت توقیف سلاح گرم از افرادی که در نشان دادن علائم هشدار دهنده از خشونت به عنوان پارک تیرانداز بود. هدف این بود که به تعادل امنیت عمومی با حقوق شخصی با حفاظت از متمم دوم حق خود سلاح گرم و پنجم متمم را به دلیل روند.

بیشتر: جدید فلوریدا قانون اجازه می دهد تا دادگاه های پلیس برای به دست گرفتن اسلحه از بیمار روانی

در اکتبر 2018 هند رودخانه شهرستان کلانتر دفتر اعطا شد خطر حفاظت منظور حذف 10 سلاح از 72 سال ورو بیچ مردی که نشان داد تا در خانه همسایه و برگزاری یک تفنگ در حالی که این ادعا مردم در تلاش بودند به burglarize خانه اش و سرقت کیف پول خود را که در جیب خود.

به طور کلی ساحل گنجینه قضات را اعطا 211 از 219 خطر حفاظت سفارشات که مارتین سنت لوسی و رودخانه هند شهرستانهای' مأموران اجرای قانون به دنبال از طریق مارس و یا در مورد 95%.

ایالت قانون اعمال شده است بیش از 3500 بار در دو سال گذشته با سرعت و شتاب در طول نیمه 2019 با توجه به آسوشیتد پرس.

یک تحلیل AP از قانون نشان داد استفاده از آن شده است در تعارض با برخی از استان ها و شهرستانها با استفاده از آن به ندرت و دیگران نه در همه.

مرتبط با: Escambia County دانش آموز AR-15, پدر 54 اسلحه برداشته تحت پرچم قرمز قانون

گزارش پلیس همراه با دادخواست در گنج ساحل نشان می دهد در بسیاری از موارد الکل یا مواد مخدر به احتمال زیاد یک عامل در هر حادثه. اغلب حوادث درگیر افراد نمایش سلاح ها در صورت تهدید به خود به دیگران و یا هر دو.

یک TCPalm بررسی 219 دادخواست از طریق 31 مارس در سه شهرستان منطقه نشان داد 173 درگیر افراد تسلیم شدن حدود 876 سلاح و هزاران نفر از مهمات.

حدود نیمی درگیر پلیس آغاز بیکر عمل که نیاز به افسران برای حمل و نقل یک فرد به نزدیکترین واجد شرایط مرکز سلامت روان به صورت یک بحران ارزیابی است. برخی از موارد منجر به تشکیل پرونده از اتهامات جنایی.

اکثریت دادخواست -164 — درگیر مردان سفید پوست با 86 تهدید به خودکشی 47 تهدید به ارتکاب قتل و 13 و تهدید هر دو.

یکی دیگر از 18 دادخواست درگیر مردان سفید ساخت مشخص نیست که اظهارات متقاعد پلیس قابل توجهی خطر وجود داشته است.

سوابق نشان می دهد 86-year-old man, قدیمی ترین فرد در سه منطقه شهرستان را منوط به خطر حفاظت سفارش; جوانترین بود 14-year-old boy.

هفت دادخواست هدفمند پسران نوجوان — پنج نفر در شهرستان سنت لوسی; دو در شهرستان مارتین — که توصیف تهدیدات خشونت علیه یک مدرسه یا ideations از ارتکاب یک جرم تیراندازی. هیچ یک به نظر می رسد در حال حاضر یک تهدید فوری از آسیب به دانش آموزان یا کارکنان مدرسه.

سایر یافته ها شامل:

  • 24 دادخواست درگیر سفید زنان
  • 21 دادخواست درگیر 20 سیاه مرد و یک زن
  • 10 دادخواست درگیر 9 اسپانیایی و یک ساله اسپانیایی زن

نه یک تفنگ گرفتن

جیمز Harpring, undersheriff در رودخانه شهرستان که خدمت در Marjory Stoneman داگلاس دبیرستان کمیسیون امنیت عمومی گفت: اجرای قانون ممکن است به دنبال یک خطر حفاظت از سفارش, اما تصمیم به اعطای یک به یک قاضی.

"این چیزی نیست که ما می خواهیم به رفتن گرفتن اسلحه از مردم; آن را تا به چیزی برای انجام با آن. ما نمی," او گفت:. "موارد که شده اند قضایی تایید خواهد حمایت از این ایده است که ما استفاده از آن را بسیار مناسب بسیار عاقلانه و در شیوه ای که در آن در نظر گرفته شده بود."

بیشتر: TC 911 مراکز ارزیابی قوانین جدید بر اساس پارکلند تیراندازی تحقیقات

Harpring با اشاره به مدت زمان پاسخ به یک حادثه به پر کردن مدارک دادگاه برای به دست آوردن یک دستور موقت می تواند در عرض چند ساعت و یک جلسه نهایی رخ می دهد باید ظرف 14 روز.

زمانی که دادگاه نظر به دادخواست او گفت: زمینه مهم است.

"یک قاضی ممکن است در نگاه ... کسی که می گوید:" من احساس می کنم محزون و من قصد دارم به کشتن خودم "(و) که یک تفنگ روی میز" Harpring گفت. "به عنوان کسی که از اظهارات کلی در مورد محزون بودن و یا احساس نمی مانند زندگی کنه."

استاندارد به اعطای خطر حفاظت منظور نیاز به یک قاضی برای پیدا کردن "روشن و قانع کننده" شواهدی وجود دارد که کسی که "شمار قابل توجهی خطر باعث صدمه شخصی" با خرید و یا داشتن یک اسلحه یا مهمات.

عواملی مانند قبل از اعمال خشونت و سوء مصرف مواد و سلامت روان نمونه هایی از آنچه که ممکن است تاثیر یک قاضی حکم.

اگر دادخواست داده است فرد آسیب دیده می تواند یک بار درخواست برای این منظور برداشته شود و اسلحه بازگشت. پلیس همچنین می توانید بپرسید که منظور تمدید شود تا یک سال دیگر.

اگر یک قاضی رد دادخواست قانون نیاز به دادگاه به دولت دلایل انکار است.

برای مثال Indian River County مدار قاضی مایکل لین در انکار یک مارس 2019 درخواست نوشت معاونین کلانتر "موفق به اثبات روشن و شواهد قانع کننده که مخاطب ساخته تهدید خشونت به خود است."

به همین ترتیب, Martin County مدار قاضی باربارا Bronis در نوامبر 2018 در بر داشت وجود دارد "کافی روشن و شواهد قانع کننده" ارائه شده توسط استوارت پلیس که 74 ساله با یک اختلال دوقطبی "تا کنون در نظر گرفته شده برای استفاده از یک سلاح خطرناک و یا اسلحه گرم با قصد آسیب به خود یا شخص دیگری است."

هر کسی نقض خطر حفاظت منظور و با در اختیار داشتن یک اسلحه یا مهمات را می توان دستگیر و به یک سوم جرم درجه که حامل یک مجازات تا پنج سال در زندان است.

در Treasure Coast هشت نفر دستگیر شده اند برای نقض یک خطر حفاظت از سفارش, اما سوابق نشان می دهد اکثر آنها دستور داد تا به خدمت دوره مشروط شدن و هیچ کدام بودند به زندان فرستاده شود.

سنت لوسی County, منجر, منطقه

129 خطر حفاظت سفارشات پی در سنت لوسی شهرستان پورت سنت لوسی پلیس واصل 93 دادخواست — بیشتر از هر گنج در سواحل آژانس های اجرای قانون. سنت لوسی شهرستان کلانتر دفتر ثبت 36 دادخواست.

از طریق یک سخنگوی پورت سنت لوسی رئیس پلیس جان Bolduc کاهش یافت یک مصاحبه درخواست.

نوشته شده در پاسخ هماهنگ با پورت سنت لوسی پلیس و شهر وکیل جیمز استوکس آژانس کاهش یافته است به حدس و گمان که چرا آنها در منطقه منجر شود برای تعداد دادخواست واصل شده است.

"شایان ذکر است که PSLPD بزرگترین منطقه خدمات و بیشترین جمعیت در Treasure Coast" مقامات شهرستان اعلام کرد.

فورت پیرس پلیس معاون رابرت Ridle تایید آژانس است و هرگز به دنبال خطر ابتلا به منظور حفاظت.

"در حالی که ما را به در نظر گرفتن امکان تشکیل پرونده برای یک خطر حفاظت از نظم زمانی که قابل اجرا باشد ما مواجه نیست هر مورد که ملاقات آستانه تشکیل پرونده" Ridle گفت: از طریق ایمیل.

رئیس پلیس دایان Hobley-Burney, از طریق یک سخنگوی کاهش یافت یک مصاحبه در صورت درخواست به بحث در مورد بخش تجربه با خطر حفاظت سفارشات. شهرستان فورت پیرس وکیل پیت Sweeney نمی پاسخ به یک ایمیل به دنبال نظر.

در پاسخ به ایمیل فرستاده سوالات Ridle گفت: این سازمان دارای یک سیاست نوشته شده در مورد خطر حفاظت سفارشات "و معیار برای درخواست RPO دادخواست."

"دستیار دادستان شهرستان و آموزش ما سرپرست انجام آموزش در معرض خطر حفاظت سفارشات برای ما کارکنان" Ridle اشاره کرد. "این است که ما پروتکل که تمام دادخواست برای یک خطر حفاظت منظور تکمیل خواهد شد توسط یک کارآگاه و روت به شهرستان دفتر دادستان برای بررسی."

منتقدان

قانون است و ایجاد جنجال و برخی از وکلای دفاع به چالش کشیده اند آن را با این استدلال آن را نقض قانون اساسی از جمله حق حمل سلاح است.

دیگر منتقدان ادعا می کنند این قانون تبعیض علیه فقیر چون بر خلاف در یک پرونده جنایی دسترسی به وکیل نیست ارائه شده است.

Riesman | فلوریدا دولت مصرف مردم اسلحه اما قانون را دور از کامل

در ماه مه سال 2018 فورت پیرس وکیل جاناتان "جی" Kirschner به نمایندگی از 19 سال بندر سنت لوسی که او گفت: هرگز نباید این موضوع خطر ابتلا به منظور حفاظت.

مشتری خود را Kirschner گفت: تا به حال از کار اخراج شده از یک رستوران کار پس از اظهارات عجیب و غریب به همکاران در مورد Nikolas کروز, مرد متهم به پارک تیراندازی. سه ماه بعد مرد بررسی خود را به یک مرکز سلامت روان برای "قتل ideations و مزاحم افکار مایل به ضرر مردم" که یک پرستار به گزارش FBI تدریس خصوصی در خانه.

یک روانپزشک در حال حاضر امضا مقالات به مرد تفنگ ساچمهای دور گرفته شده اما پورت سنت لوسی پلیس به دنبال یک خطر حفاظت ترتیب است که مورد تایید قرار گرفت.

Kirschner ناموفق به چالش کشیده قانون به عنوان overbroad بیش از حد مبهم و یکی با عجله از طریق قوه مقننه در پاسخ به یک تراژدی.

"آن را نه تنها به خوبی با هم قرار داده اساسنامه" Kirschner گفت. "آن را خاموش زنجیره ای مبهم در برخی از اماکن و آن را مخلوط کردم بار اثبات است که گیج کننده است. وجود دارد بسیاری از مشکلات با قانون است."

بیشتر: بیشتر ذغال سنگ, لی ساکنان مبارزه برای نگه داشتن اسلحه در زیر پرچم قرمز قانون تا به حال هیچ وکیل

او اصرار داشت خود مشتری بود و نه یک تهدید و مجازات شد برای سخنرانی که حفاظت شده تحت متمم اول قانون اساسی.

"خوشبختانه آسیبی در اینجا ... هیچ کس می رود به زندان هیچکس جریمه," او گفت:. "آنها فقط نمی تواند استفاده از چیزی است که آنها می خواهید به استفاده از برای یک دوره از زمان."

ایمنی ابزار

Martin County Clerk از مدار دادگاه و حسابرسی کارولین Timmann که به دقت دنبال قانون پس از آن تصویب و گفت: سازمان های اجرای قانون و استفاده از آن برای نگه داشتن افسران و امن است.

"از آن ساخته شده است یک تفاوت ... و زمانی که افراد در حال تهدید خود, اقدام به خودکشی, هنگامی که شما به خشونت حاضر, بیماری های روانی," او گفت: "اجرای قانون است که در خط مقدم و چه من از شنیدن از آنها این است که یک ابزار ارزشمند برای آنها است."

او اذعان کرد موضوع کنترل اسلحه و حقوق فردی عمیقا شخصی برای اکثر مردم است.

"تراژدی اغلب درخشش یک نور روشن در مسائل مهم" او گفت:. "اینها وحشیانه تجارب یادگیری و گاهی اوقات آن را طول می کشد چند تلاش می کند برای قرار دادن مطلق بهترین سیستم در محل برای جلوگیری از از دست دادن از آینده زندگی می کند."

در اینجا یک county-توسط-شهرستان نگاه دادخواست واصل بین مارس 2018 و مارس سال 2020 است. در حالی که اکثریت محلی موارد درگیر مردان سفید تهدید به خودکشی به عنوان نمونه در زیر نشان Treasure Coast سازمان های اجرای قانون مواجه می شوند طیف وسیعی از شرایطی که باعث شد ماموران به دنبال یک خطر حفاظت سفارش.

شهرستان سنت لوسی

سازمان های اجرای قانون ثبت 129 دادخواست; دو را تکذیب کرد

93: پورت سنت لوسی اداره پلیس; دو تمدید یک فرمت انتظار

36: St. Lucie شهرستان کلانتر دفتر; چهار پسوند اعطا

100: موارد منجر به تسلیم شدن حدود 301 سلاح گرم

67: اجرای قانون آغاز بیکر عمل

فوریه سال 2020: یک زن 48 ساله خودکشی مرد از بندر سنت لوسی اجاره هفت تیر از سنت لوسی تیراندازی مرکز و با استفاده از آن خود را به ساقه در سر در تفنگ محدوده. این مرد جان سالم به در برد. او گفت که ماموران او دو قطبی و قبلا اقدام به خودکشی چهار بار.

مارس 2018: 64 سال لانتانا که متعلق به یک مجتمع مسکونی در هاچینسون جزیره پیدا شد داخل هاچینسون جزیره مغازه در جنسن بیچ, پوشیدن شلوار پیژامه و brandishing لود Glock handgun. به عنوان سنت لوسی شهرستان کلانتر معاون دستور داد که مرد را به رها کردن تفنگ خود را دریافت و بر روی زمین مردم در فروشگاه شروع به فرار. معاون اشاره کرد مردی بود بسیار اشتباه است و ممکن است مبتلا به زوال عقل.

Indian River County

سازمان های اجرای قانون ثبت 51 دادخواست; چهار را تکذیب کرد

42: Indian River County Sheriff ، یکی از فرمت

4: Vero Beach Police Department

3: Sebastian اداره پلیس

2: رودخانه هند سواحل عمومی و امور ایمنی

36: موارد درگیر تسلیم شدن حدود 166 سلاح گرم

29: اجرای قانون آغاز بیکر عمل

ژانویه 2019: یک Veterans Affairs, رسمی, هشدار نمایندگان به 36 سال های دریایی جانباز در "کامل ناتوانی" به دلیل PTSD بود که تهدید به خودکشی در پیام های متنی را به دوستان. نمایندگان آغاز بیکر عمل پس از یادگیری ساحل Vero که متعلق به 15 سلاح گفت که او "غرق در افسردگی" و "کل زندگی برای یک دلیل تا به حال پژمرده."

جولای 2019: 64 سال Vero Beach, مردی که متعلق به 14 سلاح گرم, پیامک همسرش ویدئوها تهدید به پرتاب سگ او از کامیون پنجره در امتداد بزرگراه بین ایالتی 95 سپس کشتن او و خودش. نمایندگان واقع مرد با یک تفنگ دستی در کامیون خود و آغاز یک نانوا پس از عمل همسر خود به نام 911 از یک هتل قبلا گفته او فشرد او برگزار شد و یک تفنگ به سر و تهدید به او شلیک کنید.

مارتین کانتی

سازمان های اجرای قانون ثبت 42 دادخواست; دو را تکذیب کرد

38: Martin شهرستان کلانتر دفتر

5: استوارت اداره پلیس

1: Sewall نقطه Police Department

36: موارد درگیر تسلیم شدن حدود 117 سلاح گرم

24: اجرای قانون آغاز بیکر عمل

ژانویه 2020: Martin County sheriff نمایندگان مجبور شدند به یک بن بست با مسلح 55 ساله جنسن بیچ مردی که تهدید به خودکشی در تماس ها و پیام های متنی با همسر سابق خود. او گفت: نمایندگان او معتاد به الکل و مواد مخدر و تشخیص اختلال خلقی. نام نمایندگان در سوات ماموران پس از مرد مسلح با یک "بلند خمرهای شکل تفنگ" را به اهتزاز درآوردند سلاح در اطراف خارج قبل از عقب نشینی در داخل خانه خود را. او پس از تسلیم و معاونان آغاز بیکر عمل می کنند.

اکتبر 2019: Martin County Sheriff نمایندگان آغاز بیکر عمل برای یک دختر 17 ساله و دانش آموز مرد در Willoughby مرکز آموزش مجازی بود که "ساخت تهدیدات تیراندازی و کشتار." دانشجویی که تا به حال تاریخچه سلامت روان مشکلات, برنامه ریزی برای انجام یک تیراندازی در جنسن بیچ دبیرستان با یکی دیگر از دانشجویان به دلیل "او می خواست معروف شود." نمایندگان با اشاره به پسر بچه تا به حال هیچ دسترسی به سلاح گرم.

نویسنده کارکنان Lamaur Stancil کمک به این گزارش.

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCpalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن