پس از بیش از حد بسیاری از بد پلیس ویدئوها, این یکی از نشان های مختلف زندگی و مرگ وضعیت | نظر

نظرلورنس Reisman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:19 PM EDT Jun 11, 2020ویدئوها از خشونت پلیس سوء استفاده شد

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

نظر

ویدئوها از خشونت پلیس سوء استفاده شده اند شایع در اینترنت در هفته های اخیر.

این آمار خانه ژوئن 5, زمانی که TCPalm انتشار تصویری از یک فورت پیرس افسر پلیس سیلی و مشت زدن یک مرد در Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه سلامت روان واحد برای ارزیابی.

دو افسر, کسی که استعفا متهم شده اند در ارتباط با Feb. 20 حادثه است.

روز چهارشنبه اما مشخصه متزلزل Indian River County Sheriff Leigh Loar منتشر شد داش دوربین تصویری از یک معاون را پیگیری carjacking مشکوک و در ضربات پنالتی که گرفت.

بیشتر: Carjacking قربانی: "من در واقع من دیدم مرگ است. من گفتم که اگر مرگ من در حال حاضر؟'

آن را ممکن است شدید ترین پلیس محلی ویدیو من تا کنون دیده ام. اگر هیچ چیز دیگری را نشان می دهد زندگی-تهدید و خطر مواجه با اجرای قانون است. آن را یکی از 11 معاون-درگیر تیراندازی 10 سال گذشته در Indian River County, مقامات گفت.

پیچیده داستان در پایان در ضربات پنالتی به حال ساده آغاز سهشنبه شب. آن را شروع به عنوان Loar توضیح داد که فقط یکی از میانگین 4.1 تماس نمایندگان دریافت روزانه از ساحل Vero خارج شده است.

این ممکن است فقط یکی دیگر از دزدی از مغازه تماس بگیرید. 6-پا-4, 274-پوند مرد در تلاش بود به مردان شنا بدون پرداخت پول برای آن کلانتر گفت.

چه نمایندگان نمی دانم Loar گفت: ویرجینیا او مشکوک باند روابط 88 محکومیت های کیفری و برجسته حکم برای دستگیری او در سرقت اتهامات عنوان شده علیه.

زمانی که نمایندگان سعی در متوقف کردن او فرار کرد, کشیده, یک تفنگ دستی خود را از بند تنبان و در یکی از آنها از چند پا دور Loar گفت. سپس او سعی کرد به carjack یک خانواده با فرزندان جوان است که می خواهم فقط حاوی مواد غذایی خود تیر اندازی و مجروح شدن راننده و همسرش.

او سپس برداشت کلید از یک زن و از او به سرقت برده ، سرجوخه اد گالو) David Flores که Loar گفت: مشغول به کار در آژانس برای 20 سال و قبلا یک افسر در نیوجرسی به دنبال مظنون رو به مشرق در یک جاده سرویس چند بلوک به AutoZone.

در یک بن بست مشکوک تبدیل به اطراف و با اشاره یک تفنگ دستی از پنجره به بیرون در Flores, این ویدئو به وضوح نشان می دهد. در برخی از نقطه مشکوک اخراج سه عکس های سعید کلانتر سروان. تونی Consalo.

چگونه شما واکنش نشان می دهند ؟ آیا شما اردک? آمار گاز و رم مشکوک و خودرو? خارج و ساقه ؟ یا مانند Judge Reinhold شخصیت در "بورلی هیلز پلیس" خود را نشان می دهد نشان و التماس مظنون به بیرون آمده و با دست خود ،

هر چیزی می تواند اتفاق افتاده اند.

بیشتر: متهم carjacker قاتل خود را پس از شلیک شدن توسط معاون کلانتر

این زندگی واقعی بود نه یک فیلم و یا "Grand Theft Auto" در ایکس باکس.

Flores, Loar گفت: با تکیه بر آموزش است که می آموزد که نمایندگان چگونه به ساقه هنگامی که نشسته در وسیله نقلیه خود را.

ریک لین یک کاپیتان بازنشسته مسئول آموزش دفتر گفت: کمی وجود دارد که جایی برای خطا در موقعیت های شبیه به این.

فکر می کنم در مورد آن. می معاون پیش بینی چه اتفاقی خواهد افتاد? معاون احتمالا دارای یک کمربند. تفنگ خود را و نه ساده ترین راه برای unholster ممکن است در ران.

یک معاون به تصمیم گیری سریع در مورد اینکه آیا به آتش لین گفت: وزن خطرات بالقوه. اگر او تصمیم می گیرد به ساقه او را به تمرکز بر روی هدف است.

همه از یک موقعیت نشسته. از طریق شیشه جلو اتومبیل خود را.

"در آن طول می کشد فوق العاده حفظ آموزشی" گفت: خط اضافه فلرس تا به حال شگفت انگیز "آگاهی موقعیتی" و "چابکی است."

"این بسیار پیچیده فرآیندهای ذهنی" لین گفت.

آیا فلرس و نمایندگان دیگر آیا درست است ؟ خواهد شد که برای یک کلانتر بررسی هیئت مدیره برای تصمیم گیری است.

بر اساس آنچه که من دیده ام در دادگاه افکار عمومی در رسانه های اجتماعی و از خریداران در خارج سه شنبه شب — نمایندگان قهرمانان بود.

چه کسی می توانست تصور یک دزدی از مغازه مورد می تواند باعث یک مظنون به شلیک یک معاون در خارج خارج?

"خدا برای او امشب" مسلح ، اریک گل کلانتر گفت از معاون گلوله از پا در خارج از پارکینگ.

این ویدئو نشان می دهد فلورس پس از رسیدن به خارج و خارج شدن از وسیله نقلیه خود را برای کمک به. وقتی که او متوجه شدند که متهم گریخت, Flores رو به عقب در رانندگی از طریق جاده سرویس علائم توقف به دنبال مظنون که Loar عنوان "ترسو". کلانتر گفت: گمان خودش را کشته بود پس از ضربه توسط فلرس.

پس از تعقیب و معاونان ضبط کردن خارج شده پارکینگ به صحنه جرم. برخی از خریداران بیرون آمد, سبد کامل قادر به رسیدن به وسایل نقلیه خود را تا 90 دقیقه است.

برخی از نام بستگان به آنها را انتخاب کنید; دیگران با صبر و حوصله منتظر. نمایندگان یک رنگین کمان از نژادها بیشتر جوان کمک راهنمای خریداران به مقدار زیادی در یک زمان نشان می دهد آنها بازرسی وسایل نقلیه خود را به صورت گلوله سوراخ.

آن را یک شب آرام بعد از چند دقیقه از خشونت است.

نمی خواهید به دست یکی دیگر از ستون مانند این? در اینجا ما آخرین عضویت معامله

نه رسانه ها و نه قانون اجرای آنها تکیه می کنند به صورت اولیه حقایق همیشه گزارش کامل داستان در اوایل. بیشتر خواهد شد در مورد این مورد و به همین دلیل آن باز شدن راه آن را انجام داد.

یک چیز برای مطمئن است ، برای به عنوان بسیاری از بد پلیس را که ما دیده ایم در فیلم چند هفته گذشته بسیاری وجود دارد, بسیاری از کسانی که با قرار دادن زندگی خود را در خط برای امن نگه داشتن ما برای کمک به اجرای قوانین ما و جامعه ما به مکانی بهتر برای زندگی. که آشکار بود روز شنبه بر اساس گزارش اولیه.

بیایید امیدواریم که در آینده هفته و ماه و سال همه ما احساس امنیت با پلیس اعتماد به نفس بد را پیدا کرده اند یکی دیگر از حرفه ای.

این ستون نشان دهنده نظر لورنس Reisman. حمایت از کار خود را با اشتراک TCPalm. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در larry.reisman@tcpalm.com تلفن در 772-978-2223, Facebook.com/larryreisman و یا در توییتر @LaurenceReisman



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن