'یک غول صنعت': بن هیل گریفین III عظیم حضور در مرکبات

کوین Bouffard kevin.bouffard@theledger.comمنتشر شده 2:15 PM EDT Jul 28, 2020FROSTPROOF – بن هیل گریفین سوم ایس

توسط ABTINNEWS در 7 مرداد 1399

FROSTPROOF – بن هیل گریفین سوم ایستاد جنوبی از 6 فوت قد, اما آن را تكذيب و قد و قامت خود را در فلوریدا مرکبات میباشد.

"بن هیل گریفین بود یک غول صنعت" گفت: باب Behr ارشد اجرایی از فلوریدا طبیعی تولید کنندگان در لیک ویلز آب پردازش تعاونی. "او فداکارانه. صنعت آمد و قبل از او. که از مشخصه های فوق العاده از بن هیل. شما پیدا نمی کنید که در بسیاری از مردم است."

بن هیل, گریفین, Inc. پیوست مرکبات جهان, Inc., شرکت مادر فلوریدا طبیعی در سال 1985 و گریفین خدمت در هیئت مدیره برای زیر شش سال است.

گریفین درگذشت در روز شنبه از سرطان که تشخیص داده شده بود تنها چند هفته پیش از آن. او 78 ساله است.

گریفین و پدرش بن هیل گریفین جونیور ریاست یکی از بزرگترین و تاثیر گذار ترین مرکبات عملیات در فلوریدا. در یک زمان آن را شامل تمام جنبه های فلوریدا مرکبات صنعت – رشد میوه پردازش میوه های تازه packinghouse و کود شرکت. سالمند گریفین در سال 1990 درگذشت.

دیگر فلوریدا مرکبات مقامات موافقت با Behr که با وجود آن گسترده منافع اقتصادی گریفین را lodestar همیشه بهترین بهره را از این صنعت حتی اگر آن را در تضاد با منافع شخصی.

"من فکر می کنم بن هیل گریفین بود که قلب و روح ما صنعت" گفت: Ned, Hancock, یک آوون پارک رشد و رئیس فلوریدا مرکبات کمیسیون حاکم بدن از وزارت فلوریدا مرکبات. "او همیشه نگاه چه چیزی بهترین را برای این صنعت است. او می توانست به راحتی در آن نگاه به عنوان به چگونه آن را تحت تاثیر خود شرکت و خط پایین خود را, اما او همیشه بود نگاه کرد بهترین ها را برای این صنعت است. وجود دارد بسیاری از مردم در این موقعیت کسی نیست که در راه است."

گریفین یک عضو سابق و رئیس مرکبات کمیسیون نشان داد که از خود گذشتگی در طول دو سال گذشته زمانی که او در تلاش برای افزایش مالیات بر تولید کنندگان به گسترش مرکبات بخش برنامه بازاریابی برای آب پرتقال دولت بزرگترین مرکبات کالا.

این گروه یک سازمان دولتی پشتیبانی از طریق مالیات وضع شده بر تولید کنندگان تجاری در هر جعبه از مرکبات برداشت شده در دولت است. ماموریت آن این است برای حمایت از فلوریدا محصولات مرکبات در درجه اول آب پرتقال.

دیگر مرکبات رهبران صنعت به دنبال گریفین ورودی در همه مسائل تأثیر فلوریدا مرکبات گفت: Mike جرقه های اجرایی فلوریدا مرکبات متقابل در فلوریدا به تولید کنندگان' گروه تجارت.

"این نشان داد که توجه بسیاری از مردم صنعت تا به حال برای او و آنها خود را به ارزش داوری" گفت: جرقه ای که از او مرکبات حرفه ای در سال 1977. "هنگامی که شما در نگاه رهبران در صنعت مرکبات بیش از دهه, من فقط می تواند تعداد کمی از یک سو و بن هیل گریفین یکی از آنها بود."

به عنوان مثال از آن نفوذ آمد و در فوریه سال 2016 زمانی که گریفین و 11 دیگر بزرگ, فلوریدا, مرکبات, تولید کنندگان چراغ موفق تلاش برای کاهش مالیات و کوچک سازی مرکبات بخش. تلاش موفق قطع آب پرتقال مالیات 70 درصد و کارکنان بخش کوچک شده توسط دو سوم از آن 2016-17 سال مالی.

این حرکت نبود کارهایی از گریفین نگرانی برای کل فلوریدا صنعت مرکبات چند نفر گفت.

"من نمی توانم فکر می کنم از چیزی که آنها (گریفین و پدرش) را در کسب و کار خود را که او نیز خوب نیست برای فلوریدا صنعت مرکبات گفت:" جو دیویس جونیور زیادی رشد مستقر در Wauchula و رئیس سابق مرکبات جهان است. "من فکر می کنم آنها تا به حال یک عشق عمیق و ایمان در دراز مدت منافع فلوریدا صنعت مرکبات پس از آن می تواند به خود بچه ها و نوههایشان."

دیویس می دانستند گریفین جونیور و گریفین سوم از سال 1976 او گفت:.

جرقه و هنکاک توافق این صنعت منافع متفاوت بود در سال 2016 و گریفین اعتقاد کوچک بود و هنوز هم در بهترین منافع فلوریدا مرکبات.

در آن زمان تولید میوه بود نگرانی عمده در فلوریدا باغ مرکبات به عنوان آنها مبارزه کشنده باکتریایی بیماری های مرکبات سبز گفتند. به عنوان گریفین و تولید کنندگان دیگر و استدلال در آن زمان هزینه های تولید برای مقابله با سبز تا به حال سر به فلک کشید و پرورش دهندگان نیاز به پول برای ماندن در کسب و کار علاوه بر سرمایه گذاری در تحقیقات برای مبارزه با این بیماری است.

در آن زمان گریفین ابراز امیدواری کرد که آزادسازي خواهد بود به طور موقت و مرکبات بخش بازاریابی برنامه خواهد بود بازسازی شده هنکاک و جرقه گفت. به همین دلیل او حمایت افزایش مالیات ها در سال های اخیر است.

فلوریدا مرکبات مردم توصیف گریفین جونیور و پسر خود را به عنوان کمال تجار و بازرگانان.

"او به دنبال پدر خود را قدم به قدم در حال سخت رانندگی مردم و سخت رانندگی مرکبات مردان گفت:" فرانک شکار دوم 92 ساخته شده است که خانواده اش در لیک ویلز مرکبات, کسب و کار, شکار برادران تعاونی به یکی از دولت بزرگترین تولید کنندگان. "او یک پروموتر از هر چیزی به اعتقاد او در و او در آن است."

هر دو نشان داد تعهد به آینده فلوریدا مرکبات هنگامی که دیگران bailed, صنعت, مقامات گفت.

گریفین جونیور ساخته شده خود را در گرو منابع قابل ملاحظه ای در طول سال 1980 هنگامی که سه عمده یخ کرد دهها هزار نفر از گرو هکتار است. سالمند گریفین دو را در صنعت خرید هزاران نفر از کسانی هکتار و کاشت مجدد باغ.

گریفین III اتخاذ استراتژی مشابه در صورت از مرکبات سبز نیز که بسیاری از تولید کنندگان خارج از کسب و کار.

گریفین خریداری صدها نفر از باغ ویران شده توسط سبز و replanted گفت دیویس که کمک کرد این شرکت با بسیاری از کسانی که معاملات خود را از طریق املاک و مستغلات و کسب و کار.

گریفین, Inc. همچنین ساخته شده جدید مرکبات مهد کودک در نزدیکی Frostproof بنابراین این شرکت تا به حال به اندازه کافی درختان جدید برای کاشت مجدد او اضافه شده است.

هیئت منصفه هنوز در آن قمار به عنوان دانشمندان هنوز برای پیدا کردن یک درمان موثر برای مقابله با سبز شدن آسیب به درختان مرکبات, دیویس گفت:.

"او همچنان به خرید در مجاورت باغ زمانی که فرصت آمد," او گفت:. "او بسیار تهاجمی در کاشتن."

گریفین, Inc. تا به حال سهم خود را از شکست تحت گریفین و پدرش.

این شرکت به فروش می رسد آب آن کارخانه فرآوری در 1980s به Procter & Gamble. در زمان Griffins امیدوار سینسیناتی مبتنی بر مصرف کننده محصولات شرکت خواهد ایجاد یک بازی با نام تجاری مرکبات تپه که رقیب رهبران صنعت Tropicana و دقیقه, خدمتکار, دیویس گفت:.

اما این شرکت علاقه از دست رفته در این پروژه و بعد از آن به فروش می رسد گیاه به شرکت کارگیل شرکت ، که بسته از آن در سال 2007.

گریفین, Inc. همچنین زد موفق packinghouse در Frostproof تا سبز کاهش عرضه محصولات اصلی خود – گریپ فروت و نارنگی و موز و پرتقال و دیویس گفت:. این بسته در مارس 2017 در پایان آن فصل.

این شرکت در حال حاضر شامل گرو عملیات بیش از ده هزار هکتار در سراسر کشور مزارع گاو و گریفین کود Co. در Frostproof.

گریفین بود با نفوذ در دولت و سیاست های محلی به عنوان یک حامی برجسته رهبران دولت از جمله لاتون چیلس از Lakeland سابق آمریکا و سناتور و فرماندار و آدم پوتنام از فلوریدا سابق آمریکا و نماینده فلوریدا کمیسیون کشاورزی.

"اگر او با شما او همه در. وجود دارد هیچ چیز ولرم مورد حمایت خود گفت:" ریک Dantzler این افسر ارشد عامل در مرکبات تحقیق و توسعه بنیاد در دریاچه آلفرد و دولت سابق نماینده و سناتور و معاون فرماندار نامزد شده است. "یک نور بزرگ جهان را ترک کرده است و صنعت مرکبات دهکدهای از دست رهبر آن است."

شخصیتی او حمایت سیاستمداران که بیشتر از همه پشتیبانی فلوریدا, مرکبات, مقامات گفت.

"من کاملا متقاعد شده او به سیاست در آن سطح به حفاظت از فلوریدا مرکبات صنعت" جرقه گفت.

او مرکبات همکاران نیز اشاره کرد گریفین به حال مشترک با کمک و مشاوره برای تولید کنندگان به عنوان به خوبی به عنوان آنهایی که بزرگ است.

او اغلب از تمدید اعتبار از طریق گریفین کود برای تولید کنندگان فقط از شروع, Hancock, گفت:.

"او به بسیاری از مردم خود را اولین کار" هنکاک گفت. "بسیاری از مردم در این موقعیت خواهد راه رفتن حق با شما اما نه بن هیل."

گریفین نیز نشان داد عشق بزرگ برای خانواده اش است. او میزبانی بسیاری از رویدادهای اجتماعی و سیاسی در مورد علاقه خود را صلح رودخانه در مرتع پرورش احشام در Hardee شهرستان که در آن او لذت می برد مربع رقص با خانواده اش.

گریفین نشان داد همین راستا برای افراد دیگر خانواده هنکاک و جرقه گفت.

"من نمی توانم به یاد یک گفتگو که در آن او بپرسید در مورد من و خانواده من" جرقه گفت. "و او دوست داشت به صحبت در مورد خانواده اش."

مقدمات مراسم تشییع جنازه در دسترس نیست در مطبوعات زمان.

کوین Bouffard را می توان در رسید kevin.bouffard@theledger.com یا در 863-802-7591.

گالری: 'یک غول صنعت': بن هیل گریفین III عظیم حضور در مرکبات

بدون عنوان

SEO هشدار

طرح اولویت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن